سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

??

کشیشان و مبلغان انجیلی در آمریکا چنین تبلیغ می‌کنند که عیسی مسیح ظهور نخواهد کرد الا اینکه جنگ آرماگدون اتمی در سرزمین شام اتفاق بیفتد.

 

??مصطفی امیری

 

? آمریکا: مسیح فقط بعد از جنگ اتمی، ظهور خواهد کرد

 

??قدرت‌های بزرگ جهان، سیاست خارجی خود را بر مبنای حوادثی که پیش از آن رخ می‌دهد، جهت داده و نقشه‌های نظامی خود را به شکلی سامان داده‌اند که آمادگی‌های لازم در آن لحاظ شده باشد. این در حالی است که مؤسسات دینی و رسانه‌های این دولت‌ها نیز، مردم خود را برای استقبال از حوادث آماده می‌سازند.

 

??مؤسسات دینی در تمدن غرب بویژه در آمریکا به همراه رسانه‌های دیداری و شنیداری، شهروندان غربی را به «ایمان جمعی» به وقوع حادثه‌ای بزرگ در سرزمین شام که به نبردی هسته‌ای خواهد انجامید، توجه می‌دهند.

 

??این مؤسسات، پیوسته مردم خود را به ایمان به این نکته فرا می‌خوانند که به‌زودی لشکری از دشمنان مسیح که بدنه اصلی آن از میلیون‌ها نظامی تشکیل یافته، از عراق حرکت می‌کند و پس از گذشتن از رود فرات -که در آن زمان به خشکی گراییده است- به سوی قدس رهسپار می‌شود. اما نیروهای مؤمن به مسیح، راه این لشکر را سد کرده و همگی در «آرماگدون» با یکدیگر برخورد خواهند کرد و در این مکان است که جنگ اتفاق خواهد افتاد و این نبردی نهایی و جنگ اتمی است. سپس مسیح برای بار دوم بر زمین فرود می‌آید و زمام رهبری جهان را در دست گرفته و صلح جهانی را برقرار می‌کند. و پایتخت خویش را در فلسطین بنا خواهد نهاد.

 

??کشیشان و مبلغان انجیلی در آمریکا چنین تبلیغ می‌کنند که عیسی مسیح ظهور نخواهد کرد الا اینکه جنگ آرماگدون اتمی در سرزمین شام اتفاق بیفتد. و اسف‌بارتر اینکه معتقد هستند مقدمات فرایند جنگ اتمی را نیز باید فراهم آورند.

 

? اضلاع مثلث «مالی، اجرایی، دینی» در آمریکا

 

??لازم به ذکر است شناخت اندیشه غرب در باب «مهدویت، آینده بشر و آخرالزمان»، به ما در تحلیل سیاست خارجى دولت‌هاى غربى بویژه آمریکا در جهان و مخصوصا در خاورمیانه و جغرافیای ظهور، کمک بسزایی می‌کند.

 

??پیوند بین «یهود صهیونیست» و «مسیحیت انجیلی»، بیش از این‌که سیاسی باشد، خاستگاه فرهنگی دارد که در دین و اعتقاد آنها به سرنوشت و آینده جهان نهفته است و بر مبنای الهیات الهیات آرماگدون و جنگ نهایی هسته‌ای در خاورمیانه استوار است.

 

??در آمریکا، از اتحاد سه نیروى فعال و قدرت برتر در عرصه سیاست آمریکا، یعنی «صهیونیست‏‌ یهودى» به‌عنوان قدرت مالی، «نومحافظه‏‌کاران» به‌عنوان قدرت اجرایی و «صهیونیست‏‌ مسیحى» به‌عنوان قدرت دینی، تشکیل یافته است. این مثلث، تمام آمریکا را در اختیار دارد و آمریکا، نیز تمام دنیا را در اختیار دارد.

 

??قدرت دینی و اعتقادی در آمریکا معتقدند، مسیحیان باید براى رسیدن به صلح جهانى و حاکمیت جهانی مسیح، مقدمات «جنگ هسته‌ای آرماگدون» را فراهم کنند. از این‌رو، مبناى نظرى اعتقادی و بالطبع آن، سیاست‏‌هاى خاورمیانه‏اى دولت آمریکا، برگرفته از آموزه‏‌هاى مکتب "مبلغان انجیل" می‌باشد که آن نیز مبتنى است بر پیش‏گویی‌‏هایى درباره آخرالزمان که " آپوکالیپس" و "الهیات آرماگدون"، خوانده می‌‏شود و از "سفر دانیال" در تورات (عهد قدیم) و رویاها و "مکاشفات یوحنا" در انجیل (عهد جدید)، برگرفته شده است (تصویر).

 

#صهیونیسم_مسیحی

#مسیحیت_انجیلی

#مسیحیت_صهیونیستی

#بنیادگرایی_مسیحی 

#هزاره‌گرایی

#آرماگدون

#بازگشت_مسیح????110