سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

پافشـــــــــــــــــاگری

دوستان عزیزم شاید ندونید تراریخته چیهکتراریخته  یعنی دستکاری کردن بذر ها محصول بیشتر اما بیماری های متعدد حداقلش مثل سرطان و نازایی و عقیمی و ..حالا علما همه رو حرام کردن بسیار کار خوبیه اما می دونید کدوم محصولات تراریخته است تمام روغن های مایع و جامد که از بذر های تراریخته و دستکاری ژنتیک ساخته شده است ذرت و سویا در تمامی محصولات از قبیل غذای مرغ ها و ... روغن ها . ماکارونی انواعش .. ذرت ها و تنقلات پفیلا و ...

کلیه مواد کارخانه ای رو بگم خیال همتون راحت بشه..

دوستان همه اینها از دیروز حرام اعلام شده!

نوشابه ها و دلستر ها و .. رو بهش اضافه کنید + گوشت مرغ که از هورمون خوک و بذر های تراریخته تغذیه میشن گر دروغه چرا بهداشت مرغ بدون انتی بیوتیک وارد بازار کرد که هر سه ماه یک بار رشد می کنن  هر چند همان ها هم با بذر تراریخته تغذیه میشن از امروز مواد طبیعی استفاده کنید روغن دنبه نمک دریا دوغ محلی شیر گاو محلی کره محلی اب کنید روغن میشه روغن زیتون محلی روغن ارده کنجد ظروف مسی و برنجی از طب اسلامی استفاده کنید حکیم ایت الله تبریزیان حکیم فراهانی حکیم روازاده حکیم خیراندیش و دیگر حکمای طب اسلامی استفاده کنید یک سری محصولات دیگر هم تراریخته هستن اگر اینجا بگم اونا هم شامل حرامه دیگه فکر کنم با اعتراضات مردم علما حرفشون رو پس بگیرن ولی این فتوا به جا بود اما خیلی دیر به نفع سلامتی شما مردم عزیز است در عوض این که پول را صرف مواد خوراکی سالم و سنتی نمایید  هزینه های پزشکی صفر می شود در ضمن باید بگم کشت محصولات در ایران حرام اعلام شده و اون دسته که از خارج وارد میشن هم باید شاملش بشه چون بحث روی کشت نیست روی مصرف و مضرات ان است..


قسمت دوم تحریف امام زمان عج در شبکه فاکس نیوز در این قسمت شما می بینید که تخته سیاه رو دو قسمت کردن و یک طرف امام 12 نوشته و طرف دیگر دجال و با تحریف به این نتیجه رسیده که امام همان دجال است.. خاک بر سرشونومیگه مهدی با اسرائیل صلح می کنه.. عمررررا ..میگه مهدی دجاله سر می بره اشوب گره 7 سال حکومت می کنه و بعد قرارداد صلحش رو می شکنه و یهودی و مسیحی ها رو می کشه روایتی میاره که دجال روی پیشانیش علامتی داره که به علامت حیوان مشهوره مثل جای داغ روی پیشانی شیعه ..و شیعیان برای رسیدن به این درجه و علامت حیوان تلاش می کنند داره به دابه الارض اشاره می کنه : بیرون امدن موجودی از زمین در سال ظهور..اون وقت با نشان کافر در پیشانی دجال یکی کرده بعد از این وارد یک تحریف بزرگ میشه و میگه شیعه و مسلمانان یک مسیح دارن که اون میاد به مردم مسیحی میگه من مسیح هستم و اصلا به صلیب کشیده نشدم و کتب شما تحریف شده حالا بیاین از مهدی حمایت کنید تا رستگار شوید و الا مخالفت کنید خواهید مرد. چنین مسیحی دروغگو است و مسیح واقعی می اید و این دو را نابود می کند و مردمش را نجات خواهد داد..

داستان قشنگی به هم بافت...نکنه جالب تر برقراری ارتباط تلفنی با یک شخص کافره که میگه تو یک مسلمان خوب تحصیل کرده... اصلاح طلب هستی...

ازش می پرسه تو که مورد اطمینان هستی و مسلمان بگو ایا بررسی ما درسته ایا روایات درسته اونم میگه بله درسته و برای رسیدن به امام باید اشوب کنن و جنگ راه بندازن به همین دلیل سازمان ها میخوان دین از سیاست جدا باشد

میگه از ترکیب دین و سیاست سمی مهلک به وجود میاد

بعدا احمدی نژاد رو باز می کوبن و از اسلام رحمانی تعریف می کنه که ما با یهود و مسیحی برادر هستیم و از یک ریشه اسلام امریکایی ..


 

در زمان قاجاریه، در کنار سفارت حکومت عثمانی در تهران، مسجد کوچکی وجود داشت.

امام جماعت آن مسجد می گوید: شخص روضه خوانی را دیدم که هر روز صبح به مسجد می آمد و روضه حضرت زهرا (س) را میخواند و به خلیفه دوم و اهل سنت ناسزا می گفت... 

و این درحالی بود که افراد سفارت و تبعه آن که سنّی بودند، برای نماز به آن مسجد می آمدند.

 

روزی به او گفتم: 

تو به چه دلیل هر روز همین روضه را می خوانی و همان ناسزا را تکرار می کنی؟ 

مگر روضه دیگری بلد نیستی؟! 

او در پاسخ گفت: 

بلدم؛ ولی من یک نفر بانی دارم که روزی پنج ریال به من می دهد و می گوید همین روضه را با این کیفیت بخوان. 

از او خواستم مشخصات و نشانی بانی را به من بدهد... 

فهمیدم که بانی یک کاسب مغازه دار است. 

 

به سراغش رفتم و جریان را از او پرسیدم. او گفت: نه من بانی نیستم.

شخصی روزی دو تومان به من می دهد تا در آن مسجد چنین روضه ای خوانده شود. 

پنج ریال به آن روضه خوان می دهم و پانزده ریال را خودم برمی دارم.

باز جریان را پیگیری کردم، سرانجام با یازده واسطه معلوم شد که از طرف سفارت انگلستان روزی 25 تومان برای این روضه خوانی با این کیفیت مخصوص (برای ایجاد تفرقه بین ایران شیعی و حکومت عثمانی سنی) داده میشود که پس از طی مراحل و دست به دست گشتن، پنج ریال برای آن روضه خوان بیچاره می ماند.

 


‏‎

‏‎

این متن زیبا هم تقدیم به صاحت مقدس امام زمان(عج)

 

دقت کردین جملات وارونه چگونه است ؟

 

(( گنج )) (( جنگ)) می شود ، (( درمان)) (( نامرد)) و (( قهقهه)) (( هق هق )) !!! ولی (( دزد)) همان (( دزد)) است (( درد )) همان (( درد )) است و (( گرگ)) همان (( گرگ)) ... اری نمی دانم چرا (( من )) (( نم)) زده است و (( یار )) (( رای)) عوض کرده است ، (( راه)) گویی (( هار )) شده ، و (( روز )) ب (( زور )) میگذرد ، (( اشنا)) را جز در (( انشا )) نمیبینیی و چه (( سرد)) است این ((درس)) زندگی ، اینجاست ک (( مرگ)) برایم (( گرم )) میشود چرا که (( درد )) همان (( درد )) است

یا صاحب الزمان دلم (( آرامش)) «وارونه» می خواهد...

 

«آرامش وارونه»...

 

?اللهم عجل لولیک الفرج?


??داستان زیبای پدر??

 

مردی 85 ساله با پسر تحصیل کرده 45 ساله اش روی مبل خانه خود نشسته بودند ناگهان کلاغی کنار پنجره‌شان نشست. پدر از فرزندش پرسید: این چیه؟ پسر پاسخ داد: کلاغ.

پس از چند دقیقه دوباره پرسید این چیه؟ پسر گفت : بابا من که همین الان بهتون گفتم: کلاغه.

بعد از مدت کوتاهی پیر مرد برای سومین بار پرسید: این چیه؟ عصبانیت در پسرش موج میزد و با همان حالت گفت: کلاغه کلاغ!....??

 

پدر به اتاقش رفت و با دفتر خاطراتی قدیمی برگشت. صفحه ای را باز کرد و به

پسرش گفت که آن را بخواند.

در آن صفحه این طور نوشته شده بود:

امروز پسر کوچکم 3 سال دارد. و روی مبل نشسته است هنگامی که کلاغی روی پنجره نشست پسرم 23 بار نامش را از من پرسید و من 23 بار به او گفتم که نامش کلاغ است.

هر بار او را عاشقانه بغل می‌کردم و به او جواب می‌دادم و به هیچ وجه عصبانی  نمی‌شدم و در عوض علاقه بیشتری نسبت به او پیدا می‌کردم??

 


نظر

چند ویژگى نمازهاى مستحبى‏??

 

1?تمام نمازهاى مستحبى را مى ‏توان آهسته یا بلند خواند.

 

2?نمازهاى مستحبى را نمى ‏توان به جماعت خواند، مگر نماز باران و نماز عید فطر و قربان.

 

3?همه نمازهاى مستحبى را مى ‏توان ایستاده یا نشسته یا در حال حرکت خواند.

 

4?شک در تعداد رکعات، نماز را باطل نمى ‏کند.

 

5?زیاد شدن ارکان نماز، نماز را باطل نمى ‏کند.

 

6?در نمازهاى مستحبى سوره واجب نیست.

 

7?براى کم و زیاد شدن، سجده سهو واجب نیست.

 

8?نماز مستحبى را مى ‏توان با اختیار شکست.

 

9?هیچ یک از نمازهاى مستحبى اذان و اقامه ندارند.

?????

توضیح المسائل محشى، ج 1، ص 648.

عروة الوثقى، 


 

اگر برای بدست آوردن پول مجبوری دروغ بگوئی و فریبکاری کنی، تهیدست بمان!

 

اگر برای بدست آوردن جاه و مقامی باید چاپلوسی کنی و تملّق بگوئی، از آن چشم بپوش.

 

اگر برای آنکه مشهور شوی، مجبور می شوی مانند دیگران خیانت کنی، در گمنامی زندگی کن.

 

بگذار دیگران پیش چشم تو با دروغ و فریب ثروتمند شوند، با تملّق و چاپلوسی شغل های بزرگی را به دست آورند و با خیانت و نادرستی شهرت پیدا کنند، تو گمنام و تهیدست و قانع باش، زیرا اگر چنین کنی تو سرمایه ای را که آنها از دست داده اند، به دست آورده ای و آن شرافت است...

 

دکتر_شریعتی????????????


نظر

 

?? #حوادث_آخرالزّمان ??

?? #حدیث_اهل_بیت_در_مورد_امام_زمان

. سقوط پادشاه مصر

 

??روایت امام علی (ع) پیرامون سقوط پادشاه مصر و نزدیکی ظهور??

 

??امام علی (ع): پادشاه مصر یکی از نشانه های عجیب است که قلبش حسن (وسط اسم او حسن... حُسنی: قلبش حسن است)

 

و سرش محمد (اول اسمش محمد است) که جدش را هم تغییر داده ("محمد حُسنی مبارک" سید است که سید را برداشته مبارک گذاشته است).

 

هرگاه از حکومت خارج شد بدانید مهدی (عج) به پشت درهای خانه هایتان رسیده است. پس قبل از اینکه دربزند بسوی او بشتابید هرچند بر روی برفها بخیزید.

 

??منبع:

 

ماذا قال علی عن آخر الزمان ص 330 نویسنده السید علی عاشور

 

? شما با مراجعه به رایانه و جستجوی واژه ی "سید محمد حُسنی مبارک" زندگی نامه او را مطالعه خواهید نمود.

 

"مهدی پشت درهایتان است"  کنایه از نزدیکی دارد و می فرماید هرچند که در سختی باشید مهیّا و آماده فداکاری برای آن حضرت باشید.

 

? نشانه های ظهور ادامه دارد....?

 

??ألـلَّـھُـمَــ عجِّلْ لِوَلـیِـ?ْ ألفَـرَج??


نظر

 

?اصل 146 قانون اساسی تاکید دارد در اختیار قرار دادن هرگونه پایگاه نظامی به اجانب ممنوع و خلاف است، این یعنی ایران مجاز به در اختیار قرار دادن هیچ پایگاه نظامی همچون پایگاه اینجرلیک در ترکیه که هم اکنون در اختیار آمریکاست یا پایگاه پنجم نیروی دریایی آمریکا که در بحرین مستقر است نمی‌باشد، پرواز یا فرود یا توقف نظامی هواپیما یا لنگر انداختن کشتی نظامی در ایران بحث دیگری است که نه تنها ناقض اصل 146قانون اساسی نیست بلکه مسبوق به سابقه هم می‌باشد ، در جنگ خلیج فارس و با توجه به بی‌طرفی دولت ایران در آن جنگ باز ایران پذیرای هواپیماهای جنگی عراق بود و امکان نشست آنها را در فرودگاههای جنوب و غرب کشور فراهم کرده بود ضمن آنکه در فرودگاه بوشهر نیز چند فروند هواپیمای نظامی آمریکا نیز فرود داشتند ، در زمان جنگ افغانستان نیز ایران قراردادی محرمانه با ناتو داشت که تحت عنوان مبارزه با تروریسم استفاده اضطراری نیروهای متحد از فرودگاههای شرقی کشور را مجاز بدانند- امری که یکبار نیز انجام شد و هواپیمای نظامی انگلیس در فرودگاه مشهد فرود اضطراری داشت- ذکر این نکته نیز که از زمان جنگ جهانی دوم تا بحال هیچ نیروی نظامی در ایران حضور نداشته گزاف است چرا که پایگاه های جاسوسی آمریکا در شمال ایران توسط سازمان سیا و نیروی هوایی ارتش آمریکا مصداق بارز این مسئله است .

 

?? در اوج جنگ سرد، محمدرضا پهلوی، شاه ایران، که خود به شدت نگران مقاصد نظامی همسایه شمالی بود، به آمریکایی‌ها اجازه داده بود تا در ارتفاعات کبکان خراسان و صفی‌آباد بهشهر برای رهگیری سیگنال‌های الکترونیک برنامه هوا-فضای شوروی، تجهیزات پیشرفته‌ای نصب کنند.  نیروی هوایی ارتش آمریکا و همچنین سازمان سیا در نوشهر ، آستارا، جلفا ایستگاهها و پایگاههای نظامی متعددی ایجاد کرده بودند به عنوان مثال مرکز سیا در بهشهر در کاخ صفی‌آباد، در ارتفاعات مشرف به این شهر مستقر بود. این مرکز بیشتر به یک پایگاه نظامی شباهت داشت و کارکنان سیا روزی 8 تا 10 ساعت در یک اتاق بزرگ پر از تجهیزات الکترونیک پیشرفته فعال بودند. 

 

??پایگاه محرمانه طبس نیز دلیل دیگری بر این مدعاست : در زمان جنگ مجاهدین افغان با ارتش شوروی در صحرای طبس نیروی هوایی آمریکا و همچنین سازمان سیا یک پایگاه هوایی محرمانه ایجاد کرده بودند تا از طریق آن به مجاهدین افغان کمک نظامی و اطلاعاتی برسانند این پایگاه همانی است که از باند آن آمریکائیها برای عملیات شکست خورده طبس استفاده نمودند .

 

??ورای همه این نکات تاریخی و عدم مغایرت آن با قانون اساسی استفاده نیروی هوایی روسیه از پایگاه نوژه برای ائتلاف 4+1 و مبارزه با تروریسم منطقه در حالی از سوی آمریکا «مایه تاسف» خوانده می شود که در حال حاضر آمریکا در بیش از 10 کشور خاورمیانه پایگاه دائمی نظامی دارد و عربستان نیز در تمامی کشورهای حاشیه خلیج فارس دارای پایگاههای نظامی است ، بریتانیا کماکان در پاکستان و هند پایگاه نظامی دارد ، آلمان کماکان در افغانستان یک پایگاه نظامی در اختیار دارد و 


 

?????

 

??آیت الله بهجت رحمه الله علیه:

 

??هر کس عادت به تاخیر نمازها کرده است:

 

?خود را برای تاخیر در همه ى امور زندگی آماده کند؛

 

?تاخیر در ازدواج ، تاخیر در اشتغال ، تاخیر در تولد اولاد ، تاخیر در سلامتی و عافیت!

 

?هر قدر که امور نمازت منظم باشد

 

?امور زندگیت هم تنظیم خواهد شد!

 

??مگر نمیدانی که رستگاری و سعادت با نماز قرین گشته است؟!

 

??نماز مانند لیمو شیرین است، هر چه از وقت(فضیلت اول وقت) دورتر شود ،تلخ تر میشود.??

 

??دلتون پر از خدا ? ??

 

#نماز_اول_وقت 

 

??اللَّهمَّ صَلِّ عَلَى مُحمَّــــــــدٍوآل مُحَمَّد وَعَجِّل فرجهم??