سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

جام نیوز/ حضرت ابراهیم علیه السلام

ابراهیم علیه السلام هنگامی که در آتش افکنده شد ، جبرئیل برایش جامه‌ای از بهشت آورد. قائم عجل اللَّه فرجه نیز همان جامه را هنگامی که قیام کند خواهد پوشید . در کتاب کمال الدین از مفضّل از امام صادق علیه السلام آمده که فرمود : آیا می‌دانی جامه یوسف چه بود ؟ گفتم : نه . فرمود : وقتی برای ابراهیم علیه السلام آتش افروختند ، جبرئیل علیه السلام یکی از جامه‌های بهشتی را آورد و بر او پوشانید ، پس با آن جامه گرمی و سردی به او اثر نمی‌کرد ، و چون هنگام وفاتش رسید ، آن را در بازو بندی قرار داد و بر اسحاق آویخت ، و اسحاق هم بعداً آن را بر یعقوب آویخت ، و هنگامی که یوسف متولد شد یعقوب آن را بر او آویخت ، و این در بازوی او بود تا بر او گذشت آنچه گذشت ، و هنگامی که یوسف علیه السلام آن پیراهن را از بازوبند بیرون ساخت ، یعقوب بوی آن را شنید ، و همین است که خداوند به حکایت از او فرموده : « اِنّی لَاجِدُ ریحَ یُوْسُفَ لَوْلا اَنْ تُفَنِّدُونِ »(2) ؛ همانا من بوی یوسف را می‌شنوم اگر مرا به کم عقلی نسبت ندهید.

این همان پیراهنی است که از بهشت نازل شده بود. عرض کردم: فدایت شوم ، پس این پیراهن به که می‌رسد ؟ فرمود : به اهل آن و پیراهن همراه قائم ماست هنگامی که خروج نماید . سپس فرمود : هر پیغمبری که علمی یا چیزی را وارث بود ، به محمد صلی الله علیه وآله وسلم رسیده است. (3)

 

صحیفه ابراهیم علیه السلام

امام صادق‌علیه السلام فرمود: «خداوند هیچ چیز به پیامبران نداد مگر اینکه آن را به محمّدصلی الله علیه وآله نیز عطا کرد. آن صحفی که قرآن درباره‌اش فرمود: صحف ابراهیم و موسی ، نزد ماست».(4

 

حضرت محمد صلی الله علیه وآله و سلم

عمامه و پیراهن رسول خداصلی الله علیه وآله

حضرت مهدی علیه السلام هنگام ظهور، عمامه سفید جدّش پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله را بر سر می نهد(5) و پیراهن خون آلود او را - در جنگ احد - می پوشد.

امام صادق علیه السلام به یعقوب بن شعیب فرمود: «آیا نمی خواهی پیراهن قائم آل محمّدعلیهم السلام را که در روز ظهور به تن می کند، به تو نشان دهم؟

عرض کردم: آری. آن حضرت صندوقی را خواست که برای او آوردند و پیراهنی از آن بیرون آورد و در مقابل یعقوب باز کرد.

یعقوب می‌گوید: ناگاه چشمم به آستین چپ پیراهن افتاد که آغشته به خون بود. آن حضرت فرمود: «این پیراهن رسول خداصلی الله علیه وآله است. روزی که دندان‌های پیشین آن حضرت را شکستند، این پیراهن را پوشیده بود. قائم‌علیه السلام با همین پیراهن قیام می‌کند.»

یعقوب می‌گوید: خون‌ها را بوسیدم و به چشم کشیدم. آن‌گاه امام پیراهن را پیچید و در جای خود قرار داد.(6)

 

شمشیر ذوالفقار پیامبرصلی الله علیه وآله

امام صادق علیه السلام داشتن سلاح های رسول خداصلی الله علیه وآله را از نشانه های امامت می داند. حارثه بن المغیره نصری گفته:به امام صادق علیه السلام عرض کردم: امام به چه چیز شناخته می شود؟ آن حضرت فرمود: «به سکینه و وقار»

عرض کردم: و دیگر به چه چیز؟ آن حضرت فرمود: «او را بوسیله شناختن حلال و حرام و نیاز مردم به او و بی نیازی او از مردم و سلاح پیامبرصلی الله علیه وآله نزد او می شناسی».(7)

 

پرچم رسول خداصلی الله علیه وآله

پرچم پرافتخار پیامبرصلی الله علیه وآله که جبرئیل در روز بدر برای آن حضرت آورد و با به اهتزاز درآمدنش مسلمانان پیروز شدند، همراه مهدی خواهد بود.

حضرت علی علیه السلام نیز این پرچم را در بصره به اهتزاز درآورد وچشم فتنه را کور کرد. مؤمنان اصرار ورزیدند تا حضرت علی علیه السلام آن پرچم را در صفّین به اهتزاز درآورد، ولی آن حضرت نپذیرفت و فرمود: «این پرچمی است که بعد از من، کسی جز حضرت قائم علیه السلام آن را به اهتزاز در نمی آورد».(8)

حضرت زین العابدین، امام سجادعلیه السلام به ابوخالد کابلی فرمود: «گویا می بینم صاحب شما بر بلندی نجف در پشت کوفه قرار گرفته است، در حالی که پرچم رسول خداصلی الله علیه وآله را برافراشته است و آن را به سوی هیچ گروهی نمی برد مگر آنکه خداوند نابودشان می سازد».(9)

 

میراث امیرالمؤمنین علیه السلام

قرآنی که حضرت علی‌علیه السلام آن را گرد آورد

روزی که رسول خداصلی الله علیه وآله دار فانی را وداع گفت، حضرت علی‌علیه السلام به سفارش وی در خانه نشست تا قرآن را گرد آورد. او پس از پایان کار، قرآن را به مسجد برد و به ابوبکر عرضه کرد. عمر گفت: ای علی! این قرآن را به جای خود برگردان، ما نیازی به آن نداریم. حضرت علی‌علیه السلام آن را گرفت و به خانه برگشت. هنگامی‌که عمر به خلافت رسید. روزی به علی‌علیه السلام گفت: اگر بخواهی می‌توانی قرآنی که نزد ابوبکر آوردی، اکنون بیاوری تا گرد آن جمع شویم. حضرت فرمود: «هیهات! راهی برای رسیدن به آن نیست. من در زمان ابوبکر چنان کردم تا بر شما اتمام حجّت کرده باشم و در روز قیامت نگویید: ما از این غافل بودیم، یا برای ما نیاوردی. اکنون این قرآن نزد من است و جز پاکان و جانشینان من کسی به آن دست نمی‌زند.»

عمر گفت: آیا زمانی برای اظهار این قرآن وجود دارد؟

حضرت فرمود: «آری! هنگامی که قائم از فرزندانم ظهور کند».(10)

همچنین تمام کتاب ها و نوشته های معصومین علیهم السلام به نام های صحیفه جامعه(11) که املای رسول خدا و خطّ علی - علیهما السلام - بود، کتاب علی،(12) مصحف فاطمه،(13) جفر ابیض،(14) جفر احمر(15) و صحیفه هایی که نام تمام پیامبران، پادشاهان و پیروان اهل بیت علیهم السلام بر آن نوشته است، نزد امام عصر قرار دارد.(16)

 

 

منابع:

1-ترجمه فرازهایی از دعای ندبه

2-سوره یوسف/94

3-مکیال المکارم ج 1 ص221به نقل از کمال الدین ج 1 ص142

4- بصائر الدرجات، ص 135

5- عقد الدرر7 ص277

6- غیبت نعمانی، ص 243

7- همان، ص 242

8- معجم أحادیث الامام المهدی، ج 3، ص 386

9- همان، ص 201

10- الشیعة و الرجعة، ج 1، ص 419

11- بصائر الدرجات، ص 142

12- همان، ص 147

13- همان، ص 151

14- معجم الامام المهدی، ج 3، ص‌388

15-بصائر الدرجات، ص 151

16- بامداد بشریت پ29ص72-71

 

 

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


 



 


گاه وامانده و محزون   



بسان خاطرات تلخ سرگشته می مانم



دردهای دلم دردمند تر از همیشه



طاقتم را طاق میکنند



چاره ای برایم نمی ماند



جز اشک هایی که از چشم بیمارم



بی اختیار فرو می چکد



و اندوهی بی پایان



که تارهای دل دردمندم را به بازی میگیرد



و انتظاری مرگ آور



که در تک تک لحظه هایم جاری می شود



باز منتظر خواهم ماند



تا دست یاری تو



درد نهفته و جانکاهم را به پایان رساند



و این حس غریب....



از تارک  وجودم  رخت بربندد


 


 

 

???? چطور میتوان عمرفعلی 1182 ساله امام عصر را اثبات کرد؟????

 

?جواب:

 

برای سوال فوق پاسخ های متعددی وجود دارد که فقط در اینجا به 3 دلیل اکتفا میکنیم.

 

?? 1-خواست خداوند متعال:

 

آن خداوندی که کلیه حوادث مرتبط با ظهور را مدیریت و رهبری میکند 

مانند صیحه آسمانی –خسوف و کسوف غیر طبیعی –شکافته شدن زمین و فرورفتن سپاه سفیانی و... آیا قادر نیست ولی خود را عمری طولانی دهد برای امر ظهور ؟

 

?? 2-اثبات عمر با ادله پزشکی:

 

با فرض رد دلیل بالا با این بهانه که هنوز هیچ کدام از این معجزات رخ نداده که بتوانیم با فرضیه معجزه عمر امام را ثابت کنیم باید گفت علم پزشکی امروزه ثابت کرده که عمر یک سلول بدن انسان بی نهایت است و پایانی ندارد

مانند حضرت خضر نبی که از آب چشمه حیات نوشیده و تا قیامت زنده است و اکنون بیش از 4000 سال از عمرش میگذرد

 

?? 3-معمرین تاریخ: 

 

در طول تاریخ به کسانی که عمر طولانی کرده اند معمرین می گویند و ابن بابویه در کتاب کمال الدین در باب ذکر معمرین مدت عمر بعضی از آنها را نقل کرده ما نیز عمر بعضی از آنها را نقل میکنیم:

 

??نوح علیه السّلام 2300 سال عمر کرد  850 سال قبل از بعثت و 950 سال بعد از بعثت و قبل از طوفان و 500 سال بعد از طوفان

?? سلیمان نبی 712 سال

?? لقمان 560 سال

?? عزیز مصر که در عهد یوسف بود 700 سال 

?? پدر عزیز مصر 1700 سال

?? پدربزگ عزیز مصر که درفغ نام بود 3000 سال 

?? عمرو بن عامر 800 سال 

?? قس بن ساعده 600 سال 

?? ابو هبل بن عبداللّه بن کنانه 600 سال 

?? درید بن زید بن فهد 450 سال

?? عبید بن شرید جرهمى 350 سال

?? مستوعر بن ربیعة بن کعب 330 سال

?? زهیر بن عتاب بن هبل کلبى 300 سال 

?? عوف بن کنانه کلبى 300 سال 

?? شریة بن عبدالله جعفى 300 سال 

?? حرثان بن حرث بن مجرب بن ربیعه 300 سال 

?? اکتم بن صیفى تمیمى 300 سال 

?? شق کاهن 300 سال 

?? صیفى ابى ریاح تمیمى 270 سال 

?? معدیکرب حمیرى 250 سال

?? اوس بن کعب بن امیه 214 سال 

?? نوب بن صداق بن عبدى 200 سال 

?? ثعلبة بن کعب بن عبد الأشهل 200 سال 

 

?? منبع: 

 

خزائن، نراقی ص: 211

 

?? پس امروزه به دلیل شرایط زندگی اجتماعی و عدم رعایت مسائل طبی و بهداشتی عمر انسان ها کم شده پس 1182 سال عمر مبارک امام عصر در بین اعداد فوق عددی عادی محسوب میشود

 

 

??ألـلَّـهُـمَــ عَـجِّـلْ لِـوَلـیِـکْ ألْـفَـرَج??


????مــــــــــــــــــــهــــــــــم????

 

??قابل توجه اون دسته از دوستانی که  تحت تاثیر رسانه های معلوم الحال و تحلیل های غلط به امنیت نسبی یکسال اخیر زینبیه استناد میکردن و میگفتن جنگ سوریه دیگه برای دفاع از حرم نیست و حلب یا درعا چه ربطی به حرم داره این جنگ و اعزامها رو برای حفظ بشار اسد میدونستند??

 

??این جواب روشن تروریستها هست  تا وقتی تو سوریه حتی یه تکفیری وجود داشته باشه حرم بی بی در خطره و حریم حرم الان منطقه زینبیه نیست بلکه کل (شامات) حریم حرم هست که باید امنیت اونها تامین و پاکسازی بشن تا حرم امنیت داشته باشه??

 

??در یک کلام خط مقدم تامین امنیت حرم باید تو خونه تکفیریا باشه چه حلب چه درعا چه حیفا و چه سعودی هر جایی که تهدیدی برای حرم اهل بیت(ع) باشه اونجا باید خط تماس جبهه مدافع حرم و جبهه تروریستی تکفیری باشه??

 

والسلام?

 

??قاسم سلیمانی

@qasem_soleimani


????????????

 

      ??? دنیا در آستانه فتنه چهارم ???

 

? حضرت رسول (ص) می‌فرمایند: 

«چهار فتنه بر شما فرود آید که در اولی خون‌ها مباح می‌شود، در دومی خون‌ها و ثروت‌ها مباح می‌گردد، در سومی خون‌ها و ثروت‌ها و ناموس‌ها مباح می‌شود و در چهارمی آشوبی کور و کر جهان را مضطرب می‌سازد؛ آن چنان که کشتی غول پیکر آب های مجاور را مضطرب کند»

 ?روزگار رهایی، ص 896?

 

?? به نظر می‌رسد، فتنه اول مقصود دو جنگ جهانی باشد که اولی در حدود یک قرن پیش اتفاق افتاد و در مدت 4 سال 10 میلیون نفر با درگیری مستقیم کشته شدند و در ایران با وجود بی‌طرفی به صورت غیر مستقیم نصف جمعیت کشور (نزدیک به 9 میلیون نفر) کشته شدند! 

 

? پیامبر (ص) می‌فرمایند: در این فتنه خون‌ها مباح می‌شود؛

 ? در جنگ جهانی دوم (70 سال پیش) هفتاد میلیون نفر کشته شدند??

 

?? به نظر می‌رسد فتنه دوم که هم خون‌ها و هم ثروت‌ها مباح می‌شوند مصداقش فتنه‌انگیزی و جنگ‌هایی است که امریکا در طول چند دهه اخیر انجام داده است که گاه و بیگاه با تراشیدن بهانه‌های مختلف صرفا برای تسلط بر کشورهای نفت‌خیز به آن مناطق قشون‌کشی می‌کند.

 

 ? صدها هزار کشته فقط در خاورمیانه حاصل طمع آمریکا و هم پیمان‌هایش به بشکه‌های نفت منطقه بوده است.

 

?? در سومی که خونها و ثروتها و ناموسها مباح می‌گردد، شاید مقصود خروج گروه‌های وحشی داعش و النصره و بوکوحرام و الشباب و ... باشند که به راحتی می‌کشند (خونها) و کاملا تعمدی صرفا در مناطق نفت‌خیز مانند شمال عراق و سوریه و لیبی و ... خروج کرده‌اند (ثروتها) و اعلام جهاد نکاح می‌کنند (ناموسها) و اینگونه فتنه‌انگیزی خود را کامل می‌کنند.

 

?? به نظر فتنه چهارم و نهایی همان جنگ جهانی سوم از منطقه شام و بر طبق آنچه روایات گفته سر بر خواهد آورد و آن همان نبرد مهلک قرقیسیا خواهد بود؛

 

? در صحیحه میسر از امام باقر (ع) نقل است که فرمود: ای میسر از اینجا تا قرقیسیا چقدر راه است؟  عرض کردم: همین نزدیکی‌ها در ساحل فرات قرار دارد.

 

??سپس فرمودند: اما در این ناحیه واقعه‌ای اتفاق خواهد افتاد که از زمانی که خداوند متعال آسمانها و زمین را آفریده بی‌سابقه بوده، چنان که تا وقتی آسمانها و زمین برپا هستند، واقعه‌ای همچون آن اتفاق نخواهد افتاد ... 

سفره‌ای است که درندگان زمین و پرندگان آسمان از آن سیر می‌شوند.

 ?غیببه نعمانی ص 267?

 

      ?? اَلّلهُمَّـ عَجِّل‌لِوَلیِّ?َ الفَرَج ??

 

#فتنه

?????????????????

@shomareshmakooszohor


ایرنا/ در حالیکه ارتش سوریه منطقه "القلمون" را از تروریست ها پاکسازی کرده و انتظار می رود عملیات نظامی در مناطق مهم دیگر پایان یابد، یک جنگ منطقه ای سه مرحله ای با همکاری عربستان، ترکیه و اردن با حمایت رژیم صهیونیستی علیه سوریه با عنوان "انفال" از "قنیطره" تا "کسب" آغاز شده است.

 

روزنامه لبنانی "السفیر" روز چهارشنبه نوشت که سرکردگی جنگ "انفال بزرگ" را تروریستی به نام "ابوموسی الشیشانی" برعهده دارد و در این جنگ گروه های تروریستی تکفیری "شام الاسلام" و زیرشاخه ها آن و "جبهه النصره" شرکت دارند.

جنگ "صدی الانفال" هم با هدف تحمیل محاصره بر پایگاه "وادی الضیف" و سیطره کامل بر حومه "ادلب" جنوبی و قطع بزرگراه بین المللی "دمشق" و "حلب" بین "خان شیخون" و "معره النعمان" ادامه دارد.

"اخوه الانفال" ضلع سوم جنگ های انفال هم در حومه قنیطره شروع شده است. در این جنگ واحدهایی از گروه های تروریستی "اجناد الشام"، جبهه النصره، "احرار الشام" و "جبهه ثوار سوریا" شرکت دارند و در تپه راهبردی "الاحمرالعربی" یکی از تپه های حومه قنیطره پیشرفتهایی داشته اند .

قبل از هر چیز جنگ های مثلث انفال دخالت منطقه ای روز افزون در نبردهای سوریه را تایید می کند، بدون همکاری امنیتی ترکیه و اردن، مخالفان تروریستهای مسلح در سوریه نمی توانستند برای این عملیات بزرگ هماهنگی کنند.

اما اینها در حالی است که ارتش سوریه و نیروهای رزمنده حزب الله توانسته اند بطور کامل منطقه القلمون را از حضور تروریستهای مسلح پاکسازی و آنها را از پایگاه های کمک رسانی در منطقه "بقاع" لبنان محروم کنند. 

السفیر افزود: به نظر می رسد که بزودی چندین عملیات نظامی دارای اهمیت پایان یابد، به جز در مناطقی که مخالفان مسلح سوریه از مساعدت های راهبردی و کمک های امدادی اتاق های عملیات مشترک در "انطاکیه" ترکیه و "امان" در اردن بهره مند می شوند.

عملیات راهبردی از چند هفته گذشته به مناطق نزدیک به ترکیه و اردن و "جولان اشغالی" سوریه محدود شده است.

در شمال سوریه، عملیات انفال به حمایت های لوجستیک، امنیتی و نظامی ترکیه تکیه دارد و بدون حمایت های آنکارا بین مناطق "جبل الترکمان" و کسب ، برای اتاق عملیات که "چچنی ها" آن را با کمک دستگاه امنیتی ترکیه فرماندهی می کنند، غیرممکن بود و کوچکترین پیشروی صورت نمی گرفت .

مخالفان سوریه اعتراف کرده اند که انفال به اهداف اساسی خود دست نیافته و هنوز به منطقه کسب محدود مانده است و زمان به نفع آنها پیش نمی رود .

ارتش سوریه بر نقطه راهبردی "45 " بطور کامل تسلط یافته و دو هفته عملیات تعقیب و گریز تروریستها در این منطقه همچنان ادامه دارد.

مخالفان اگر چه هنوز با کمک ترکیه بر مناطق "نبع المر"، "ممر النبعین" ، کسب و "السمرا" تا حدودی تسلط دارند، اما تروریستها در تشکیل "خط کمانی" در حومه شمالی لاذقیه از طریق اجرای عملیات "امهات المومنین" توسط "الجبهه الاسلامیه" و گروه های "جمال معروف" عضو جبهه ثوار سوریا ناکام ماندند. 

همکاری رژیم صهیونیستی با مخالفان مسلح سوریه در جولان اشغالی و حومه قنیطره ادامه دارد و علاوه بر کمک های پزشکی به تروریستها ، حدود 9 کیلومتر از یک منطقه را در اختیار این گروهها قرار داده تا از اردن بتوانند وارد سوریه شوند.

تروریستها در سوریه با کمک رژیم صهیونیستی و اردن توانسته اند بر تپه "الغربی الاحمر" که در پنج کیلومتری خط فاصل جولان قرار دارد و دارای اهمیت دوگانه است، سیطره یابند.

این تپه بر تپه "الشرقی" سوریه اشراف دارد که صحنه درگیری مشابه ای در حومه قنیطره تا روستاهای جنوب در حومه غربی "درعا" است و می تواند جبهه جنوبی را با آمدن نیروهای مسلح از اردن از طریق منطقه خط فاصل بگشاید.

امکان گشوده شدن جبهه جنوبی توسط تروریستها افزایش یافته است، در حالیکه جبهه شمال و جنگ های انفال تقریبا ناکام مانده است.

یکی دیگر از اهداف گشودن جبهه جنوبی وادار کردن ارتش سوریه به بازنگری در استقرار نیروهایش و کاهش عملیات در مناطق القلمون ، حمص و حلب است.

به نظر می رسد که گسترش دامنه جنگ منطقه ای علیه سوریه در مرزهای ترکیه و اردن جایگزینی فوری برای عقب نشینی آمریکا از هرگونه حمله نظامی گسترده علیه سوریه است.

شورای امنیت ملی آمریکا به تروریستهای سوری اعلام کرده که علیه دمشق دست به حمله نظامی نمی زند و سلاح های پیشرفته در اختیار آنها قرار نمی دهد.

السفیر نوشت که سخنان اخیر "جان کری" وزیر خارجه آمریکا هم سقف دخالت آمریکا را روشن کرد که هدف آن فرستادن پیام هایی سیاسی به "بشار اسد" رییس جمهوری سوریه بود.

جان کری گفت: انتظار می رود جنگ در سوریه از طریق توافقی سیاسی پایان یابد و حمله نظامی خارجی در کار نیست.


تسنیم/ یک رسانه لبنانی از احتمال دخالت نظامی رژیم سعودی در سوریه از طریق اردن برای جلوگیری از فروپاشی روزافزون گرو‌ه‌های تروریستی تکفیری خبر داده است.

 

روزنامه الدیار احتمال دخالت نظامی رژیم آل سعود در سوریه از طریق اردن را مطرح کرده است.

این روزنامه نوشت در حالی که تحرکاتی از سوی روسیه و آمریکا برای انجام مذاکرات آتش بس در سوریه آغاز شده، به طوری که فرانک اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان طرف‌های درگیری را به پایبندی به آتش بس فرا خوانده، منابع دیپلماتیک و دولتی در خاورمیانه تاکید کردند سعودی‌ها احتمال انجام عملیات زمینی در جنوب شرقی سوریه را با همکاری اردن بررسی می‌کنند که بعید نیست در چنین عملیاتی مشارکت کند.

 

ریاض معتقد است که استقرار نیروهای نظامی در خاک سوریه یک شرط ضروری نه تنها برای حفظ سیطره و نفوذ خود در سوریه بلکه در واشنگتن است که روزنامه فایننشال تایمز انگلیس به این مسئله اشاره کرده است.

 

به گزارش الدیار، رهبران قبایل شرق سوریه تصریح کرده‌اند که سعودی‌ها به ماموریت‌های شناسایی در جنوب شرقی مرزهای سوریه و اردن دست زده اند.

 

خاطر نشان می‌شود هر چند این رسانه لبنانی از احتمال دخالت نظامی عربستان در سوریه از طریق اردن خبر داده که پیش از این بارها طرح اشغال دمشق از طریق اردن با عنوان ادعایی توفان جنوب با اقدام قاطعانه و محکم ارتش و نیروهای مردمی سوریه در درعا به شکست منجر شد، طرحی که از سوی اتاق امان دنبال می‌شد و سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، آل سعود، آل ثانی، آل نهیان، آمریکا، فرانسه و ترکیه در آن مشارکت دارند.

 

رژیم سعودی و ترکیه اخیرا تهدیدهای خود برای دخالت نظامی در خاک سوریه به بهانه مبارزه با داعش را در حالی افزایش داده‌اند که این کشورها از حامیان اصلی تروریست‌‌های تکفیری به ویژه داعش و جبهه النصره به شمار می‌روند، این در حالی است که سوریه، روسیه و ایران درباره هرگونه دخالت نظامی آل سعود در سوریه و پیامدهای هولناک آن هشدار داده‌اند. البته آل سعود پس از آنکه متوجه این حقیقت شد که آمریکا حاضر نیست به خاطر حمایت‌های این رژیم، خود را در منطقه به دردسر بیندازد،‌توپ را به زمین واشنگتن انداخت و اعلام کرد اگر ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا تصمیم به دخالت نظامی در سوریه بگیرد،‌عربستان هم به آن خواهد پیوست.

 

اخیرا برخی رسانه‌ها از ورود نظامیان سعودی به خاک اردن برای تجاوز به خاک سوریه خبر داده بودند که یک منبع سوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سوریه تاکید کرد شایعه برخی رسانه‌ها مبنی بر ورود نظامیان سعودی به خاک اردن برای رفتن به سوریه صحت ندارد، چرا که دولت سوریه به کشورهای ذیربط پیام‌هایی فرستاده و به آنها درباره هرگونه دخالت بدون موافقت دمشق هشدار داده و تاکید کرده است با چنین اقداماتی به مثابه تجاوز مقابله خواهد کرد.

 

این منبع سوری افزود ولیدالمعلم وزیر خارجه سوریه در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش تاکید کرده بود هر نظامی متجاوزی که وارد خاک سوریه شود با تابوت بازخواهد گشت و این پیامی به کسانی است که بخواهند بفهمند.

 

منبع سوری که در درعا حضور دارد، افزود ما تاکید می‌کنیم در صورتی که نظامیان سعودی از طریق اردن وارد شوند، فرودگاه‌هایی که این نیروها از طریق آن وارد شده‌اند، هدف ارتش سوریه خواهد بود، در نتیجه این خبر‌ها صرفا تبلیغات سیاسی است که پیش از نشست‌های مونیخ آلمان درباره سوریه منتشر شده است.

 

 

 

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


آیا فتنه ی بزرگ شام آغاز شده است؟

 

دهها نشانه از آغاز فتنه ی بزرگ از اردن!

 

 

 

 
  فتنه بزرگ در سرزمین شام  

 

 

 

نقش اردن ؛ در تدارک حمله به خاک سوریه 

رزمایش بزرگ نظامی " الأسد المتأهب" (شیر در کمین) در اردن 

آماده سازی17 کشور عربی و غربی برای حمله نظامی 

اردیبشت ماه 91/ می 2012م

نشانه ها و علائم

محدودیت مرخصی نظامیان ارتش اردن

انتقال جنگجویان مسلح از لیبی به اردن

فعالیت گسترده نیروهای موساد در اردن

جنگ روانی و رسانه ای اردن علیه سوریه

دستور اوباما برای بررسی طرح حمله به سوریه

تحرکات نظامی اسرائیل در مرزهای سوریه و لبنان

استقرار منافقین خلق ایران در مرزهای اردن و عراق

ایجاد اردوگاه و پایگاه نظامی برای شورشیان سوریه

تجمیع نیروها و تهاجم همه جانبه زمینی از خاک اردن

استقرار سیستم های موشکی پاتریوت در مرز سوریه

حمایت از اسرائیل در صورت حمله به رژیم صهیونیستی

همکاری سازمان القاعده در حمله از خاک اردن به سوریه

انتقال نظامیان آمریکایی در سال 2011 م از عراق به اردن

همکاری باقیمانده های حزب بعث عراق در حمله به سوریه

انتقال تجهیزات سنگین نظامی از سوی آمریکایی ها به اردن

برپایی اردوگاه نظامی در منطقه حایل مرزی رمثا توسط اردن

طراحی حمله همزمان اسرائیل به پایگاه های حزب الله در لبنان

همکاری نزدیک ولید جنبلاط و سمیر جعجع با محور مخالفین سوریه

اظهارات امیر قطر مبنی بر استقرار ارتش کشورهای عربی در سوریه

آمادگی برای سرکوب تحرکات اسلام گرایان و فلسطینیان علیه حکومت اردن

زمینه سازی برای انتقال جنگجویان لیبیایی و منافقین خلق ایران به منطقه رمثا

انتقال تجهیزات نظامی به مرزهای سوریه تحت پوشش برگزاری رزمایش در اردن

افزایش گشت های شناسایی و نظامی ارتش اردن در مرزهای مشترک با سوریه

انتقال انواع سلاح ها و تجهیزات نظامی به صورت قاچاق از مرزهای اردن به داخل سوریه

کمک های آشکار 10 میلیون دلاری و 25 میلیون دلاری آمریکا به شورشیان مسلح سوریه

شرایط مساعد پشتیبانی و حمله زمینی از مرزهای اردن به سوریه نسبت به خاک ترکیه

پرداخت کمک مالی ماهانه به هر یک از جنگجویان لیبیایی بین 800 تا 1200 دلار از سوی قطر

آموزش شورشیان سوریه توسط شرکت امنیتی بلک واتر و اعزام آنها برای عملیات به شهر درعا

تشکیل ستاد هماهنگی اطلاعاتی و سازماندهی مشترک آمریکا،ناتو،قطر،عربستان،ترکیه و اردن

آموزش بمب گذاری ،انفجارات و عملیات خرابکارانه و ترور توسط نیروهای اسرائیلی به شورشیان سوریه

طراحی طرح دخالت نظامی مقامات آمریکایی و عرب به بهانه حفظ انبارهای سلاح های شیمیایی سوریه

فعالیت افسران اطلاعاتی کشورهای عربستان،قطر،تونس،لیبی،امارات،پاکستان،فرانسه،ترکیه،اسرائیل...

حضور و اسکان 18000 جنگجوی لیبیای به فرماندهی بلحاج در مناطق غرب امان ، عبدون و شهر اربد اردن

برگزاری رزمایش مشترک نظامی به نام " الأسد المتأهب" (شیر در کمین) با حضور 17 کشور غربی و عربی

همکاری مشترک آمریکا،ناتو،سلفی ها،اخوان المسلمین،القاعده،لیبیایی ها،بلک واتر،منافقین،14مارس لبنان


??آشنایی با موشک های ایران??

?موشک سجیل در نیمه دوم دهه ِ1380 خورشیدی معرفی شده و برخی آنرا برترین موشک بالستیک ایرانی می دانند. گواه این مدعا اعتراف کارشناسان خود دشمن در نبود مشابه خارجی برای سجیل است. 

??سجیل اولین موشک دوربرد سوخت جامد ایران و به احتمال بسیار بالا خط شکن موشک های ایرانی در جهت محو ??اسرائیل?? از روی نقشه (در صورت نیاز به استفاده از عامل نظامی) خواهد بود. این به دلیل سامانه پرتاب متحرک با قابلیت حمل موشک آماده پرتاب است.
 
??این موشک به دلیل استفاده از سوخت جامد به سرعت و ظرف چند دقیقه آماده پرتاب شده و پس از شلیک نیز پرتابگر آن به سرعت محل را ترک می کند. این ویژگی باعث کاهش احتمال نابودی موشک قبل از پرتاب می شود. همچنین به دلیل شتاب بسیار بالای سجیل امکان ردگیری آن برای دشمن در فازهای اولیه پرتاب بسیار کم و عملآً شانس دشمن برای انهدام سجیل در طی پرواز ناچیز است.

??برد سجیل نیز 2000 کیلومتر عنوان و تاکنون در دو نمونه سجیل 1 و 2 معرفی شده که خود نشانگر تلاش صنایع مربوطه برای بهسازی آن است.

??این موشک از نوع دو مرحله ای بوده که پس از اتمام سوخت مرحله اول، این بخش از موشک جدا شده و مرحله دم روشن می شود. با اینکار بخشی از جرم بدنه که خالی شده و باز اضافه محسوب می شود از موشک جدا شده و به افزایش برد کمک می کند. 

??سجیل جزو موشکهای از مجموعه موشک های بالستیک کشور است که با خروج از جو و طی مسیر در چنین ارتفاعی به داخل جو بازگشته و با سرعت حدود 10 تا 12 ماخ(حدود3400 تا 4080 متر بر ثانیه) به سوی هدف سرازیر می شود که انهدام آنرا برای تمام سامانه های دفاع هوایی موجود ناممکن کرده است.

??این نکته نشانگر پیشرفت فناوری موشکی کشور در رسیدن به چنین دستاورد مهمی است. همچنین فناوری سوخت جامد مرکب که در این موشک استفاده شده علاوه بر ویژگی های رانشی مطلوب، عمر انبارداری بالایی را نیز برای این موشک به دنبال دارد.

??مشخصات??

♦?وزن??23 هزار کیلوگرمی 

♦?طول?? در حدود 17 متر

♦?قطر??1.25 متر

♦?وزن سر جنگی??500 کیلوگرم

♦?سر ِجنگی از نوع جدا شونده است. این موشک در زمان 835 ثانیه(13 دقیقه و 55 ثاینه) به بیشینه برد خود می رسد. سامانه های هدفگیری ناوبری و هدایت سجیل دقت بسیار بالایی را برای آن به ارمغان آورده اند که برای این موشک ارزش عملیاتی زیادی را ایجاد کرده است.



?چرا بعضی آدم ها با کوچکترین گناهی تو همین دنیا مجازات میشن .
اما یه سری هر گناهی دلشون می خواد میکنن  و روز به روز هم پیشرفت ؟؟؟
پس عدالت خدا کجاست !!

??? آدمها سه دسته اند :
عینک
ملحفه
فرش
وقتی یک لکه چایی بنشیند روی عینک بلافاصله آن را با دستمال کاغذی پاک می کنی 
وقتی همان لکه بنشیند روی ملحفه می گذاری سر ماه که با لباسها و ملحفه ها جمع شود و همه را با هم با چنگ می شویی!
اما وقتی همان لکه بنشیند روی فرش میگذاری سر سال با دسته بیل به جانش می افتی .
 خدا هم با بنده های مومنش مثل عینک رفتار می کند. بنده های پاک و زلال که جایشان روی چشم است تا خطا کردند بلافاصله حالشان را می گیرد (البته در دنیا و خفیف)
 دیگران را به موقعش تنبه می کند آن هم با چنگ ...
 و آن گردن کلفت هایش را می گذارد تا چرک هاشان جمع شود 
 قرآن کریم می فرماید: ما به کافران مهلت می دهیم تا بر کفر خویش بیافزایند...
و سر سال ( یا قیامت / یا هم دنیا و هم قیامت ) حسابی از شرمندگی شان در مآید