سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

 دو خبر مهم و مسرت بخش 

حلب آزاد شد.

 افشاگری مجتهد: اعترافات ولیعهد سعودی درباره شکستهای منطقه ای صحت دارد.

این روزها خبرهای بهجت انگیزی از جبهه های سوریه و عراق و یمن به گوش میرسد که تزلزل و شکست آل سعود و حامیان آن در منطقه بر همگان عیان شده است.

 چند نکته درباره پیروزی های اخیر:

 شکست های پیاپی آل سعود در نبردهای شامات و یمن به قضیه ی مورد نزاع در داخل عربستان تبدیل شده است و پیش بینی میشود با عیانتر شدن این شکست ها شاهد عزل و نصب های متعدد در این کشور باشیم و به دنبال آن درگیری وعده داده شده در خاندان آل سعود محقق شود.

 نکته مهم دیگر این است که باید توجه کنیم دنیای استکبار به اذعان و اعتراف خودشان سالها وقت و هزینه را صرف پیدایش گروه های تروریستی در منطقه انجام داده اند و اینک شاهد نابودی تمام تلاش و تمام هزینه و دلارهایی که در این راه خرج کرده اند میباشند. حاصل سالها برنامه ریزی آنها برای بالا بردن امنیت اسراییل بر باد رفته و اینک ایران همسایه ی دیوار به دیوار اسراییل در سوریه شده است!

ساده لوحانه است که تصور کنیم دنیای استکبار دست روی دست میگذارد و به نظاره ی این واقعه مینشیند. همانطور که به گفته ی مقامات روسیه هرگاه این گروهک ها در تنگنا قرار میگرفتند آمریکا با هر حربه ای آنها را از مهلکه نجات میداد.

 لذا بعید نیست در صورت تضعیف بیش از حد تروریست ها ، دنیای استکبار دست به آخرین حربه ی خود و خروج مهره ی نهایی بزند. مهره ای از میان مرز اردن و سوریه به نام عثمان 

ابن انبسه

الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج 

 __________________________