سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

نظر

 خبر فوق سری

 

 امدن سفیانی قوت گرفت

 

مجتهد فعال سعودی :

 

حمله عربستان به سوریه از سمت اردن صورت خواهد گرفت

 

‏مجتهد، فعال سعودی که به افشاگری‌ها درباره پشت‌پرده حوادث حاکم بر خاندان سعودی شهرت دارد، در تازه‌ترین پیام خود در کاربری توییتر به افشای جزئیاتی از تصمیم اخیر عربستان برای اعزام نیروی زمینی به سوریه پرداخت.

 

مجتهد درباره مانور نظامی رعد شمال، نوشت: «آنچه درباره این رزمایش میان افسران دهان به دهان گشته و نقل شده، صحیح است. این مانور با هدف کسب آمادگی برای حمله به سوریه از سمت اردن و ترجیحا از حاشیه مرزی عراق ترتیب داده شده است.»

 

وی افزود: «جنگ‌آوران جبهه نبرد (افسران و سربازان) را نیروهایی از کشورهای اهل‌سنت همچون عربستان، اردن، مصر و پاکستان و همچنین مغرب و سودان به فرماندهی آمریکا تشکیل می‌دهند.

 

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی: پیامد پیروزی دولت بشار اسد بر داعش، حضور ایران در مرز اسرائیل است؛

 

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، اشتاینیتز روز گذشته (شنبه) در سخنانی اظهار داشت:« نگران  هستم که هزینه پیروزی دولت سوریه بر داعش، حضور نظامی ایران در مرزهای شمالی ما باشد. این یک خطر واقعی برای ماست. ترک‌ها و قبرسی‌ها نیز نگرانند زیرا هیچکس نمی‌خواهد شاهد حضور ایران در دریای مدیترانه باشد»

 

?به همین دلیل یک نقشه حساب شده برای نابودی کامل سوریه کشیده شده که اگر در ماه رجب سال های پیش رو زمین لرزه ای در شام رخ بده بهانه برای حمله عربستان و ... به رهبری امریکا و همان لشگر سفیانی وارد عمل میشن

 سعودی در48ساعت آینده رزمایش رعد شمال را بنا به ادعای مقاماتش با 350هزارنظامی ازارتش کشورهای عربی ازجمله مصر,اردن,امارات,قطروسودان وکویت در منطقه حفرالباطن اجرا میکند..

این درحالی است که سعودقبلا برای ورود نیروهای زمینی اش,به همراهی ترکیه برای ورودبه نبرد سوریه اعلام آمادگی کرده بود..

 

ارزیابی میشود انجام این رزمایش به منظور بی رنگ جلوه دادن ناکامیهای سعودی درجنگ یمن از سویی بازسازی وجهه ازدست رفته رژیم هادم الحرمین پس از اعدام های اخیر و نیز برملاشدن تجهیزوپشتیبانی مالی ولجستیکی  ارهابیون تکفیری از دیگرسو است..

 نابودی اسرائیل در سال 2022 بر اساس ایات قران

 

قسمت پنجم

 

اما چرا از تقویم هجری شمسی در سوره اسرا خبری نیست

 حضرت مهدی(عج) در میان فارسی زبانان و اعاجم است. در میان اعاجم تقویم هجری قمری چندان رایج نیست. آنچه مورد استفاده قرار می‌گیرد تقویم هجری شمسی است.

 

 از این‌رو برای پیروان حضرت مهدی(عج) که باید طبعا در سوره کهف بدنبال گمشده خود باشند، به سال هجری شمسی اشاره کرده است. 

 علیرغم آنکه خداوند سال سقوط اسرائیل را با تقویم هجری شمسی مشخص و ممتاز فرمود، باز هم برای تأکید بیشتر دلایل متقن دیگری برای آن بجا گذارد. 

 

سوره اسراء در سال 621 میلادی نازل شد و تعداد حروف آیات مربوط به بنی اسرائیل نیز 1401 می‌باشد. 

حال اگر تعداد حروف این آیات (1401) را در عدد سال نزول(621) آن جمع کنیم، با کمال شگفتی عدد 2022 ظاهر می‌شود که مساوی با همان سال 1401 هجری شمسی است. 

? سال 2022 از جهت دیگری هم با سال 1401 مساویست که از نظر علم الحروف و الاعداد دارای اهمیت است.

 به محاسبه زیر توجه کنید:

 2+0+2+2= 6         ‌1+4+0+1=6

 

در کل سوره اسرا 4 آیه دارای 19 کلمه است. از آنجا که هر کلمه از سوره اسراء نمایانگر یکسال است، از حاصل جمع 4 آیه در 19 کلمه عدد مرموز 76 بدست می آید که در آن شگفتی های عجیبی نهفته است.

√ نکته عجیب آن است که اگر عدد 76 را درعدد 19 ضرب کنیم عدد عجیب 1444 ظاهر می‌شود که با نیمه دوم سال میلادی 2022 مصادف است. (76 × 19 = 1444) 

 

سوالی که در این جا مطرح می‌شود این است که چرا باید عدد 76 در 19 ضرب شود؟!

 

دلیل اول آنست که عدد 19 از نظر ابجد مساوی با کلمه واحد است که خداوند آن‌ را معیار سنجش قرآن و میزان آن قرار داده است. 

دلیل دوم آن است که دوره‌های تاریخی بنی‌اسرائیل هر کدام 19 سال طول می‌کشد. که ثابت شده است.

دلیل سوم اینست که در سوره اسرا 4 آیه دارای 19 آیه است که از ضرب چهار در نوزده عدد هفتاد و شش بدست می آید. حال بصورت طبیعی اگر همین عمل ضرب حاصل جمع را دوباره در 19 ادامه دهیم به عدد 1444 میرسیم. 

  4 × 19 = 76        76 × 19 = 1444

 

                  ادامه دارد