سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

 

 هشدار به وزارت ماسونی بهداشت!

 

چند روزی هست تو شهر ما حجامت را تعطیل کرده اند و درب مطب پزشک عمومی که حجامت هم می کند با سند و مدرک و کاملا بهداشتی سرباز گذاشته اند تا مبادا حجامت کنند!

اگر کسی حجامت کند هرگز بیمار نمی شود و سفارش پیامبر ماست اما چرا بهداشت ان را ممنوع کرده است؟

به خاطر اینکه طب غربی مافیای خرید و فروش دارو است و طب تجارت نام دارد اگر بهداشت بر طبق طب اسلامی ایرانی رفتار کند هرگز کسی نیاز به دارو پیدا نمی کند و با این شرایط تمامی شرکت های دارو ساز و پزشکان بیکار می شوند! 

بهداشت ماسونی، اگر به فکر سلامتی مردم هستید چرا در اب مصرفی مردم ماده سمی کلر می ریزید ! 

چرا روغن های پالم و غیر خوراکی در سفره مردم وجود دارد با اینکه روغن های افتابگردان و کلزا اصلا خوراکی نیستن با این شرایط که قیمت یک کیلو روغن افتابگردان 30 هزار تومن براورد شده است در مغازه ها با کسر هزینه های تولید به کیلو 500 تومن می رسد 

چرا مغازه های فروش قلیان و سیگار و تنباکو که کلا علما حرام کردن و خود شما می دانید 8000 ماده سرطانی دارد هنوز فعال هستن؟ 

چرا سیب سلامت را بر روی چیپس و پفک و مواد غذایی اسانس دار وجود دارد با وجود اینکه خود می دانید این چیز ها اصلا ماده مفید برای بدن ندارد و سرطان اور است؟

اگر به فکر مردم هستید چرا هر روز بیمارستان می سازید؟ خب هزینه بیمارستان و این همه دارو و بیمه و ... رو به صورت یارانه روغن حیوانی تولید کنید!

اگر راست می گویید به مردم نمک دریا و سنگ نمک بدهید تا برای همیشه از بیماری فشار خون راحت شوند ! شک دارید تحقیق کنید

اگر به فکر مردم هستید چرا اجازه می دهید از اشغال گوشت سوسیس و ... تولید شود؟ چرا درون نمک ها ید انگلیسی صنعتی اضافه می کنید ! چرا باید ابلیمو از اب کاه تولید کنید؟ 

??چرا باید قرص ضد افسردگی شما عوارضی مانند سکته قلبی را در پی داشته باشد؟ در صورتی که چای بابونه هزار خاصیت دارد و کمترینش زخم معده و اعصاب را درست می کند!! 

??چرا باید نوشابه و دلستر و ...تولید کنید و کلیه ها از کار بیفتد و دستگاه دیالیز از خارج وارد کنید انها تحریم کنند و به بهانه دارو و دستگاه امنیت کشور را دچار اختلال کنید و موشک را بهانه تحریم دارو کنید؟ درمان کلیه نارسا و ... زنیان و گردو است 2 هزار تومان..

??چرا و چرا و چرا..

 

چه کسی باید پاسخ دهد؟

چرا کتب ابوعلی سینا را به همان شکل طبیعی در اختیار مردم قرار نمی دهید؟ چرا باید برود غرب و تحریف شده ان برای مردم خودمان توسط پزشکان مطرح شود؟ 

??مگر نمیگویید طب ابوعلی سینا در اروپا تدریس می شود؟ چرا در ایران تدریس نمی شود؟ مگر حجامت جزیی از کتاب ابوعلی سینا نیست؟ مگر ابوعلی سینا نگفته ماهی برای مغز و کبد و معده و قلب مضر است؟ ..و ماهی یک بار با 9 عدد خرما مصرف شود؟

چرا پزشکان شما با تجویز ماهی سکته و گرفتگی رگ های قلب را 100 برابر کرده اند؟ چرا و چرا و چرا ؟ ایا این حق الناس نیست؟ 

??چرا چای سبز و سیاه را که عامل سکته و نارسایی کبد و کلیه است و سرطان بیشتر تجویز می کنید؟

 

شما نگران سلامت انسان ها نیستید بلکه نگران جییب های خود و ماسون های دیگر هستید..اگر ما حجامت کنیم کمتر می توانید ساختمان های بالا شهر و اتومبیل های گران قیمت سوار شوید! ... لعنت خدا بر شما