سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

 تحقق عجیب وعده ی امیرالمومنین و نابودی داعش و خروج سفیانی در آینده ی نزدیک :

 حضرت علی ع درباره خروج داعش و نابودی آنها میفرمایند :

زمانی که پرچم های سیاه را دیدید از جای خود حرکت نکنید – به این معنا که دعوت آنان باطل است و نباید به کمک آنان بشتابید – سپس قومی ضعیف ظاهر می شوند که قلب هایشان مانند براده های آهن سخت است، آنها وفادار به هیچ عهدی نیستند، به حق فرا می خوانند در حالیکه از آن نیستند، اسامی شان، کنیه و نسبت هایشان از نام شهرها گرفته شده ( مانند ابوبکر البغدادی و ... ) ، تا اینکه در بین خود اختلاف نظر پیدا می کنند و سپس خدا حق را به هر کس بخواهد می‌دهد » ..... «آنها اصحاب دولت هستند ( داعش مخفف دولت اسلامی عراق و شام است ) موهایشان مانند زنان است »

 الفتن نعیم بن حماد - رقم الحدیث: 557 

 احقاق الحق ج 29 ص 410. (مولف کتاب بیش از 400 سال قبل، این کتاب را تالیف کرده است و در سال 1019 قمری از دنیا رفته است و کتاب را آیت الله مرعشی احیا کردند.)

 در مصداق بودن داعش بر روایت عجیب امام علی ع قریب به اتفاق علمای مهدویت شیعی و اهل تسنن متفق القول هستند .

 امام علی (ع) نحوه ی نابودی داعش را اینگونه شرح میدهند که اختلاف در میان داعش پدید می آید و همان باعث حذف این جرثومه خواهد شد .

 بسیاری از دلبستگان به منهاج امیرالمومنین با دیدن اختلافاتی در میان گروه های تروریستی النصره و داعش منتظر تحقق وعده ایشان و نابودی کامل داعش بودند ، اما این اختلاف در حقیقت میان حامیان این گروه و داعش پدیدار شد . حامیانی که تا دیروز از داعش و النصره به عنوان گروه های پیکارجو و معترضین مبارز یاد میکردند و از هیچ حمایت سیاسی و بعضا استراتژیکی برای براندازی حکومت سوریه دریغ نکردند و اینک با حماقت های داعش در حملات تروریستی به حامیانش از این گروه با نام تروریست یاد میکنند ! و گروه گروه نظامیان خود را برای نابودی ساخته ی خود به منطقه گسیل دادند . این ظهور اختلاف در میان داعش و تحقق کلام امیرالمومنین است که بدون تردید در آینده نزدیک به حکم اللهم اشغل الظالمین بالظالمین و با?نفسهم ریشه داعش خشکانده خواهد شد . ( مصداق عینی این کلام قشون کشی فرانسه و کشورهای غربی به منطقه است که تا قبل از این اختلاف همه جور حمایتی از این گروه انجام دادند ) .

 علامه کورانی در تفسیر روایات میفرمایند داعش به ترکیه نیز حمله خواهد کرد ( همچنانکه صدها کشته در ترکیه حاصل این حملات بود که احتمالا فزونی خواهد گرفت ) و در ادامه میفرمایند پس از آن متوقع هستیم که سفیانی خروج کند .

 با تضعیف و نابودی داعش ، جبهه کفر مجبور است از آخرین حربه خود و خروج سفیانی ملعون رونمایی کند که طولی نمیکشد همه ما شاهد این رخداد و به همراه آن قیام سید خراسانی و یمانی خواهیم بود که این اتفاقات بسیار نزدیک به ظهور امام عصر عج اتفاق خواهد افتاد . ان شاءالله