سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

 

در احادیث داریم که نگاه حرام تیری است زهر آلود از ناحیه شیطان. وقتی پا در  میدان شبکه های اجتماعی می گذاری در واقع پا در زیر باران تیر سپاهیان سایبری دشمن گذاشته ای.

 

اگر کارکشته باشی و بتونی زیر این تیرباران فحشا و فساد و مطالب کذب و شبهات، از ارزشهای سپاه اسلام دفاع بکنی بدون اینکه خدای نکرده چشمت به حرام بیفته، یا مرتکب انتشار مطلب یا عکس گناه آلودی بشی، این یک جهاد واقعیه.

 

وقتی میگم گناه آلود، فقط منظورم مطالب غیر اخلاقی نیست، بلکه حتی اگه شما یک مطلب خلاف واقع، تمسخر، توهین، تهمت، شبهه برانگیز و امثالهم که باعث تضعیف ایمان مردم میشه رو هم منتشر بکنی این خودش تیر پرت کردن به سمت سپاه خودیه.

 

خانوما و آقایونی که تو صفحاتشون عکسهای خصوصی، خلاف شرع، تمسخرآمیز و... منتشر می کنند نادانسته رفتن تو سپاه شیطون و دارن به سمت هموطنان خودشون و حتی کل مردم دنیا تیراندازی می کنند.

 

می بینید چقدر قضیه خطرناک و مهلکه؟؟

 

خانم گ.ف افتخار می کنه که عکس برهنه اش رو چهل میلیون نفر دیدن. این اوج بدبختی  یک انسانه. بیچاره! تو چهل میلیون نفر رو قتل عام کردی، که هر نفر از اونها صاحب یک نسلند. یعنی تا قیامت به نسل این چهل میلیون نفر هم آسیب زدی... تازه تمام بازنشرهای اون عکس در جاهای دیگه تا سالیان سال هم بماند...

 

می بینید با انتشار یک عکس در فضای سایبر چه فاجعه ای پیش می آید؟؟ می دونید چقدر از بچه های مؤمن این مملکت با همون یک عکس فاتحه دینشون خونده شد؟؟

 

این قصه برای تک تک هنرمندا، بازیگرا، و تک تک ماها هم صادقه. هرچقدر صفحه بزرگتری داشته باشی اثر اعمالت بزرگتره.

 

اینه که میدان جنگ نرم به مراتب از میدان جنگ سخت پیچیده تر، سخت تر و خطرناکتره... تقوای فوق العاده بالایی می خواد، صبر بسیار بالایی می خواد، باید اهل رأفت و رحمت به کل خلق خدا باشی، تا حتی به منافقها و کفار هم فحش ندی، بلکه عامل هدایت و نجات دیگران بشی، نه عامل سقوطشون...

 به عنوان کوچکترین سرباز این میدان اعتراف می کنم که خودم هنوز در ابتدای این راهم و نیاز به آموزش و کسب تقوای بسیار بسیار بالاتری دارم... هنوز زیر صفرم.