سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

نظر

 

صبح دیروز دوشنبه، روزی متفاوت برای اعراب بود. آنها به یک باره تصمیم گرفتند به روی هم شمشیر بکشند و علیه یکدیگر جنگی دیپلماتیک اعلام کنند. کشورهای عربستان سعودی، بحرین، امارات متحده عربی و مصر در یک اقدام هماهنگ تمامی روابط خود با قطر را قطع کردند، دیپلمات های خود را فرا خواندند، به سفرای قطر 48 ساعت فرصت دادند خاک کشورشان را ترک کنند و به اتباع قطری نیز اطلاع دادند که ظرف دو هفته باید خاک کشورهایشان را ترک کنند. ساعاتی پس از آن خطوط هوایی قطر پروازهای خود را به عربستان سعودی لغو کرد. همچنین شرکت های هواپیمایی امارات، الاتحاد و فلای دبی امارات نیز اعلام کردند که پروازهای خود به مقصد قطر را از صبح امروز سه شنبه متوقف می کنند. العربیه نیز گزارش داد که عربستان مانع فرود هواپیماهای قطری در این کشور شد و این هواپیماها به دوحه بازگشتند. در همین رابطه، وزارت امور خارجه مصر نیز در بیانیه ای اعلام کرد که حریم هوایی و بنادر دریایی این کشور به روی قطر کاملا بسته است. عربستان سعودی همچنین ورود یا عبور قطری ها از این کشور را به دلایل امنیتی ممنوع اعلام کرد. با محاصره قطر از سوی 3 کشور همسایه بحرین، امارات و عربستان سعودی، قطر تنها از طریق آب های بین المللی و آب های منطقه ای ایران و آسمان ایران می تواند با جهان خارج ارتباط برقرار کند. تنها راه ارتباطی زمینی قطر با مرز عربستان سعودی است. سعودی ها مرز مشترک زمینی با قطر را بسته اند. کشتی های قطر نیز تنها می توانند از طریق آب های بین المللی از خلیج فارس خارج شوند. فرماندهی ائتلاف عربی علیه یمن به رهبری عربستان نیز از تصمیمش برای پایان دادن به حضور قطر در این ائتلاف به بهانه اقداماتش که به زعم آن موجب تقویت تروریسم و حمایت از تشکیلات آن در یمن از جمله القاعده و داعش می شود، خبر داد. روزنامه سعودی عاجل نیز دیروز دوشنبه از لغو مجوز فعالیت شبکه تلویزیونی الجزیره قطر در عربستان و بسته شدن همه دفاتر آن خبر داد.

بعد از اظهارات جنجالی شیخ تمیم بن حمد، امیر قطر که تنها یک روز پس از پایان سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا به منطقه، ایران را کشوری مهم و قدرتمند در خاورمیانه دانسته بود و خواستار حل اختلافات کشورهای عربی با ایران از طریق مذاکرات دوجانبه شده بود، عربستان و امارات جنجال به پا کردند که قطر در جهت شکاف در وحدت عربی گام بر می دارد و بیش از این نمی توانند رفتارهای آن را تحمل کنند و سیل حملاتی بود که علیه قطر آغاز کردند. وزارت امور خارجه قطر ابتدا درصدد تکذیب اظهارات منصوب به امیر قطر در آمد و گفت خبرگزاری رسمی قطر که سخنان وی را منتشر کرده بود، مورد هجوم هکرها قرار گرفته بود و سخنان امیر قطر را تحریف کرده بودند اما هیچ کس این حرف ها را باور نکرد. حملات رسانه های عربستانی و اماراتی علیه قطر تشدید شدند. یک هفته است که روابط دوجانبه به شدت تیره شده است. در ابتدا شبکه الجزیره و تمامی خبرگزاری های وابسته به قطر در امارات و عربستان فیلتر شدند. اما حالا بعد از گذشت نزدیک به یک هفته از جرقه این تنش، کشورهای عربی یک به یک درصدد قطع همه جانبه روابط با قطر برآمده اند و به ادعای خودشان می خواهند اراده آهنین خود را به قطری ها ثابت کنند. البته روابط مصر با قطر از زمان کودتای نظامی علیه محمد مرسی، رئیس جمهوری اخوانی برکنار شده مصر، هیچ گاه حسنه نبود و اتفاقات اخیر در حقیقت فرصتی برای قاهره فراهم کرد تا بر تیرگی روابطش با دوحه بیفزاید.

آتش تند امارات

امارات متحده عربی قطر را متهم کرده از اخوان المسلمین که در فهرست گروه های تروریستی است، حمایت می کند و علیه امنیت ملی کشورهای عربی اقدام می کند، این کشور همچنین قطر را به حمایت از تروریسم در سراسر جهان متهم کرده است. مشابه همین اتهام ها را عربستان سعودی به قطر وارد کرده است. نکته شگفت انگیز این که آتش امارات متحده عربی در برخی مواقع حتی از عربستان سعودی تندتر می شود و حتی برای اثبات پایبندی خود به سیاست های تنش زای عربستان، تندتر از ریاض اقدام می کند. مثلا فیلتر شبکه الجزیره و خبرگزاری های وابسته به قطر اول از سوی امارات اعمال شد. بسیاری بر این اعتقادند که محمد بن زاید، ولیعهد امارات که سودای رسیدن به امیری کشورش را دارد، خود را نیازمند حمایت قاطع عربستان از خود می داند. تنش ها در امارات بر سر آینده سیاسی این کشور بسیار شدید است و حتی اخیرا اخباری منتشر شده مبنی بر این که امارات طی شش ماه اخیر دو بار از کودتا جان سالم به در برده است. بسیاری بر این اعتقادند که محمد بن زاید تلاش دارد حمایت همه جانبه محمد بن سلمان، جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان سعودی که پسر ملک سلمان است و در حقیقت همه امور در کشورش را به دست دارد، جلب کند تا به این ترتیب بتواند آسان تر بر کرسی امیری کشورش تکیه بزند و پایه های حکومت خود را مستحکم کند، برای همین او در پیروی از سیاست های عربستان سر از پا نمی شناسد و در پاره ای مواقع حتی تندتر از ریاض عمل می کند.

شکاف در جهان عرب

اقدامات چهار کشور عربی عربستان سعودی، امارات متحده عربی، مصر و بحرین در قطعی همه جانبه و کامل روابط با قطر با استقبال تمامی کشورهای عربی مواجه نشده است و حتی شاهدیم که برخی کشورهای عربی به نوعی واکنشی منفی به تندروی این کشورها از خود نشان داده اند. اول از همه اتحادیه عرب پای خود را از اختلاف های کنونی بین برخی کشورهای عربی و قطر کنار کشید و اعلام کرد که قصد بررسی آن را ندارد. محمود عفیفی، سخنگوی اتحادیه عرب در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه در واکنش به قطع روابط بین برخی کشورهای عربی و قطر گفت: «بحث و بررسی موضوع روابط قطر با دیگر کشورهای عربی در اتحادیه عرب مطرح نیست. من مسئول اظهارنظر درباره این مسائل نیستم. اینها روابط عربی – عربی است. بحث و بررسی در این باره در اتحادیه عرب مطرح نیست.» با این حال وی تاکید کرد، سخن گفتن درباره هر چیزی در حال حاضر خیلی زود است.

عمان و کویت نیز حاضر نشدند به جمع گروه حامیان قطع روابط با قطر بپیوندند. این در حالی است که شایعاتی از سوی عربستانی ها در رسانه ها منتشر شده مبنی بر این که قطر حدود دو ماه پیش درصدد انجام کودتا در کویت بوده است. با این حال امیر قطر پنج شنبه هفته گذشته به کویت سفر کرد به این امید که شاید امیر کویت بتواند میانجی گری کند و از شدت تنش های موجود علیه قطر بکاهد. گویا سفر امیر قطر مثمرثمر نبوده است. عربستان سعودی دیروز دوشنبه اعلام کرد هیچ گونه میانجی گری ای را نمی پذیرد. اردن نیز اعلام کرد فعلا قصد پیروی از عربستان برای قطعی روابط با قطر را ندارد. یک منبع دولتی اردن تاکید کرد، این کشور در خصوص تحولات اخیر در منطقه خلیج فارس و قطع روابط این کشورها با قطر نظری ندارد و به درایت و عقلانیت رهبران خلیج فارس در حل اختلافاتشان واقف است. رئیس پارلمان عراق که در دو روز گذشته در قطر به سر برده است در دیدار با امیر قطر و وزیر امور خارجه این کشور بر ارتقای روابط دو کشور تاکید کرد. بر اساس بیانیه دفتر ریاست مجلس عراق، در این دیدار، امیر قطر بر اهمیت جایگاه عراق در منطقه و ضرورت تقویت روابط دو جانبه تأکید کرد. وزیر امور خارجه قطر هفته گذشته به بغداد سفر کرده بود و از مقامات عراقی خواسته بود که گروهی متشکل از عراق، ایران و قطر برای حل مشکلات منطقه ای تاسیس شود. کشورهای مغرب، تونس، الجزایر و لبنان نیز تا لحظه تهیه این گزارش هیچ واکنشی نسبت به تنش روابط کشورهای عربی با قطر اعلام نکردند. در مقابل لیبی و دولت مستعفی یمن به جمع کشورهای عربی مذکور پیوستند و صحبت از قطعی روابطشان با قطر کردند.

شکاف در میان متحدان اسلامی عربستان

پاکستان که عمدتا متحد عربستان در جهان اسلام محسوب می شود و عربستان همواره به آن فشار می آورد تا در برابر حمایت هایش از این کشور از سیاست هایش حمایت کند، نیز حاضر نشده است روابط خود را با قطر قطع کند. نفیس زکریا، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اظهار داشت، کشورش در حال حاضر هیچ برنامه ای برای قطع روابط دیپلماتیکش با قطر ندارد. وی گفت: در صورت وجود هر گونه تصمیمی بیانیه ای برای توضیح در مورد تحولات صادر خواهیم کرد اما در حال حاضر هیچ برنامه یا تصمیمی پیرامون قطر نداریم. مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه نیز ضمن ابراز تاسف از تنش پیش آمده از کشورهای عربی خواست از طریق گفتگو اختلافات خود را با یکدیگر حل کنند. وی تاکید کرد، ترکیه بر تداوم روابطش با قطر تاکید دارد و به هیچ وجه قصد کاهش سطح روابط با دوحه را ندارد. اما مالدیو هم صدا با عربستان و متحدانش، روابط دیپلماتیکش را با قطر قطع کرد. برخی خبرگزاری ها می گویند عربستان سعودی فشارهایی را به کشورهای افغانستان، مالزی، اندونزی، سنگال، سومالی و برخی کشورهای اسلامی دیگر آغاز کرده تا آنها نیز روابط خود را با قطر قطع کنند.

بحران اقتصادی در قطر

در پی تنش های سیاسی و دیپلماتیک دیروز کشورهای عربی با قطر، شاخص اصلی سهام بورس قطر نیز با افتی نزدیک به 6 درصدی مواجه شد. از سوی دیگر مردم این کشور برای ذخیره کردن مواد غذایی و مصرفی به فروشگاه ها هجوم آوردند. به گزارش دوحه نیوز مردم قطر با هجوم به فروشگاه ها سبدهای خود را از شیر، آب، برنج، تخم مرغ و سایر اقلام پر کردند. قفسه های مربوط به مواد غذایی شلوغ ترین بخش فروشگاه ها در طی ساعات دیروز بود. یک شهروند قطری با اشاره به شلوغی فروشگاه ها گفت: «من هیچ گاه قبلا چنین چیزی را ندیده بودم. مردم سبدهای خود را از مواد غذایی و آب پر کرده اند.» دیروز همچنین عکس هایی از قفسه های خالی فروشگاه های قطر در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد مردم قفسه های مربوط به گوشت و پروتئین های دیگر را خالی کرده اند. شعبه های فروشگاه زنجیره ای کرفور بیشتر از بقیه مورد توجه خریداران بوده اند اما در عین حال سایر فروشگاه ها هنوز مقادیر زیادی کالا دارند. به گفته کارشناسان قطر نصف مواد غذایی مورد نیاز خود را از خاورمیانه تامین می کند که بخش مهمی از آن از طریق خاک عربستان وارد این کشور می شود


..نحوه زیارت آقا امام زمان (ارواحنا فداه) را با هیچ احدی نمی شد مقایسه کرد .

حتی در زیارت بالاترین اولیاء خدا در محضر معصومین (علیهم السلام).

انسان متوجه یک مرزی بین امام معصوم و غیر معصوم می شود .

اما در هنگام زیارت حضرت هیچ مرزی بین آن دو بزرگوار وجود نداشت جز یک احترام پدر و فرزندی …

حضرت دستی به روی شانه ام کشیدند و فرمودند : « زیارت شما قبول » .

شما به زیارتتان ادامه دهید…

و ناگهان در برابر چشمانم ناپدید شدند و در یک لحظه دیگر ایشان را ندیدم .

هر چه کردم که به دنبال ایشان بروم نتوانستم کوچک ترین حرکتی کنم .

ناگهان دلیل جمله آخر حضرت را فهمیدم که فرمودند : ” شما به زیارتتان ادامه دهید “.

دیدم از ناحیه امیر المؤمنین (علیه السلام) مورد خطاب واقع شدم که

توضیح مختصر و قابل فهم به زبان الکن خودم این گونه است :

فرمودند : « علت عدم موفقیت شما برای رسیدن به خواسته ات این بود که شما متوجه این نکته نبودی که شما لااقل از لحظه اول این سفر تا آخر مهمان ما هستید و ما میزبان شماییم !

این را آویزه گوشتان کنید و در محضر امام معصوم با همه اعمال و رفتارتان اقرار کنید . عملاً اعتراف کنید و بگویید که « یا موالی انا فیه ضیفکم و جارکم و انتم مأمور بالضیافه و الاجاره »

شما مهمان ما هستید لااقل در اینجا این را رعایت کنید از لحظه اول خلقتتان تا ابد مهمان ما هستید و ما میزبان و سرپرست مطلق شما هستیم ،

خالق شماییم ، رازق شماییم ، هادی شماییم ، و در تمام جهات این ماییم که امام شما هستیم ،

بدانید شما مهمان مایید و بر ماست میزبانی و پذیرایی و امنیت و آسایش و رفاه و شادی محض شما !!

بفرمایید سر جایی که برایتان در نظر گرفته ایم بنشینید و کار پذیرایی و رسیدگی را به ما بسپارید، در حریم ما آسوده باشید،

( تنها چند لحظه ای صبر کنید تا خود ما هم به نزد شما بیاییم )

در این چند لحظه صبر و انتظار برای دیدار ما اهل بیت (علیهم السلام) ، خود را مبتلا به دغدغه و نگرانی نکنید.

ما جای کوچک ترین دغدغه ای در هیچ زمینه ای برای میهمانانمان نگذاشته ایم .

دلیل این همه استرس و دغدغه شما همین بی اعتمادیتان به میزبانهایتان است .

غافل از اینکه در همین چند لحظه صبر و انتظاری که به سر می برید میزبانهای شما می خواهند آن عنایت خصوصی را به شما داشته باشند،

( مثلاً آن غذای منحصر به فردی را که مخصوص فرد شما است، برای شما بیاورند ) .

ما خودمان تو را خلق کردیم و خلقت و رزق و هدایت و تربیت الی ابد تو را به عهده داریم،

اکنون تو را به آغوش خود خوانده ایم..


 امسال قراره حجاج بیت الله الحرام با دستبند اسرائیلی هوشمند راهی مناسک حج شوند!

?? همه ما می دانیم که طبق روایات صحیح امام زمان ارواحنا فداء هر ساله در مراسم حج واجب شرکت می کند ! خب این هارا دشمنان امام زمان عج نیز می دونن انها خود را برای جنگ اخرالزمان که همان ..ارماگدون است اماده می کنند و این همه فیلم در هالیوود ساختن که نشانگر مطالعات انها در زمینه مهدیت و اخرالزمان می باشد! و مطمئن باشید از ما بیشتر مطالعه دارن!

?? دشمن  به خیال اینکه می تواند کسی را که دستبند ندارد شناسایی کند و دستبند ها هوشمند عمل کرده و مشخصات شخص را برای کاربر رایانه ارسال می کند!

و یا اینکه دستبند قلابی سریع مشخص میشه سعی کردن امام زمان را شناسی کنند!

?? با این وجود همانا خداوند دشمنان ما را از احمق ترین انسان ها افریده است!

 

?? به دلیل اینکه امام مانند مردم زندگی می کند و 11 امام قبل را شهید کرده اند بر این باور هستن ایشان را هم می توانند ترور کنند! و در نهایت اگر با دستبند شناسایی نشد با انتشار بیماری ترور بیولوژیکی انجام بدن!

??به هر حال ما روایت داریم که در سال ظهور حجاج یهویی از حالت عادی خارج شده و همدیگر را قتل عام می کنند!

??کشتار منا در روایات که خون تا زانوی اسب بالا می اید از نشانه های سال ظهور است !

??چند وقت پیش طی تحلیل هایی بیان کردیم که ممکنه ویروس زامبی را در غذای حجاج منتشر کنن و انها مانند زامبی هم دیگر را قتل عام کنند!

هیچ بعید نیست که به خاطر کشتن امام زمان عج دست به هر کاری بزنند!

امیدوارم امسال مشکلی رخ نده ولی این مسائل که گفتم برای سال ظهور است که قبل از این رخداد در ماه رمضان باید ندای اسمانی رخ بده!


 

??تنش بین کره شمالی با همسایگان خودش

??تنش بین عربستان و قطر 

??تنش بین داعش و مصر

??داعش در فیلیپین اعلام موجودیت کرده

??بحرین درگیری هست!

??جنگ در شام ادامه داره !!

??عراق درگیر داعش هست!

??افغانستان درگیر داعش و طالبان

??لیبی هنوز رئیس جمهور ندارد !

??سودان در فکر حمله به مصر!

??فلسطین و اسرائیل هم که درگیرن!

??پاکستان هم هر روز انفجار

??داعش در اروپا هم نا امنی ایجاد کرده!

??تنش بین عربستان و قطر هم جدیدا قابل توجه است!

??حمله به یمن و بیماری وبا و ...

 

??با توجه به این حجم اختلافات همه دشمنان درگیر تحریم و بر هم زدن امنیت ایران هستن!

?? اگر دقت کنید داره حوادث به سرعت پیش میره و سالی پر از زلزله و سرما که شرق و غرب زمین در اختلاف باشند  مد نظر ماست! 

??اولین نشانه ای که برای نزدیکی ظهور باید رخ بده همان #سفیانی  هست که از اولین علائم حتمی هست! 

و ان هم حمله ناتوی عربی به سرپرستی امریکا انگلیس امریکا و عربستان است!

 


 

 هشدار به وزارت ماسونی بهداشت!

 

چند روزی هست تو شهر ما حجامت را تعطیل کرده اند و درب مطب پزشک عمومی که حجامت هم می کند با سند و مدرک و کاملا بهداشتی سرباز گذاشته اند تا مبادا حجامت کنند!

اگر کسی حجامت کند هرگز بیمار نمی شود و سفارش پیامبر ماست اما چرا بهداشت ان را ممنوع کرده است؟

به خاطر اینکه طب غربی مافیای خرید و فروش دارو است و طب تجارت نام دارد اگر بهداشت بر طبق طب اسلامی ایرانی رفتار کند هرگز کسی نیاز به دارو پیدا نمی کند و با این شرایط تمامی شرکت های دارو ساز و پزشکان بیکار می شوند! 

بهداشت ماسونی، اگر به فکر سلامتی مردم هستید چرا در اب مصرفی مردم ماده سمی کلر می ریزید ! 

چرا روغن های پالم و غیر خوراکی در سفره مردم وجود دارد با اینکه روغن های افتابگردان و کلزا اصلا خوراکی نیستن با این شرایط که قیمت یک کیلو روغن افتابگردان 30 هزار تومن براورد شده است در مغازه ها با کسر هزینه های تولید به کیلو 500 تومن می رسد 

چرا مغازه های فروش قلیان و سیگار و تنباکو که کلا علما حرام کردن و خود شما می دانید 8000 ماده سرطانی دارد هنوز فعال هستن؟ 

چرا سیب سلامت را بر روی چیپس و پفک و مواد غذایی اسانس دار وجود دارد با وجود اینکه خود می دانید این چیز ها اصلا ماده مفید برای بدن ندارد و سرطان اور است؟

اگر به فکر مردم هستید چرا هر روز بیمارستان می سازید؟ خب هزینه بیمارستان و این همه دارو و بیمه و ... رو به صورت یارانه روغن حیوانی تولید کنید!

اگر راست می گویید به مردم نمک دریا و سنگ نمک بدهید تا برای همیشه از بیماری فشار خون راحت شوند ! شک دارید تحقیق کنید

اگر به فکر مردم هستید چرا اجازه می دهید از اشغال گوشت سوسیس و ... تولید شود؟ چرا درون نمک ها ید انگلیسی صنعتی اضافه می کنید ! چرا باید ابلیمو از اب کاه تولید کنید؟ 

??چرا باید قرص ضد افسردگی شما عوارضی مانند سکته قلبی را در پی داشته باشد؟ در صورتی که چای بابونه هزار خاصیت دارد و کمترینش زخم معده و اعصاب را درست می کند!! 

??چرا باید نوشابه و دلستر و ...تولید کنید و کلیه ها از کار بیفتد و دستگاه دیالیز از خارج وارد کنید انها تحریم کنند و به بهانه دارو و دستگاه امنیت کشور را دچار اختلال کنید و موشک را بهانه تحریم دارو کنید؟ درمان کلیه نارسا و ... زنیان و گردو است 2 هزار تومان..

??چرا و چرا و چرا..

 

چه کسی باید پاسخ دهد؟

چرا کتب ابوعلی سینا را به همان شکل طبیعی در اختیار مردم قرار نمی دهید؟ چرا باید برود غرب و تحریف شده ان برای مردم خودمان توسط پزشکان مطرح شود؟ 

??مگر نمیگویید طب ابوعلی سینا در اروپا تدریس می شود؟ چرا در ایران تدریس نمی شود؟ مگر حجامت جزیی از کتاب ابوعلی سینا نیست؟ مگر ابوعلی سینا نگفته ماهی برای مغز و کبد و معده و قلب مضر است؟ ..و ماهی یک بار با 9 عدد خرما مصرف شود؟

چرا پزشکان شما با تجویز ماهی سکته و گرفتگی رگ های قلب را 100 برابر کرده اند؟ چرا و چرا و چرا ؟ ایا این حق الناس نیست؟ 

??چرا چای سبز و سیاه را که عامل سکته و نارسایی کبد و کلیه است و سرطان بیشتر تجویز می کنید؟

 

شما نگران سلامت انسان ها نیستید بلکه نگران جییب های خود و ماسون های دیگر هستید..اگر ما حجامت کنیم کمتر می توانید ساختمان های بالا شهر و اتومبیل های گران قیمت سوار شوید! ... لعنت خدا بر شما


مهدی‌‌عج خورشیدپنهان‌

فردی از کشاورزی پرسید: آیا گندم کاشته‌ای؟ 

کشاورز جواب داد: نه، ترسیدم باران نبارد. 

 

مرد پرسید: پس ذرت کاشته‌ای؟ 

کشاورز گفت: نه، ترسیدم ذرت‌ها را آفت بزند. 

 

مرد پرسید: پس چه چیزی کاشته‌ای؟!

کشاورز گفت: هیچ‌چیز، خیالم راحت است!

 

 

همیشه بازنده‌ترین افراد در زندگی، کسانی هستند  که از ترس هرگز به هیچ کاری دست نمیزنند.


 

روزی عزرائیل نزد موسی علیه‌السلام آمد، موسی علیه‌السلام پرسید: 

 

«برای زیارتم آمده‌ای یا برای قبض روحم؟»

 

عزرائیل: برای قبض روحت آمده‌ام.

 

موسی: ساعتی به من مهلت بده تا با فرزندانم وداع کنم.

 

عزرائیل: مهلتی در کار نیست.

 

موسی علیه‌السلام به سجده افتاد و از خدا خواست تا 

 

به عزرائیل بفرماید که مهلت دهد تا با فرزندانش وداع کند.

 

خداوند به عزرائیل فرمود: «به موسی علیه‌السلام مهلت بده??»

 

عزرائیل مهلت داد. موسی علیه‌السلام نزد مادرش آمد و گفت:

 

 «سفری در پیش دارم??»

 

مادر گفت: «چه سفری؟»

 

موسی علیه‌السلام فرمود: «سفر آخرت.» مادر گریه کرد.

 

موسی علیه‌السلام نزد همسرش آمد،

 

 کودکش را در دامن همسرش دید، با همسر وداع کرد، 

 

کودک دست به دامن موسی علیه‌السلام زد و گریه کرد،

 

 دل موسی علیه‌السلام از گریه کودکش سوخت و گریه کرد.

 

خداوند به موسی علیه‌السلام وحی کرد:

 

 «ای موسی?? تو به درگاه ما می‌آیی، این‌گریه و زاریت چیست»

 

موسی علیه‌السلام عرض کرد: «دلم به حال کودکانم می‌سوزد.

 

خداوند فرمود: «ای موسی 

دل از آنها بکن، 

 

من از آنها نگهداری می‌کنم و آنها را در آغوش محبتم می‌پرورانم.»

 

دل موسی علیه‌السلام آرام گرفت. و به عزرائیل گفت: 

 

جانم را از کدام عضو می‌گیری

 

عزرائیل: از دهانت....

 

موسی: آیا از دهانی که بی‌واسطه با خدا سخن گفته است جانم را می‌گیری

 

عزرائیل: از دستت....

 

موسی: آیا از دستی که الواح تورات را گرفته است

 

عزرائیل: از پایت...

 

موسی: آیا از پایی که من با آن به کوه طور برای مناجات با خدا رفته‌ام

 

عزرائیل نارنجی خوشبو به موسی علیه‌السلام داد،

 

 موسی علیه‌السلام آن را بو کرد و جان داد


چرا سفیانی زودتر از سپاه ایران به عراق میرسد


درحالی‌که سپاه سفیانی مشغول تاراج کوفه است، به ناگاه پرچم‌هایی از سوی خراسان وارد میشوند .


 غیبت نعمانی ص 392



برخی از روایات مربوط به آخرالزمان، ذکر کرده‌اند که بعد از تشکیل حکومت زمینه‌ساز ظهور در ایران، فتنه‌ها و درگیری‌های داخلی در ایران پدید خواهد آمد که مهم‌ترین این فتنه‌ها در سال‌های نزدیک ظهور به وقوع خواهد پیوست؛‌ تا جایی که برخی از محققان، تعلّل در ورود سپاه ایران به عراق را بعد از خروج سفیانی، ناشی از همین مسئله می‌دانند.


 احتمالاً علّت بروز این تأخیر، وقوع فتنه‌ها و درگیری‌های داخلی در ایران طی ایام مذکور است که موجب می‌گردد تا ایرانیان ابتدا به امور داخلی و سر و سامان دادن به آن مشغول باشند و بعد از فرو نشاندن فتنه عزم خود را برای مقابله با سفیانی در عراق جزم کنند.


بسیاری از علماء از فتنه ای بسیار شدید تر از فتنه 88 خبر میدهند تا جایی که آیت الله قرهی و آیت الله قندهاری پرده ها را کنار میزنند و از آخرالزمانی بودن فتنه ی بعدی سخن میگویند ??


??آیت الله قرهی شاید با این جملات راز روایت بالا را با پیوند فتنه آینده و داعش افشا میکند :  اتفاقاتی خواهد افتاد که من اشاره می کنم در اردیبهشت اگر مجلسین از دست رفت، فتنه و داعش به هم گره میخورد..


 

سوال????????

 

با توجه به حمله موشکی امروز  امریکا به سوریه وحمایت  واعلام امادگی حملات بیشتراز  طرف متحدان امریکاواوضاع یمن وانتخابات ریاست جمهوری  پیش روی درایران واحتمال فتنه بزرگ درکشوروکاندید شدن اقای رئیسی که ازسوی بعضیها فردی خاص  معرفی میشود به ظهور نزدیکتر شدیم؟

 

 پاسخ ????????

 

بی سوادهایی که آقای رئیسی را سید خراسانی می گویند: دروغ هایشان قبلا به اندازه کافی رسوا شد و بحث سید خراسانی هم در روایت ما بارها گفتیم که احادیثش چه طوری است، بارها توضیحش را دادیم و آن آقایان نمی توانند جوابش را بدهند ،پس این تطبیقات غلط است و  واقعا اگر این  آقایان طرفدار رهبری هستند، بهتر است بدانند رهبری صراحتا گفته تطبیق دادن غلط و انحرافی است .??

 

اما در بحث حملات موشکی و ...، هر جنگی در منطقه بشود باید سریع به ظهور ربطش بدهیم،  بزرگتر از جنگ منطقه ی ما ، جنگ جهانی اول و دوم رخ داد ،آیا ظهور  شد!؟ (ما هم دلمان می خواهد ظهور نزدیکتر بشود، مگر ما دوست داریم بگوییم ظهور دور است، ما هم از خدایمان است که ظهور نزدیکتر بشود،)  ولی می گوییم این دلایل و این موارد که دوستان نقل می کنند اینها نمی تواند مصداق این باشد که ما به ظهور نزدیک شدیم! 

 

????باز هم تکرار می کنم هزار بار گفتم،برای بار هزار و یکم می گویم، ظهور بند به علامات نیست! بند به شرایط است، شرایط باید فراهم بشود هزار و هزار و هزارو.. علامت هم رخ بدهد، شرایط فراهم نباشد! که آقا نمی آید ،

 

????حالا این جنگها کلا بگوییم نشانه ی ظهور نیست، نمی شود کلا رد کرد و نمی شود هم تطبیق داد! باید منتظر زمان باشیم 


 

اللَّهُ الَّذِی خَلَقَکُمْ مِنْ ضَعْفٍ ثُمَّ جَعَلَ مِنْ بَعْدِ ضَعْفٍ قُوَّةً ثُمَّ جَعَلَ مِنْ بَعْدِ قُوَّةٍ ضَعْفًا وَشَیْبَةً ? یَخْلُقُ مَا یَشَاءُ ? وَهُوَ الْعَلِیمُ الْقَدِیرُ 

 خداوند کسی هست که شما را از ناتوانی آفرید و سپس قوتی بخشید و پس از این قوت دوباره به شما ناتوانی و پیری را برخواهد گرداند. هرچه بخواهد می‌آفریند و او قادر تواناست 

سوره الروم آیه 54

 

 با اندک تاملی در این آیه غنی می‌بینیم که در بین مخلوقات حضرت حق، پیری مخصوص انسان هست.

 

 حیوانات دیگر به نظر دانشمندان فقط 3 درصد از ایام عمر خود را در پیری سپری می‌کنند و بلافاصله می‌میرند اما در بین انسان‌ها،عموما بالای 25 درصد از عمر بشر در پیری می‌گذرد. به عنوان مثال امکان ندارد ما سگی را یک سال پیر و مریض ببینیم، بعد از پیری بلافاصله می‌میرد. یا گوسفندی، پیر شود و مدتی مریض بماند تا بمیرد. در حقیقت، حیوانات دوره پیری شان همان مرگ است و در دوره پیری، عمری سپری نمی کنند. ما نمی توانیم ببینیم مثال: کسی بگوید، آن گربه پیر را می بینید؟ 4 سال است پیر شده و زندگی می کند!!

 

 از این آیه کاملا استنباط می‌شود که ابتدا و انتهای خلقت انسان ناتوانی است و در این میان چند صباح کوتاهی توانا است و قدرتی دارد.

 

مانند کسی که اولش فقیر بود نداشت و مدتی بعد ثروتی به دست آورد و دوباره مفلس و ورشکست شد.

آیا ما می‌توانیم به این انسان ثروتمند بگوییم؟ هرگز، چرا که در بین دو نداری روزگاری موقت دارا شده است.

 

در جوانی انسان بیمار می‌شود و در پیری بیمارستان.

در کهنسالی زندگی و طبیعت به انسان خود بخود صفاتی را تحمیل می‌کند و هر کس مجبور به اطاعت از آن است.