سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

#سوالات_مهدوی 

 

? سوالات بسیار مهم از علامه کورانی??

 

?? #قسمت_اول ??

 

1? سوال/ در روایات هست که پرچم سفیانی سرخ هست و اخیرا آنطوری که معروف شده می گویند که عبدلله اردن هم پرچم سپاهش را به رنگ سرخ تبدیل کرده است. آیا سفیانی ارتباطی با عبدالله اردن می تواند داشته باشد؟

 

?? پاسخ/ این را از من سوال میکنند که سفیانی می تواند عبدالله اردن باشد یا نه؟ اولا عبدالله اردن کوچکتر از آن است که سفیانی باشد. ثانیا عبدالله اردن مملکتش کوچک است و منصوب از طرف اسرائیل است. سفیانی شخصیت بزرگی ست؛ حاکم سوریه می شود. سفیانی بزرگ تر از عبدالله اردن است . درست است روایات داریم پرچمش سرخ است و از طرف درعا در مرز اردن خروج میکند ولی نسبش از ذریه ابوسفیان است اما عبدالله نسبش صحیح است و به ابوسفیان نمیرسد  در حالیکه سفیانی نسبش به معاویه می رسد.

 

 

2?  سوال/ فیلمی از شما هست که مرگ عبدالله عربستان را تبریک گفتید. آیا این همان عبدالله روایات ممکن است باشد یا نه؟

 

?? پاسخ/ روایتی داریم که آخرین حکومت عربستان قبل از ظهور حضرت حاکمی بنام عبدالله دارد که بعد از مرگ او حکومت به یک سال نمی رسد و تعدادی حاکم می شوند ولی هر کدامشان به یک سال نمی رسند. گفتیم شاید این همان عبدالله است ولی سلمان از یک سال رد کرد و بعد گفتم این عبدالله نیست... البته خدا حفظ کند سید حسن نصرالله گفت "ینتهی مُلک السنین... " یعنی حکومت به سه سال نمیرسد .  تفسیری که من از این حدیث میکنم یک سال است ولی تفسیری که دیگران میکنند سه ساله است، که در این صورت میتواند همان عبدالله باشد و سلمان نباید سه سال بماند. امید داریم ان شاءالله.

 

?? برگرفته از سخنان حضرت علامه کورانی در مراسم اعتکاف امسال.

 

#ادامه_دارد... منتظر باشید.