سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

نظر

دسیسه ای بزرگ از سوی پیاده نظام اسرائیل در ایران...برای اولین بار در طول تاریخ به طور علنی و با کمال پر رویی تمام اعلام کردن چیزی به نام طب اسلامی سنتی ایرانی وجود ندارد .طب غربی متاسفانه هیچ درمانی ندارد ! شاید تعجب کنید اما یک مثال می زنم : وقتی به خاطر مصرف سردی جات مثل مرغ و ماهی و ترشی و نوشابه و .... کیسه صفرا کارایی خودش رو از دست میده ، با مراجعه به پزشک فورا عمل کرده و کیسه صفرا را برداشته و دور می ریزند!??

انگار که خدا الکی اونو اونجا قرار داده  وظیفه کیسه صفرا محافظت از کبد است و مانع سرد شدن کبد می شود !در واقع صفرا یعنی گرم و خشک و اگر سردی به این قسمت غلبه کنه از کار میفته حالا اگر این بخاری کبد رو بردارن عرض یک ماه کبد چرب میشه و مجدد برای درست کردن کبد راهی بیمارستان و کلی خرج های الکی و قرص های شیمیایی که منجر به سرطان معده و از کار افتادن کلیه میشه !

همزمان به مریض میگن ماهی بخور یعنی باز هم این قسمت را سرد می کنند!

درمان سنگ کیسه صفرا در طب اسلامی : داروی جامع امام رضا (ع) + برگ سنای مکی و گل محمدی! بدون عمل در یک هفته ! قیمت تمام شده 10 هزار تومان با توجه به سیب سلامت بر روی نوشابه ها و مواد غذایی مضر و تبلیغات الکی ماهی و مرغ که این بلا را بر سر مردم اورده است چرا بهداشت بر روی تولید و تبلیغ اینها تاکید دارد پزشکی مسموم غربی چرا برای اینها حکم پیغمر را دارد؟ چون درامد دارد و علاوه بر این نسل شیعه منقرض می شود ایا کشور اسلامی با این همه علوم تغذیه باید بیمار شود؟ هرگز یک شیعه مریض نمی شود مگر به اذن الله .. یا در مورد غلظت خون: تمام محصولات سیب سلامت دار مثل قره قروت و لواشک و کاکائو و کشک و نوشابه  و دلستر و چای سبز و سیاه و مواد دارای نگهدارنده باعث غلظت خون می شوند!

درمان با طب شیمیایی: قرص A.S.A ??

عوارض : زخم معده !

همراهش یک امپرازول هم میدن !

عوارض: سرطان معده.. درمان : حجامت در صورت داشتن نبض قوی و عدم کم خونی شدید. عدم مصرف مواد کارخانه ای : مصرف سکنجبین عسلی و صاف کننده خون چرا سیب سلامت بر روی محصولات ناپاک وجود دارد؟ شاید این محصولات حلال باشد اما طیب و طاهر نیستن دقت کنید به غذا هاتون یک زمانی گفتن نمک ها رو ید بزنیم ملت کم کاری تیرویید نگیرن . اون زمان اصلا چیزی به نام تیروئید وجود نداشت یهویی موج عظیمی از بیماری کم کاری تیروئید در کشور به وجود امد و علت ان نمک ید دار بهداشتی بود....ید صنعتی انگلیسی و یهویی موج عظیم فشار خون که امار بالایی در کشور دارد مشکلات معده و گوارش و موج عظیم سرطان خب حالا درمان کم کاری تیروئید قرصی هست که مصرفش تا اخر عمره و عوارض  پوکی استخوان عجب کاسبی میشه مشتری مادام العمر برای تولید کننده های دارو درمان در طب اسلامی و سنتی: یک هفته ماساژ محکم زیر گلو  با روغن سیاه دانه و عدم مصرف سردی ها و ماهی برای درمان پرکاری تیروئید روغن بنفشه ماساژ دهید و مصرف ماهی درمان قطعی فشار خون با نمک دریای تصفیه نشده و دستکاری نشده! سنگ نمک معمولی بخورید روی غذا های مزخرف سیب سلامت می زنن و بعد از بالا رفتن امار سرطان و ... اعلام می کنند این مقدار ادم سرطان دارند دارو هم تحریمه بیاین هسته ای رو بدیم دارو بگیریم! در صورتی که اقتصاد مقاومتی یعنی اصلاح غذا و داروی گیاهی انسان بی عقل کسی هست که تمام میوه ها و مواد غذایی ارگانیک رو به اروپا صادر می کنه و در عوض تراریخته وارد می کنند و راست راست تو برنامه زنده میاد میگه تراریخته خوبه و اروپا همه استفاده می کنند پرو پرو !! بعدا کاشف به عمل میاد طرف با حفظ سمت مسول محیط زیست و ... وارد کننده برنج تراریخته است مورد داشتیم اومده از سم زدن محصولات حمایت کرده اما همین دبی فسقلی گفته هندوانه های شما سم زدین ما نمی خوایم پس فرستادن