سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

کرامات_حضرت_مهدی_عج

زنده_شدن_دختر_سه_ساله

 

اهل عربستان سعودی است و به مسجد جمکران آمده است.

 

??می گوید:

?«ما سنّی بودیم. اهل تسنن اسم حضرت فاطمه و زینب(علیهما السلام) را برای بچه ها خوب نمی دانند و عقیده دارند که هر بچه ای به این نام باشد به زودی می میرد، امّا من همسری داشتم که فاطمه نام داشت و در اولین زایمان هم دختری به دنیا آورد. خانواده من اسم «حفصه» را برای او انتخاب کردند، ولی من زیر بار نرفتم و اسم فرزندم را هم فاطمه گذاشتم.

 

بعد از سه سال فاطمه مریض شد. دخترم را خدمت قبر رسول اکرم(ص)بردم و از ایشان شفا خواستم که الحمدللّه شفا دادند. بعد از برگشتن از نزد قبر حضرت رسول، دخترم خوابید. خوابش طولانی شد. هر چه صدایش کردیم، بیدار نشد. او را پیش دکتر بردیم که گفت: بچه مرده است. وقتی به دکتر دیگری مراجعه کردیم، او هم همان جمله را گفت.

 

دخترم را به غسالخانه بردیم. بعد از چند دقیقه دیدم که او حرکت کرد و از من آب خواست. برایش آب آوردم. وقتی او را بغل کردم، گفت:

بابا! توی خواب دیدم که مردی پیش من ایستاده و دو رکعت نماز خواند. بعد از نماز دست مبارک خود را بر سر من کشید و گفت: بلند شو، شما زنده می مانید و فعلا نمی میرید! و گفت که به بابایت بگو تا شیعه شوید.

 

آری! این مسئله باعث شیعه شدن من شده است. حالا، برای تشکر و قدردانی از آقا امام زمان(علیه السلام) عازم ایران شدم و به مسجد جمکران آمدم».

 

اللهُمَّ عَجِّـــــلْ لِوَلِیِّکَ الْفَـــــرَج