سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

 

                                ایران آخرالزمان


ما به زمان ظهور امام زمان -ارواحنافداه- این محبوب حقیقی انسان ها نزدیک شده ایم. "بیانات امام خامنه ای در جمع بسیجیان، نیمه شعبان 1387ه ش"

چه خوشمان بیاید، چه نیاید الان در دنیا دو جبهه، دو صف، دو قطب، دو تفکر در مقابل همدیگر صف آرایی کرده اند: ایران و اسراییل. اما این اسراییل نه آن کشور جعلی که نماینده ای از همه ی دولت های غربی است، از ایالات متحده و بریتانیا تا فرانسه و آلمان و ایتالیا. این اسراییل گاهی کت و دامن مرکل را می پوشد، گاهی هم قد کوتوله هایی مثل سارکوزی و برلوسکونی می شود، گاهی با لهجه ی بریتانیایی حرف می زند، گاهی پشت مجسمه ی آزادی پنهان می شود و گاهی از تل آویو برای ما شاخ و شانه می کشد. از آن طرف این ایران هم نه کشوری با 1648195 کیلومتر مربع وسعت که گستره ای از مشهدالرضا تا بنت جبیل دارد. شطرنج دنیای امروز فقط دو بازیگر دارد یک طرف سفید و طرف دیگر سیاه. حالا می خواهی سرباز پیاده ی سیاه را کاریکاتوریست دانمارکی بنامی یا کشیش آمریکایی دیگر میل خودت است.

در این جنگ دنیاها نقطه ی عطف، ظهور منجی است. و هر دو سوی ماجرا ـ اگرچه شاید به روی خود هم نیاورند ـ اما در حال آماده سازی آخرین نبرد نهایی هستند. هر چه می گذرد نشانه ها شفاف تر و حقیقت ها عریان تر و شبهه ها بی رمق تر می شوند. پیش از قیام امام خمینی کمتر محقق شیعی، درستی احادیثی که به نقش ایرانیان در زمان ظهور می پرداخت را باور داشت یا حداقل زمان  ظهور را با همین قرینه ی وضع و حال ایران شاهنشاهی نزدیک می دید. اما با انقلاب امام، وزیر سفید از محاق سربازان خموده و خواب آلوده بیرون آمد و شروع کرد به فتح الفتوح. پیش از این چه کسی جرات داشت از حلقومش فریاد که هیچ، نجوای مرگ بر آمریکا  سر دهد یا پرچم پرستاره ی بی فروغش را آتش بزند؟ یا چه کسی خیال این را در سر داشت که اسراییل باید محو بشود؟ یا چه کسی شورای امنیت و ناتو و اتحادیه اروپا را به سخره می گرفت؟


اما جالب این است که در آن سوی میدان هم عده ای به نقش ایران در زمان ظهور پی برده اند. کافیست در اینترنت iran israel prophecy یا Iran in Prophecy یا واژه های مشابه را جستجو کنید تا با انبوه سایت ها در زمینه ی پیشگویی نقش ایران در آخرالزمان با استفاده از قرائت صهیونیستی از کتاب مقدس روبرو شوید. در عمده ی این پیشگویی ها به تقابل ایران با اسراییل و نقش ایران در مواجهه با ظهور منجی ادعایی شان اشاره شده است.  به عنوان مثال برای  iran israel prophecy (پیشگویی درباره ی ایران - اسراییل) در فضای مجازی 905000 صفحه، برای Iran in  Prophecy (پیشگویی درباره ی ایران) 903000 صفحه و برای Iran in Bible Prophecy (پیشگویی درباره ی ایران در کتاب مقدس) 957000 صفحه مطلب وجود دارد.

عمده ی این مطالب به نقش ایران در آخرالزمان و تقابل با اسراییل و آمریکا با استفاده از قرائت های صهیونیستی از انجیل و تورات می پردازد. مثلا سایتfocusonjerusalem.com بعد از اینکه تاریخ ایران را از زمان آریایی ها تا انقلاب اسلامی به طور خلاصه بیان می کند با استفاده از بعضی آیات کتاب مقدس ایران را یکی از اقوام  یاری دهنده به یاجوج و ماجوج که در آخرالزمان با اسراییل خواهند جنگید معرفی می کند. سایتbibleprophecy.net به معرفی جدیدترین کتاب منتشر شده اش می پردازد که در آن با استناد به بعضی پیشگویی ها تقابل و جنگ ایران و آمریکا را اجتناب ناپذیر می داند. سایت escapeallthesethings.com در مطلب اصلی خود ادعا می کند که طبق گفته های کتاب مقدس طرح  آقای احمدی نژاد برای حمله ی هسته ای به اسراییل! موفقیت آمیز نبوده، نتیجه ی معکوس خواهد داد و باعث فرار ایرانیان از کشورشان خواهد شد. سایتbible-codes.org به زلزله ی بم به عنوان نشانه ای از آخرالزمان و پیشگویی ها در این مورد در کتاب مقدس می پردازد. سایت alphanewsdaily.com ادعا می کند طبق هشدار کتاب مقدس، ایران به همراه بعضی کشورهای دیگر به اسراییل حمله خواهد کرد.


از این دست پیشگویی ها فراوان وجود دارد. اما فارغ از توجه به اهداف و اغراض چنین پیشگویی ها و صحت و سقم آنها، نکته ی قابل توجه این است که ایران امام خمینی و امام خامنه ای، وزیر سفید شطرنج جنگ آخرالزمان خواهد بود.


اتفاقی در راه است!


 

?صدای انفجار قرقیسیا به گوش میرسد??

 

??پرده برداری از اهداف شوم ائتلاف عربی به سرکردگی آل سعود و پشت پرده حمایت آمریکا از نیروی 100هزار نفری در منطقه !

 

1??? جایگزینی برای #داعش : علامه کورانی میفرمایند با بر روایات پس از نابودی داعش متوقع هستیم که #سفیانی خروج کند (البته نابودی داعش را بعد از حمله این گروه به ترکیه عنوان میکند ) ، لذا تشکیل ائتلاف عربی بی معنا نیست با آنچه در روایات درباره نحوه ی خروج سفیانی آمده است .

 

2??? تلاش برای تبرئه عربستان از اتهام حمایت از تروریسم : اختلافات شدید میان آل سعود از یک طرف و سیل افشاگری ها علیه این خاندان از طرف دیگر ، حکومت آل سعود در عربستان را متزلزل کرده و در آینده نزدیک بر زمین خواهد زد . آل سعود خود این موضوع را فهمیده و برای بقا به هر حربه ای دست خواهد زد .

 

3???#قرقیسیا : یکی از مصداق هایی که برای بنی العباس در روایات قائل هستند خاندان آل سعود میباشند که در روایات از آنها به عنوان یکی از طرفین درگیر در قرقیسیا یاد شده است و با این ائتلاف عملا با پای خود وارد کشتارگاه بزرگ قرقیسیا میشوند .

 

?????ظهور منجی عالم نزدیک است ?????

 

#نشانه_های_ظهور   ??ویژه??

ا__________________________

 


نظر

 خبر فوق سری

 

 امدن سفیانی قوت گرفت

 

مجتهد فعال سعودی :

 

حمله عربستان به سوریه از سمت اردن صورت خواهد گرفت

 

‏مجتهد، فعال سعودی که به افشاگری‌ها درباره پشت‌پرده حوادث حاکم بر خاندان سعودی شهرت دارد، در تازه‌ترین پیام خود در کاربری توییتر به افشای جزئیاتی از تصمیم اخیر عربستان برای اعزام نیروی زمینی به سوریه پرداخت.

 

مجتهد درباره مانور نظامی رعد شمال، نوشت: «آنچه درباره این رزمایش میان افسران دهان به دهان گشته و نقل شده، صحیح است. این مانور با هدف کسب آمادگی برای حمله به سوریه از سمت اردن و ترجیحا از حاشیه مرزی عراق ترتیب داده شده است.»

 

وی افزود: «جنگ‌آوران جبهه نبرد (افسران و سربازان) را نیروهایی از کشورهای اهل‌سنت همچون عربستان، اردن، مصر و پاکستان و همچنین مغرب و سودان به فرماندهی آمریکا تشکیل می‌دهند.

 

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی: پیامد پیروزی دولت بشار اسد بر داعش، حضور ایران در مرز اسرائیل است؛

 

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، اشتاینیتز روز گذشته (شنبه) در سخنانی اظهار داشت:« نگران  هستم که هزینه پیروزی دولت سوریه بر داعش، حضور نظامی ایران در مرزهای شمالی ما باشد. این یک خطر واقعی برای ماست. ترک‌ها و قبرسی‌ها نیز نگرانند زیرا هیچکس نمی‌خواهد شاهد حضور ایران در دریای مدیترانه باشد»

 

?به همین دلیل یک نقشه حساب شده برای نابودی کامل سوریه کشیده شده که اگر در ماه رجب سال های پیش رو زمین لرزه ای در شام رخ بده بهانه برای حمله عربستان و ... به رهبری امریکا و همان لشگر سفیانی وارد عمل میشن

 سعودی در48ساعت آینده رزمایش رعد شمال را بنا به ادعای مقاماتش با 350هزارنظامی ازارتش کشورهای عربی ازجمله مصر,اردن,امارات,قطروسودان وکویت در منطقه حفرالباطن اجرا میکند..

این درحالی است که سعودقبلا برای ورود نیروهای زمینی اش,به همراهی ترکیه برای ورودبه نبرد سوریه اعلام آمادگی کرده بود..

 

ارزیابی میشود انجام این رزمایش به منظور بی رنگ جلوه دادن ناکامیهای سعودی درجنگ یمن از سویی بازسازی وجهه ازدست رفته رژیم هادم الحرمین پس از اعدام های اخیر و نیز برملاشدن تجهیزوپشتیبانی مالی ولجستیکی  ارهابیون تکفیری از دیگرسو است..

 نابودی اسرائیل در سال 2022 بر اساس ایات قران

 

قسمت پنجم

 

اما چرا از تقویم هجری شمسی در سوره اسرا خبری نیست

 حضرت مهدی(عج) در میان فارسی زبانان و اعاجم است. در میان اعاجم تقویم هجری قمری چندان رایج نیست. آنچه مورد استفاده قرار می‌گیرد تقویم هجری شمسی است.

 

 از این‌رو برای پیروان حضرت مهدی(عج) که باید طبعا در سوره کهف بدنبال گمشده خود باشند، به سال هجری شمسی اشاره کرده است. 

 علیرغم آنکه خداوند سال سقوط اسرائیل را با تقویم هجری شمسی مشخص و ممتاز فرمود، باز هم برای تأکید بیشتر دلایل متقن دیگری برای آن بجا گذارد. 

 

سوره اسراء در سال 621 میلادی نازل شد و تعداد حروف آیات مربوط به بنی اسرائیل نیز 1401 می‌باشد. 

حال اگر تعداد حروف این آیات (1401) را در عدد سال نزول(621) آن جمع کنیم، با کمال شگفتی عدد 2022 ظاهر می‌شود که مساوی با همان سال 1401 هجری شمسی است. 

? سال 2022 از جهت دیگری هم با سال 1401 مساویست که از نظر علم الحروف و الاعداد دارای اهمیت است.

 به محاسبه زیر توجه کنید:

 2+0+2+2= 6         ‌1+4+0+1=6

 

در کل سوره اسرا 4 آیه دارای 19 کلمه است. از آنجا که هر کلمه از سوره اسراء نمایانگر یکسال است، از حاصل جمع 4 آیه در 19 کلمه عدد مرموز 76 بدست می آید که در آن شگفتی های عجیبی نهفته است.

√ نکته عجیب آن است که اگر عدد 76 را درعدد 19 ضرب کنیم عدد عجیب 1444 ظاهر می‌شود که با نیمه دوم سال میلادی 2022 مصادف است. (76 × 19 = 1444) 

 

سوالی که در این جا مطرح می‌شود این است که چرا باید عدد 76 در 19 ضرب شود؟!

 

دلیل اول آنست که عدد 19 از نظر ابجد مساوی با کلمه واحد است که خداوند آن‌ را معیار سنجش قرآن و میزان آن قرار داده است. 

دلیل دوم آن است که دوره‌های تاریخی بنی‌اسرائیل هر کدام 19 سال طول می‌کشد. که ثابت شده است.

دلیل سوم اینست که در سوره اسرا 4 آیه دارای 19 آیه است که از ضرب چهار در نوزده عدد هفتاد و شش بدست می آید. حال بصورت طبیعی اگر همین عمل ضرب حاصل جمع را دوباره در 19 ادامه دهیم به عدد 1444 میرسیم. 

  4 × 19 = 76        76 × 19 = 1444

 

                  ادامه دارد


 

??اوصاف تهران در آخرالزمان ??

 

?درباره تهران و شهر ری و زورا که برخی از محدثین آن را تهران نامیده اند،

?? روایاتی بسیاری آمده است که بخشی از آنها را محمودی گلپایگانی در کتابی پیرامون ایران و طهران جمع آوری کرده است.

 

??در همین رابطه در 

??منتخب التواریخ ص 875 آمده است:

 

??امام صادق علیه السلام فرمودند:

 

??ای مفضل آیا میدانی زورا کجا واقع شده است؟

??عرض کردم خدا و حجتش داناترند.

فرمود: بدان ای مفضل در حوالی ری کوه سیاهی ست که در دامن آن شهری بنا شده است که طهران نامیده شود 

??و آن است زورا که قصرهایش مثل قصرهای بهشت و زنهایش مثل حور العین است. بدان ای مفضل آن زنها متلبس به لباس کفار میشوند ودر هیئت ظالمان میباشند و به محل سکونت شوهرها کفایت نمیکنند و از ایشان درخواست طلاق میکنند 

??و مردها به مردها و زنها به زنها اکتفا میکنند و مردها شبیه به زنها و زنها شبیه به مردها میشوند پس اگر تو بخواهی دینت را حفظ کنی پس دراین شهر سکونت مکن و مسکن برای خود قرار مده چون محل فتنه است پس از آنجا به قله کوهها و از سوراخی به سوراخی مثل روباه و بچه اش فرار کن.

 

????اللهم عجل الولیک الفرج????

اــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

??کانـــال زمــیـنـــه ســـازان ظــهــور??

?? @zamine_sazanzohorchannel


 

??اوصاف تهران در آخرالزمان ??

 

?درباره تهران و شهر ری و زورا که برخی از محدثین آن را تهران نامیده اند،

?? روایاتی بسیاری آمده است که بخشی از آنها را محمودی گلپایگانی در کتابی پیرامون ایران و طهران جمع آوری کرده است.

 

??در همین رابطه در 

??منتخب التواریخ ص 875 آمده است:

 

??امام صادق علیه السلام فرمودند:

 

??ای مفضل آیا میدانی زورا کجا واقع شده است؟

??عرض کردم خدا و حجتش داناترند.

فرمود: بدان ای مفضل در حوالی ری کوه سیاهی ست که در دامن آن شهری بنا شده است که طهران نامیده شود 

??و آن است زورا که قصرهایش مثل قصرهای بهشت و زنهایش مثل حور العین است. بدان ای مفضل آن زنها متلبس به لباس کفار میشوند ودر هیئت ظالمان میباشند و به محل سکونت شوهرها کفایت نمیکنند و از ایشان درخواست طلاق میکنند 

??و مردها به مردها و زنها به زنها اکتفا میکنند و مردها شبیه به زنها و زنها شبیه به مردها میشوند پس اگر تو بخواهی دینت را حفظ کنی پس دراین شهر سکونت مکن و مسکن برای خود قرار مده چون محل فتنه است پس از آنجا به قله کوهها و از سوراخی به سوراخی مثل روباه و بچه اش فرار کن.

 

????اللهم عجل الولیک الفرج????

اــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

??کانـــال زمــیـنـــه ســـازان ظــهــور??

?? @zamine_sazanzohorchannel


#امام_زمان_عج

 @zohornazdikast8

??امام زمان (ع) به سید بحرالعلوم درباره ثواب گریه بر امام حسین (ع) چه فرمودند؟??

 

??سید بحرالعلوم رحمت الله علیه به قصد تشرف به سامرا تنها به راه اُفتاد، در بین راه راجع به این مسئله که گریه بر سیدالشهدا علیه السلام گناهان را می‎آمرزد فکر می‎کرد، همان وقت متوجه شد که شخص عربی ، سوار بر اسب به او رسید و سلام کرد بعد پرسید : "جناب سید درباره چه چیز به فکر فرو رفته‎ای ؟ اگر مسئله علمی است بفرمائید شاید من هم اهل باشم." 

?سید بحرالعلوم عرض کرد در این باره فکر می‎کنم که چطور می‎شود خدایِ تعالی این همه ثواب به زائرین و گریه کنندگان حضرت سید الشهداء علیه السلام می‎دهد ، مثلاً در هر قدمی که در راه زیارت برمی‎دارند، ثواب یک حج و یک عمره در نامه عملشان می‎نویسند و برای یک قطره اشک گناهانشان آمرزیده می‎شود؟! 

??آن سوار عرب فرمود: « تعجّب نکن.من برای شما مثالی می‎آورم تا مشکل حل شود، پادشاهی به همراه درباریان خود به شکار می‎رفت، در شکارگاه از لشکریان دور شد و آنها را گم کرد. به سختی فوق العاده‎ای اُفتاده و بسیار گرسنه شده بود تا این که چشمش به خیمه‌ای افتاد، وارد آن خیمه شد، در آن سیاه چادر، پیر زنی را با پسرش دید، آنها در گوشه خیمه بُز شیردهی داشتند و از راه مصرف شیر این بز زندگی خود را می‎گذراندند، وقتی سلطان وارد شد او را نشناختند ولی به خاطر پذیرایی از مهمان، آن بز را سر بریدند و کباب کردند، چون چیز دیگری برای پذیرایی نداشتند. 

??سلطان شب را همان جا خوابید و روز بعد از ایشان جدا شد و هر طوری بود خودش را به درباریان رساند و جریان را برای اطرافیان نقل کرد، در نهایت از ایشان سؤال کرد؛ اگر من بخواهم پاداش میهمان نوازی پیرزن و فرزندش را داده باشم چه عملی باید انجام بدهم ؟ 

??یکی از حضّار گفت: خوب است پادشاه بر اساس کرامتشان در ازای آن یک بز، به او صد گوسفند بدهند. دیگری گفت : صد گوسفند و صد اشرفی به او بدهید. نفر سوم گفت: علاوه به اینها فلان باغ را هم به ایشان بدهید تا برای همیشه زندگی راحتی داشته باشند. 

??وزیر اعظم که از همه حکیم‌تر بود، گفت: ??جناب سلطان شما اگر بخواهید جبران کنید باید کل سلطنت و تاج و تخت و دارایی‌تان را به ایشان بدهید که تازه آن وقت مقابله به مثل کرده‌اید و بدون هیچ لطف اضافه‌ای فقط محبت‌شان را جبران نموده‌اید چرا که آنها هر چه را داشتند به شما تقدیم کردند و شما هم باید آنچه دارید به آنها تقدیم کنید. 

??بعد سوار عرب به سید فرمود: «حالا جناب بحر العلوم حضرت سید الشهداء علیه السلام هر چه از مال و منال و اهل و عیال و پسر و برادر و دختر و خواهر و سر و پیکر داشت، همه را در راه خدا داد. پس اگر خداوند به سیدالشهدا علیه السلام این همه مقام و به زائرین و گریه‎ کنندگان آن حضرت این همه اجر و ثواب بدهد نباید تعجب کرد. چون خدا که خدایی‎اش را نمی‎تواند به سید الشهداء علیه السلام بدهد اما در ازای آن، این همه مقامات به او داده است. 

??وقتی شخص عرب این مطالب را فرمود، از نظر سید بحرالعلوم غائب شد و بعد ایشان متوجه می‎شود که آن سید عرب امام زمان علیه السلام بوده است.??

 

??منبع: ??????

 

??کتاب برکات حضرت ولی عصر علیه السلام برگرفته از کتاب عبقری الحسان

 

#ثواب_گریه_بر_امام_حسین_ع

 

#ظهور_نزدیک_است

??????????????????

?»> @zohornazdikast8?


????

??ماجرای #برج_شیطان در مکه??

 

 

?? #ابراج_البیت نام هتلی مجلل در مکه، عربستان سعودی است. سازندگان ساختمان شرکت مجموعة بن لادن السعودیة (متعلق به خانواده اسامه بن لادن) است. معمار آن شرکت دار الهنداسه است. 

 

?? این هتل با 601 متر ارتفاع، بلندترین برج عربستان، و از نظر حجم (با 1500000 مترمربع مساحت) بزرگترین ساختمان جهان خواهد بود.

 

??رقم دقیق هزینه شده برای ساختمان بنا مشخص نیست، اما گمان می‌رود بیش از 3 میلیارد دلار آمریکا باشد.

 

?? هتل در مجاور مسجد الحرام قرار دارد، و قابلیت جا دادن 100000 مهمان را دارد.

 

?? این برج درست کنار کعبه در حال ساخت است آیا می دانید که این برج که ابراج البیت نام دارد قرار است چه کار کند ؟

 

??در شب 21 دسامبر سال 2012 در ساعت 11 و 11 دقیقه روز سایه این برج شیطانی بر کعبه احاطه داشت. می دانید یعنی چه ؟ 

یعنی شیطان بر خدا تسلط یابد. 

 

?? آیا این نیز دلیلی بر احاطه ماسون بر عربستان نیست ؟ 

آیا شیطان بر عقاید آنها ریاست میکند ؟

 

?? در نوک این برج نمادی وجود دارد که شما فکر می کنید نماد اسلام یعنی ماه است اما خیر این نماد بز بافومت است . که شوالیه های معبدی و فراماسون ها آنرا می پرستند . 

 

?? وبا کمی توجه به کلمه الله در برج می بینید که الف در وسط کلمه الله نوشته شده است و کسانی که می دانند می فهمند که معنی این کلمه تغییر کرده و معنی آن چیست. ل لا ه و 

 

??نماد بز بافومت که در بالای برج ساعت هم استفاده شده است. این نماد در فیلم جومونگ و امپراطور بادها هم به شدت استفاده شده است که فیلم #جومونگ هم ساخته دست فراماسون ها است و معنی خود (جومونگ )یعنی: راهب یهودی (چوسان )یعنی :خورشید یهودی (جولبن) یعنی: لبنان یهودی. 

 

??دلیل ساخته برجی به این بزرگی در کنار خانه خدا چیست??

 

اندازه ی خانه ی کعبه و برج ساعت را باهم مقایسه کنید (آنها به خیال خود نعوذبالله جبروت خداوند را پایین آورده اند در حالی که این خانه فقط ، نمادی از خداوند است بر روی زمین تا بندگانش به آن سمت عبادت کنند وخانه ی خدا دل بندگان مومن است که با برج ساختن هیچ لطمه ای که به آن نرسیده هیچ خشممان را شعله ورتر میسازد تا از عمر یکی، دو روزه اشان بکاهد.) 

 

?? در عکس هایی که از شهر مکه در زمانهای قدیم مشاهده می شود، هیج گونه بلندی در اطراف کعبه برای کم نشدن عظمت این بنا ساخته نشده است. 

 

?? و از مهمترین نکاتی که نباید فراموش شود نوع طراحی بسیار عجیب این بناست که به شکل آبِلیسک(نماد آلت تناسلی شیطان) طراحی شده است. 

 

??از دیگر علامات شیطان پرستی این برج میتوان به منعکس شدن نور از تک چشم نام ببریم که خود یک علامت فراماسونری است. 

 

? معمار این اثر کیست??

سر نورمن فاستر(لرد فاستر تمس بنک)، معمار بزرگ انگلیسی و ماسون بلندپایه ای است که با استفاده از موقعیت خود در عرصه معماری ، در سراسر جهان نمادهای ابلیسک یا به تعبیر دیگر «هرم‌های ایلومیناتی» به پا می‌کند . 

 

?? این شخص یکی از بزرگترین معمارها و مهندسان دنیا می باشد که بیش از 200 آبلیسک را سراسر دنیا ساخته است.  این فرد همان کسی است که دستور تخریب آبلیسک موجود در مکه را داده و به جای آن دستور ساخت برج ساعت که این نیز همان آبلیسک است ولی این بار در برابر کعبه را صادر کرده است.

 

???? آنها با خراب کردن نماد شیطان میخواستند بگویند که هیچ کس در هیچ جای دنیا حق ندارد به شیطان(آبلیسک)سنگ بزند. 

ا___________________

????????????????


چرا بالای گنبد امام على(ع) پرچمی وجود ندارد؟ برای بسیاری از مردم این سوال وجود دارد که چرا بر گنبد نورانی امیرالمومنین پرچمی وجود ندارد در حالیکه تمامی گنبدهای ایمه اطهار پرچم دارند؟ پرچم نمادی ست به نشانه خونخواهی و طلب تقاص و تقاص خون امام علی توسط فرزندش امام حسن علیه السلام از ابن ملجم ملعون پس گرفته شد؛ در حالیکه سایر ایمه در انتظار قیام امام منتظر برای قصاص مجرمین هستند. گنبد حضرت زینب نیز پرچمی نداشت تا اینکه بارگاه نوزانی اش بدست شمر صفتان بمباران شد و مدافعان حرم حضرت زینب پرچم تقاص را بر گنبد ملکوتی اش بر افراشتند... اگر این مطلب را براى اولین بار میخوانید، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید
 
پیوست عکس:
1415707103836912.jpg

نظر



دلم میخواد یه جایی


که نباشه هیچ کسی..


هیچی دیده نشه


و شنیده نشه صدایی..

من و خدا

یه گوشه از دنیا ،باشیم تک و تنها


خودم میدونم


که خدا میدونه چیه تو دلم

داغون شده ذهن پریشونم

هاج و واج

در هم شدن خیال های سرگردونم

تندی گذر زمان کند میگذره برام

دلم میخواد با صدای بلند

داد بزنم به خدا

خستگی و رویاهای تلخم

نعره بشن برسه به گوش خدا

جیغ بزنم جیغام بشه رعد

بیوفته به جون آسمون

بد بگم به
زمین و زمون

خدای مهربون هم با نگاه رئوف


و دست مهربونش

منو بگیره در آغوشش

بهم بگه هیس..

یواشتر...

آروم هم بگی میشنوم..!

به خودم که بیام آروم شده باشه آشفتگی ذهنم

انگار که هیچ نبوده تو دلم

دلم تهی شده باشه از  هر عطش...

دیگه به هر چی خدا بگه راضی ام

فقط دیگه نباشه هیچ دغدغه ای تو دلم