سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

مایک طبی داریم در فرهنگ ایرانی که علاج 100 درصد بیماری هاست و اگر این طب در ایران جایگزین طب شیمیایی شود دیگر هیچ بیماری وجود نخواهد داشت چون این طب آداب غذا خوردن صحیح و انتخاب درست مواد غذایی را به مردم می آموزد! 

 حال این طب را میخواهید هر چیزی اسم بذارید با خود شماست ! طب اسلامی یا سنتی یا ایرانی هر چیزی که دوست دارید! من میگم طب سبک درست زندگی اسلامی که باعث پیشگیری از 100 درصد بیماری ها می شود مگر اینکه بیماری از طرف دشمن در هوا منتشر شود که باز هم ساخت بیماری در چارچوب طبع های 9 گانه بدن است و راه درمان آسان ان توسط حکمای ما کشف می شود !

 اول باید ببینیم چه افرادی سراغ این طب می روند :

 افرادی که بیماری صعب العلاج دارند و از همه پزشکان طب استعماری درمانده شده اند و یا به علت سرطان پزشک معالج گفته 6 ماه یا کمتر عمر شما پایان می یابد !

 افرادی که دیگر از مصرف بیش از حد قرص و دارو خسته شده اند!

افرادی که دیگر پول درمان با جراحی را ندارند و یا از عمل می ترسند !

 و ...حال اگر حکمای ما می توانند 70 درصد این بیماران را درمان کنند و نجات دهند چرا عده ای مخالف هستن؟ درمان 70 درصد این انسان ها معجزه است!

خیلی از بیماری ها اصلا نیازی به جراحی ندارد ! دیابت و قطع عضو درمان می شود . انواع کیست و تومور درمان می شوند . انواع سرطان ها پیشگیری و درمان می شوند ! 

حال اگر انسانی هزینه بیمارستان و عمل را ندارد باید بمیرد اما نباید به طب اسلامی ایرانی سنتی مراجعه کند؟

 متاسفانه وزارت بهداشت برای برچیدن طب ایرانی اسلامی سنتی دست به دامن مراجع تقلید شده است تا با توجیه مراجع که این طب باعث مرگ عده ای شده باید جمع شود چند روزی هست برنامه ریزی عجیبی کرده است !

ایا آمار مرگ و میر روزانه و سقط های بی جهت و قطع عضو و عمل های بی مورد را دارید؟ تا حالا فکر کردین پزشکان طب استعماری چند نفر را کشته اند؟

ایا می دانید از دید حکمای طب ایرانی اسلامی سنتی 80 درصد مردم ایران به دلیل تغذیه نا مناسب بیمار هستن؟؟

پس شعار پیشگیری بهتر از درمان است کجاست ؟ ایا بهتر نیست هزینه های ساخت بیمارستان ها را صرف تولید مواد غذایی ارگانیک کنید، تا کسی بیمار نشود؟

 

 بیایید کاری کنیم کسی بیمار نشود تا مجبور شود به پزشک مراجعه کند!

 باید بدانید ما حکیم های بسیاری داریم که هنوز اسم آنها به گوش وزارت بهداشت نرسیده است ! حکیمی داریم که با گرفتن نبض تمام بیماری های ریز و درشت انسان را می گوید که قوی ترین سونوگرافی های جهان نمی تواند تشخیص دهد! ما ادعا نمی کنیم بلکه منتظر هستیم تا مردم روشن شوند و بدانند تنها راه پیشگیری و درمان اصلاح غذا است! 

ان روز دیگر وزارت بهداشت استعماری وجود نخواهد داشت بلکه وزارت غذا و طب اسلامی و سبک زندگی سالم وجود خواهد داشت