سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

 

دلیلِ حصرِ سرانِ فتنه؛ خطا در تاریخ-اشتباه در محاسبات

اول: دلیلِ حصر چیست؟

 برخلافِ آنچه در رسانه ها انعکاس می یابد؛ دلیلِ حصرِ سرانِ فتنه؛ کودتای 88 نیست. 

حصرِ سران فتنه نه در سالِ 88 که در بهمن ماهِ سالِ 89 صورت گرفته؛ یعنی یک سال و هشت ماه بعد از شروعِ فتنه (خرداد88) و یک سال بعد از اتمامِ فتنه(بهمنِ 88).

حصرِ این دونفر هیچ ارتباطی با مسائلی که بعد از انتخاباتِ 88 رخ داد نداشته و مربوط به اتفاقی است که در بهمن 89 افتد.

دوم: دلیلِ حصر؛ داعش یا کودتا

برای آنکه دلیلِ حصرِ سران فتنه را بیابیم کافی است به صحبت های سعید جلیلی(دبیر وقتِ شورای عالی امنیت ملی) مراجعه کنیم؛ سعید جلیلی در موردِ دلیل حصر می گوید:

فتنه از 22خرداد 88 شروع و تا 22بهمن همان سال به طول انجامید و در این مدت کسی به افرادی که از آنها به عنوان سران فتنه یاد می‌شود کاری نداشت و آنها در 25 بهمن سال 89 به حصر رفتند.»

آنها یک سال و هشت ماه بعد از "فتنه" در حصر خانگی قرار گرفتند و "دلیل آن هم این بود که در حال شکل گیری فتنه جدید بودند.»

دکتر سعید جلیلی می گوید که کروبی و موسوی «قصد داشتند که ظلم جدیدی را به نظام انجام دهند و آن این بود که نظامی را که الگوی مردم سالاری بوده و عزت اقتدار خود را به جهان نشان داده است و امروز دنیا از آن الگو می گیرد"، آن را در سطح رهبران سرنگون‌شده مصر و تونس می‌خواندند "و می گفتند ایران آن چیزی نیست که تصور می‌کنید. این یک #فتنه_جدید بود.»

سران فتنه در روز 16 بهمن 1389 نامه ای به مصطفی محمد نجار، وزیر وقت کشور نوشتند و از وی خواستند «به منظور اعلام همبستگی با حرکت های مردمی در منطقه بویژه قیام آزادی‌خواهانه مردم #تونس و #مصر بر علیه حکومت استبدادی در کشور» مجوز راهپیمایی بدهد.

در پی این نامه در 25 بهمن 1389 تجمعی در تهران برگزار شد که با شعارهای تندی علیه نظام همراه بود.

سوم:اشتباه محاسباتی:

اگر سران فتنه در آن زمان کنترل نمی شدند؛ #ایرانِ_امروز همان وضعیتی را داشت که  عراق و  سوریه دارد.

در بهمن ماهِ سالِ 89؛ رژیم مبارک سقوط کرد و  داعش از همان ماه در سوریه آغاز به کار کرد؛ داعشی که  میرحسین موسوی؛طی بیانیه ای در همان روزها؛ آنها را  آزادی  خواه می دانست!

اگر دلیل حصر را به اشتباه مساله ی انتخاباتِ 88 بدانیم، واردِ زمینی می شویم که یک کاندیدای انتخاباتی به خاطرِ کودتا یا فتنه یا اعتراض به نتیجه انتخابات؛ به حصر رفته است.

اما اگر در طرح مساله دقت کرده و دلیلِ صحیحِ حصر را بیان کنیم، وارد زمینی می شویم که خائنینِ به وطن؛ در کنارِ موجودیتی به نامِ #داعش ایستاده اند.

حال داعشی های وطنی مشخص هستن که چطور از این خائنین دفاع می کنند!

??حال این خائنین مهره سوخته امریکا هستن و ممکن است برای انجام فتنه ای جدید انها را از بین ببرن و با کشته سازی مردم را در مقابل نظام قرار دهند!

ملت عزیز هوشیار باشید که اگر چنین اتفاقی افتاد پشتیبان نظام و رهبری باشید که قیام بر علیه ظلم نزدیک است