سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

 

سوال????????

 

با توجه به حمله موشکی امروز  امریکا به سوریه وحمایت  واعلام امادگی حملات بیشتراز  طرف متحدان امریکاواوضاع یمن وانتخابات ریاست جمهوری  پیش روی درایران واحتمال فتنه بزرگ درکشوروکاندید شدن اقای رئیسی که ازسوی بعضیها فردی خاص  معرفی میشود به ظهور نزدیکتر شدیم؟

 

 پاسخ ????????

 

بی سوادهایی که آقای رئیسی را سید خراسانی می گویند: دروغ هایشان قبلا به اندازه کافی رسوا شد و بحث سید خراسانی هم در روایت ما بارها گفتیم که احادیثش چه طوری است، بارها توضیحش را دادیم و آن آقایان نمی توانند جوابش را بدهند ،پس این تطبیقات غلط است و  واقعا اگر این  آقایان طرفدار رهبری هستند، بهتر است بدانند رهبری صراحتا گفته تطبیق دادن غلط و انحرافی است .??

 

اما در بحث حملات موشکی و ...، هر جنگی در منطقه بشود باید سریع به ظهور ربطش بدهیم،  بزرگتر از جنگ منطقه ی ما ، جنگ جهانی اول و دوم رخ داد ،آیا ظهور  شد!؟ (ما هم دلمان می خواهد ظهور نزدیکتر بشود، مگر ما دوست داریم بگوییم ظهور دور است، ما هم از خدایمان است که ظهور نزدیکتر بشود،)  ولی می گوییم این دلایل و این موارد که دوستان نقل می کنند اینها نمی تواند مصداق این باشد که ما به ظهور نزدیک شدیم! 

 

????باز هم تکرار می کنم هزار بار گفتم،برای بار هزار و یکم می گویم، ظهور بند به علامات نیست! بند به شرایط است، شرایط باید فراهم بشود هزار و هزار و هزارو.. علامت هم رخ بدهد، شرایط فراهم نباشد! که آقا نمی آید ،

 

????حالا این جنگها کلا بگوییم نشانه ی ظهور نیست، نمی شود کلا رد کرد و نمی شود هم تطبیق داد! باید منتظر زمان باشیم