سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

«انبار بذر قیامت» برای نسل برگزیده در دنیای بعد از «جنگ اتمی» 

  • بعد از سخنان جو بایدن رئیس جمهور آمریکا مبنی بر نظم نوین جهانی(2)، کاملا واضح است «اتاق فکر طراح جنگ جهانی»، خیلی شتاب دارند جمعیت دنیا را کاهش دهند. با کاتالیزوری مثل کرونا آغاز؛ با قحطی در جهان، ادامه و در نهایت ایجاد جنگ اتمی برای کوچک کردن سایز جمعیت دنیا. 
انبار بذر قیامت هم سالها است آماده است. برای چه موقع؟ بعد پاکسازی جمعیت دنیا در اثر ایجاد قحطی و وقوع جنگ جهانی برای زندگی «نسل برگزیده».
گویی اینکه «چهار سوارکار آخرالزمانی» انجیل قدم به قدم در حال اجرا توسط این جماعت است.
بویژه اینکه آخرین پلن عقیده مذهبی صهیونسیم مسیحی برای بازگشت مسیح، ایجاد جنگ آرماگدون هسته‌ای است که به اعتقاد آنان، روسیه نیز در محور شرارت قرار دارد. عجب اینکه وقتی به این عقیده اعتقاد دارند، در تلاش هستند در راستای منویات فوق، برنامه‌ریزی کنند و اکنون تبلور این دیدگاه را به وضوح می‌بینیم.
لازم به ذکر است، «انبار بذر قیامت» در نروژ، قادر به ذخیره? بیش از چهار و نیم میلیون گونه (2 میلیارد دانه? کشاورزی) می‌باشد(3) و جزو چهار مکان ممنوعه در جهان است(4)؛ «انبار بذر قیامت» (doomsday seed vault) که بیل گیتس هم مشارکت دارد(5)، در مقابل انفجار مقاوم است و همچنین در بحران گرمای زمین در بدترین شرایط تا 200 سال دوام می‌آورد. 
یورونیوز رسانه اروپا این انبار بذر را چنین توصیف می‌کند: «منوی غذایی بشر برای آیندگان»(6). البته کدام آیندگان؟