سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

نماز_معجزه

 

 سوال میکنند برای رفع مشکلات و برآورده شدن حاجات چه ادعیه و اعمالی مناسب است.

 

 برای پاسخ خاطره ای از دیدار با حاج عباس کشوان کلیددار حرم حضرت عباس(ع) برای شما نقل میکنم . میدانید که اجداد ایشان 12 نسل کلید دار حرم حضرت ابالفضل العباس (ع) بودند و کرامات و معجزات دیده‌اند...

 

در این دیدار حاج عباس چند راز برای ملاقات کنندگان فاش کرد که جالب ترین آن نمازی بود که معجزه میکند . اینجانب در پیشگاه خدای منان شهادت میدهم که این نماز برای خود بنده تاثیری معجزه وار داشت ، از همه لحاظ حتی در جیب ما! حقیقتا در حد معجزه است و اغراق نمیکنم و از کسانی که بر خواندن آن مداومت کردند معجزه ها شنیدم.

 

خدا حفظش کند حاج عباس کشوان میگفت حالا که رفتید و نماز را خواندید و اثرش را دیدید فقط یک درخواست دارم آن هم این است که برای من هم دعا کنید.

 

پس ان شاءالله یادتان نرود هر وقت به مراد دلتان رسیدید حاج عباس را دعا کنید و بنده حقیر را هم از دعای خیرتان محروم نسازید.

 

ایشان فرمودند :  هر روز بعد از نمازهای یومیه دو رکعت نماز بخوان و هدیه کن به پیشگاه حضرت حجت ارواحنا فداه ، بعد تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها را بخوان و بگو خدایا این دو رکعت نماز و این تسبیحات حضرت زهرا س هدیه میکنم به پیشگاه امام زمان(عج) ان شاءالله قلب نازنینش را از ما راضی و خوشنود بگردانی . حاج عباس کشوان میگفت امام زمان(عج) برای تو دعا میکند ، امام معصوم و حجت خدا بر زمین برای تو دعا میکند (و بر دعای تو آمین میگوید) حالا هر حساب دیگری که داری انجام بده...

 

میبینید که نماز بسیار ساده است و اوج عاشقی است. بعد از نماز صبح ، بعد از نماز عصر و بعد از نماز عشاء.

 

 در آن جلسه هرچه که پرسیدند حاج عباس فقط میگفت : هر روز زیارت عاشورا و دو رکعت نماز را مداومت کن حل میشود.

 

التماس دعا.