سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

نظر

 

در قرآن کریم خداوند متعال زیباییهای مادی دنیا را به نام «زینت دنیا» خطاب می کند:

 

إِنَّا جَعَلْنَا مَا عَلَى الْأَرْضِ زِینَةً لَّهَا لِنَبْلُوَهُمْ أَیُّهُمْ أَحْسَنُ عَمَلًا  ما هر چه در روى زمین است زینت آن قرار دادیم، تا امتحانشان کنیم که کدامشان به عمل بهترند.(کهف 7)

 

و در مورد زنان هم می فرماید که زینتهای خود را برای نامحرمان آشکار نکنند.

 

وَقُل لِّلْمُؤْمِنَاتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَیَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا...

 

 و به زنان مؤمن بگو که چشمان خویش فروگیرند و شرمگاه خود نگه دارند و زینتهاى خود را جز آن مقدار که پیداست آشکار نکنند ...(نور 31)

 

قصه دنیا، همین قصه زنهاست. بعضیها با تمام توان زندگیشون رو زینت می کنند و به رخ عموم می کشند، خانه های لوکس، مبلمان، اثاثیه، خودرو، لباسهای آنچنانی...

 

 این مثل اونه که همسر خودشون رو بی حجاب و با آرایش غلیظ به میون مردم برده باشند... از اون طرف خدا فرمان داده که مردان با ایمان به زینتهای زنان نگاه نکنند و چشماشون رو درویش کنند.

 

می دونید یعنی چه؟؟ یعنی آقاجان وقتی تو چشت به زینت دنیای دیگران و مال و منالشون بیفته، اونچه که خودت داری فراموش می کنی، همونطور که وقتی به ناموس دیگران نگاه کردی خانم خودتو هم فراموش می کنی.

 

واقعا عجیبه، از دل این قضیه بحث اقتصاد مقاومتی بیرون می آد!!! می دونین چرا؟؟ چون ما باید توجهمون به اونچه که داریم باشه، باید توجه به داخل کشور باشه. نباید به زینتهای دنیای غرب نگاه بکنیم. این میشه که داخلو فراموش می کنیم و به عروس هزار شوهر دنیای رنگو ورانگ غرب دل می بازیم.

 

متأسفانه این روزا تجمل گرایی بیداد می کنه، باورش مشکله ولی حتی برای ساختمونهای سوپرلوکس سلطنتی که فرعون باید جلوشون لنگ بندازه وبسایت رسمی ایجاد شده!!!

 

بچه پولدارهای تهران (که بعضیهاشون هم لابد آقازاده هستند) عکسهایی از زندگی خصوصیشون تو فضای مجازی منتشر می کنن که شاید حتی مردم اروپا و آمریکا هم شرمشون بشه به بعضی از این عکسها نگاه بکنن!!

 

به کجا داریم می رسیم؟؟

 

اینکه کسی که همسر خودش رو بزک کنه و به خیابون بیاره با اینکه زندگی دنیای خودش رو بزک کنه و تو چشم مردم بکنه چه فرقی داره؟؟ هر دوتاش حرامه... هر دوتاش قبیحه...

 

ما باید زینتهای معنوی رو ترویج کنیم، کونوا لنا زینا... یعنی برای اهل بیت زینت باشیم... باید تو زندگیامون، تو اعمالمون، تو ظاهرمون هرکس نگاه کرد به یاد خدا بیفته... نه شیطان بزرگ... نه سبک زندگی غربی... نه گناه...