سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

پزشکی , • نظر

جعفری دولت آبادی گفت:دولت سکه فروخته است و خریدار اول 38 هزار عدد سکه، نفر دوم 23 هزار عدد و نفر سوم نیز 4 هزار و اندی سکه خریداری کرده است.دولت عنوان می‌کند که ما در حال جمع کردن نقدینگی هستیم که یک منطق اقتصادی است با این استدلال که اگر این کار را انجام نمی‌داد و سکه نمی‌فروخت پول‌های مردم جمع نمی‌شد. این که یک نفر 38 هزار عدد سکه بخرد اگرچه با منطق اقتصادی همراه هست ولی ممکن است با منطق عدالت همراه نباشد.این که عده‌ای صاحب سکه و دلار در کشور می‌شوند از مصادیق حقوق عمومی تلقی می‌شود. آیا ما می‌توانیم به دولت اعلام کنیم که چرا این کارها انجام می‌شود چون یک منطق اقتصادی پشت این قضیه است تا نقدینگی جمع شود.


؟هنوز هم خیلی ها ندانسته دارن نخبه های کشور سقط می کنند!!به جای نشر پیام های بی ارزش با نشر این پیام جان هزاران نوزاد را نجات دهید!??تمام مادرانی که این اتفاق برای انها افتاده دسته جمعی شکایت کنن و این علم اشتباه پزشکی امریکایی را نابود کنند!سونوگرافی نکن، نُخبه جمع کن! هشدار جدی دکتر روازاده در خصوص جلوگیری از سقط جنین به بهانه تشکیل نشدن قلب جنین سنوگرافی نکن، نُخبه جمع کن!اکنون که به برکت روشنگری های دلسوزان و اندیشمندان ایران اسلامی آحاد مردم از اهمیت موضوع جمعیت و ازدیاد نسل امت محمّدی (ص) مطلع شده اند و دیگر کسی به شعار شیطانی “دو تا بچه کافیه” اعتماد نمی کند و آسیبهای روش تک فرزندی در خانواده برای عموم روشن شده است، نوبت به طراحی دسیسه ای دیگر از سوی دشمنان امت اسلامی است تا بتوانند نسل مسلمانان خصوصاً شیعیان را نابود کنند. سونوگرافی های زود هنگام به وسیله دستگاههای تقریباً مستعمل و معیوب و توسط افراد فاقد تبحّر، دعوی تشکیل نشدن قلب جنین زیر دو ماه را بر سر زبانها انداخته اند و اضطراب بسیار شدیدی را برای مادران جوان به ارمغان آورده اند و زنان را عملاً مجبور به سقط جنین می کنند.بعد از یکبار سونوگرافی با این ادعا که ضربان قلب جنین ثبت نشده است، به مادر می گویند که این جنین قلب ندارد پس دستور می دهند به طرف? العینی بستری شود و جنین بی گناه را سقط کند و می گویند اگر در اقدام به سقط کوتاهی کنی، چنان و چنین می شود….اینجانب دکتر روازاده، با تجربه چندین ساله خود در امر طبابت سوگند یاد می کنم که این بار حتماً و حتماً عجله کار شیطان است. بیش از 95 درصد از این جنین هایی که توصیه به سقط مظلومانه شان می شود اگر سقط نشوند، بعد از گذشت یک ماه در سونوگرافی بعدی از قلب سالم و رشد طبیعی برخوردار خواهند بود و همه کودکانی که توصیه به کشتنشان در دوره جنینی کرده اند همگی در آینده افرادی تیزهوش و سالم و نخبه خواهند شد.به مادران عزیز و پاکدامن کشورم توصیه می کنم، اگر به شما گفته شد که جنین قلب ندارد بستری نشوید و اقدام به سقط نکنید، به هیچ عنوان این حرف را نپذیرید و مضطرب نشوید. به خدا توکل کنید و یک ماه دیگر هم صبر کنید. جنینی که قلب نداشته باشد و رشد نکند به صورت طبیعی در رحم می میرد و دست هوشمند و قدرتمند طبیعت این جنین مرده را به آرامی و بدون هیچ عارضه ای از رحم شما طی یک دوره مشابه دوره عادت ماهیانه دفع می کند. پس عجله نکنید و پیش از موعد دست به قتل کودک دلبند خود نزنید و عوارض خطرناک و گاهی جبران ناپذیر یک عمل جراحی کورتاژ رحم را به جان نخرید که قطعاً باعث نازائی های احتمالی و کوتاهی عمر شما می شود.از سونوگرافی های مکرر در دوران بارداری بپرهیزید. اگر شما جوانید و سابقه معلولیت در خانواده خود ندارید، به هیچ وجه نیاز به آزمایش، سونوگرافی و غربالگری ندارید.با آرامش، به خدا توکل کنید و فرزند دلبندتان را در صدف وجودتان با عشق و محبت بپرورانید. در طول بارداری حتماً تغذیه سالم داشته باشید و با ایمان به خدا خوشحال و سرزنده این دوران را سپری کنید تا فرزندی سالم، صالح و تیزهوش داشته باشید.


استادالهی قمشه ای، فیلسوف بزرگ جهانی اینگونه میگوید: که مرگ واقعی چگونه است وفشار قبر چیست؟آیا فشار قبر واقعیت دارد؟جدا شدن روح از بدن هنگام مرگ قطعی ، در کسری از ثانیه انجام میشود . این لحظه چنان سریع اتفاق می افتد که حتی کسی که چشمانش لحظه مرگ باز است فرصت بستن آن را پیدا نمیکند . یکی از شیرین ترین تجربیات انسان دقیقا لحظه جدا شدن روح از جسم میباشدیه حس سبک شدن و معلق بودن ...بعد از مرگ اولین اتفاقی که می افتد این است که روح ما که بخشی از آن هاله ذهن است و در واقع آرشیو اطلاعات زندگی دنیوی اوست شروع به مرور زندگی از بدو تولد تا لحظه مرگ میکند و تصاویر بصورت یک فیلم برای روح بازخوانی میشود . شاید گمان کنیم که این اتفاق بسیار زمان بر است . زمان در واقع قرارداد ما انسانهاستاین ما هستیم که هر دقیقه را 60 ثانیه قرارداد میکنیماما زمان در واقع فراتر این تعاریف استبا مرور زندگی ، روح اولین چیزی که نظرش به آن جلب میشود، وابستگیهای انسان در طول زندگی میباشدبرخی از این وابستگی ها در زمان حیات حتی فراموش شده بود ولی در این مرحله دوباره خودنمایی میکندمیزان وابستگی دنیوی برای هرکس متغیر است ...روح از بین خاطراتش وابستگی های خود را جدا میکند . این وابستگی ها هم مثبت است هم منفی ...مثلا وابستگی به مال دنیا یک وابستگی منفی و وابستگی مادر به فرزندش هم نوعی دلبستگی و وابستگی مثبت محسوب میشود . ولی به هرحال وابستگی ست ... این وابستگی ها کششی به سمت پایین برای روح ایجاد میکند که او را از رفتن به سمت هادی یا راهنما جهت خروج از مرحله دنیا باز میدارد . یعنی روح بعد از مرگ تحت تاثیر دو کشش قرار میگیرد . یکی نیروی وابستگی از پایین و دیگری نیروی بشارت دهنده به سمت مرحله بعداگر نیروی وابستگی ها غلبه داشته باشد باعث میشود روح تمایل پیدا کند که دوباره وارد جسم گرددچون توان دل کندن از وابستگی را ندارد و دوست دارد دوباره آن را تجربه کند . به همین جهت روح به سمت جسم رفته و تلاش میکند جسم مرده را متقاعد کند که دوباره روح را بپذیرد. فشاری که به "روح" وارد میشود جهت متقاعد کردن جسم خود در واقع همان فشار قبر است. این فشار به هیچ وجه به جسم وارد نمیشود . چون جسم دچار مرگ شده و دردی را احساس نمیکند . پس فشار قبر در واقع فشار وابستگی هاست و هیچ ربطی ندارد که شخص قبر دارد یا ندارد . این فشار هیچ ربطی به شب زمینی ندارد و میتواند از لحظه مرگ شروع گردد . یکی از دلایل تلقین دادن به فرد فوت شده در واقع این است که به باور مرگ برسد و سعی در برگشت نداشته باشد .بعد از مدتی روح متقاعد میشود که تلاش او بیهوده است و فشار قبر از بین میرود .وابستگی ها باعث میشود که روح ، شاید سالها نتواند از این مرحله بگذرد. بحث روح های سرگردان و سنگین بودن قبرستانها بدلیل همین وابستگی هاست. گاهی تا سالها فرد فوت شده نمیتواند وابستگی به قبر خود و جسمی که دیگر اثری از آن نیست را رها کند .به امید اینکه بتوانیم به درک این شعر برسیم.. دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچا... ی هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ ... بگذار و بگذرببین و دل مبندچشم بینداز و دل مبازکه دیر یا زود باید گذاشت و گذشت ...نگذارید گوشهایتان گواه چیزی باشد که چشمهایتان ندیده، نگذارید زبانتان چیزی را بگوید که قلبتان باور نکرده..."صادقانه زندگی کنید"ما موجودات خاکی نیستیم که به بهشت میرویم.ما موجودات بهشتی هستیم که از خاک سر برآورده ایم..


 می تونه ظهور رو به تاخیر بندازه ما می تونیم زمان تعیین شده خدا رو جلو بیاریم با اعمال و دعا و قواعد_ظهور و آزمون ها اما همه چیز به رجب بر می گرد اگر رجب سفیانی بیاد و اگر زلزله شام رخ بدهد ، بقیه اتفاقات مانند مهره های تسبیح پشت سر هم رخ می دهند!رجب شعبان رمضان این سه ماه اگر با هم 29 روزه یا 30 روزه بشن خلاف ان چیزی که در تقویم آمده 3 روز عقب جلو میشه و تقویم هم جابه جا میشه! و ممکنه 23 ماه رمضان مجدد جمعه بیفته !! مانند آنچه در سال های قبل دیده ایم و عید فطر یا روز عید قربان که بین کشور ها یک روز اختلاف هست !! یا اشتباه محاسباتی ال سقوط که یک سال عمدا عید فطر اعلام کردن و همه عربستانی ها روزه خود را باز کردن !ین اختلاف تقویم به جهت روئیت ماه هست و حتما از روی زمین باید استهلال ماه انجام شود و هر ماه نیز انجام می شود!!! چون روز اول و روز آخر ماه فقط از روی استهلال ماه معین می شود  پس هیچ وقت دنبال تقویم بازی نرین وایات 5 گانه حتمی مانند دانه های تسبیح پشت سر هم رخ می دهند پس اول آن #سفیانی هست !! این علائم به هیچ عنوان بداء نمی شود!!! به دلیل اینکه تمام ظهور حول محور همین نشانه هاست و برای ما شناخت امام زمان (عج) را مسجل می کند و #ندای_اسمانی خط بین حق و باطل است . تحت هیچ شرایطی هم دشمن نمی تواند #ندای_اسمانی اصلی و معجزات الهی را شبیه سازی کند ! به همین دلیل اول دشمن و شیطان باید کیفیت و شکل واقعی #ندای_اسمانی را ببینند تا آن را شبیه سازی کنند و این کار در همان روز ندا انجام میشه!! یعنی در روایات به صراحت از شبیه سازی #ندای_اسمانی نیز صحبت شده و جای هیچ گونه نگرانی برای مومنین نیست!روایات می فرمایند: #ندای_اسمانی صبح روز 23 ماه رمضان که جمعه باشه بعد از نماز صبح توسط جبرئیل رخ میده (پس نمی تونه رسانه باشه ) و غروب همان روز #ندای_شیطان برای گمراهی مردم اتفاق میفته! در ندای اول دعوت به حق و دعوت به امام زمان عج می شود و در ندای غروب دعوت به سمت #سفیانی و ... که آن را منجی خطاب می کند!!کسانی که در دل هایشان مرض هست به ندای دوم لبیک می گویند و این گونه خط حق و باطل جدا می شود..... انگار مو از ماست کشیدن هست وایات راه درست را به مومنین نشان داده است و جای هیچ گونه نگرانی نیست و اینکه بعضی کانال ها گفته بودن هنگام شنیدن ندا سجده کنید و ربنا القدوس بگوئید ، این برای ندای اسمانی نبود طبق روایات از مولا علی علیه السلام در مورد ستاره طارق می فرماید :هر گاه ماه رمضان از نیمه گذشت و نوری در آسمان مشاهده کردین و صدای فرو افتادن چیزی را شنیدین در ها و پنجره ها را ببندین و به حالت سجده رفته و ذکر ربنا القدوس بگوئید! پس دوستان گرامی همه چیز به رجب بر می گرده و اینکه ظهور ناگهانی هست هم دقت کنید الان 90 درصد مردم باور ندارند ظهور در عصر ما رخ میده! برای اینها ناگهانی هست! ظهور هم در 23 ماه مبارک رمضان رخ میده !سالی که فرد باشه قیام حضرت در 10 محرم هست سال زوج میشه !چون محرم اولین ماه قمری هست


نظر

 مصاحبه دکتر کرمی بنیانگذار و مؤسس انجمن "بیوتکنولوژی" ایمنی زیستی و انجمن پدافند غیر عامل در حوزه سلامت با روزنامه زندگی (در مورد حضور خانوم یاسمن اشکی در برنامه ماه عسل) واقعا تاسف بر انگیز است که در کنار مجری یک کارشناس قرار نمی گیرد (این طور می شود که مهمان برنامه هر چیزی را که می خواهد می گوید ومجری جز تایید کردن کاری نمی تواند انجام بدهد چون اطلاعاتی در مورد این موضوع ندارد) .چطور ممکن است که شما از بیماری ژنتیکی مادرزادی صحبت کنید واسمش را نبرید ؟؟؟تمام طرح های علمی دنیا قطعاً باید در یک سایت معتبر بین المللی ثبت شود، ما هرچه گشتیم چنین طرحی را پیدا نکردیم .امکان ندارد طرحی برای چندین بیمار در حال مرگ انجام شده باشد اما نام ونشانی از آن نباشد، حتی نام پزشک هم مشخص نباشد .طبق تحقیقات ما اساساً داستان ایشان دروغ بود وایشان اصلاً بیماری ژنتیکی ندارد .ارتباط خانوم اشکی با آمریکایی ها چیست ؟ ایشان حرفهای قشنگی زدند وهدف های زیبایی را بیان کردند، اما بنده که 40 سال کار تحقیقاتی در نقاط مختلف دنیا کرده ام، کاملاً از حرف هایشان نگران می شوم . طرح این خانوم به شدت مورد حمایت نشریه های آمریکایی است مسئولان ما اساتید برجسته داخلی را به حساب نمی آورند، اما اینها به راحتی با معاون وزیر وشخص وزیر بهداشت جلسه خصوصی برگزار می کنند واز طرف آن ها حمایت می شوند ما مستنداتی از فعالیت های این تیم در آمریکا داریم که متأسفانه اصلاً با فرهنگ دینی وملی ما هم خوانی ندارد هیچ جای دنیا چنین کاری صورت نمی گیرد که یک شخصیت (آن هم) حقیقی در تلویزیون از مردم کمک مالی برای تهیه واکسن بخواهد !!!!به عنوان کسی که در حوزه پدافند زیستی و تهدیدات بیوتکنولوژی در کشور کار میکنم، معتقدم نقشه ای پشت این ماجراست


خانم اشکی که از فرقه ضاله بهایی ها می باشد و فعالیت های منافقانه داشته به برنامه ماه عسل دعوت شد . این دعوت زیر نظر وزارت کشتار جمعی بهداشت ایران بود !در گزارش فارس نیز بیان‌شده ، طی تماس تلفنی با برنامه ماه عسل گفتن که خانم اشکی زیر نظر وزارت بهداشت دعوت و تایید شده ! ننگ بر وزارتی که فقط از بیمار کردن مردم و واردات دارو درامد کسب می کند!از وقتی بهداشت امد وضعیت سلامت مردم با توجه به رشد جمعیت به شدت کاهش یافته و هر روز به تعداد بیماران افزوده می شود ! ساخت روز افزون بیمارستان ها و افزایش دارو ها و واکسن ها و این حجم از بیماری های مختلف در جامعه از شاهکار های وزارت کشتار جمعی بهداشت است!   آخرین شاهکار بهداشت نیز دعوت از منافقین در رسانه ملی جهت تبلیغ واکسن مرگ بود که عوارض بسیار خطرناکی را برای خانم ها در پی داشته است وقتی زنان مومن و اسلامی و انقلابی ایران روابط خارج از چارچوب خانواده ندارند هیچ گاه به بیماری های اینچنینی مبتلا نمی شوند که بخواهند واکسن ان را بزنند ! این بیماری ها محصول فرهنگ مستهجن غربی هست که با بی بند و باری جنسی و آزادی جنسی به وجود آمده و هرکس مبتلا میشه به علت گناه و اشتباه او بوده که از چارچوب خانواده و فرهنگ اسلامی جدا شده است  در چند این بیماری ها در چند نوبت با #طب_اسلامی_ایرانی درمان می شود و نیازی به واکسن های آلوده مرگ بار نیست ! برای پیشگیری نیز کافیه در چارچوب خانواده رفتار های درستی داشته باشند و از فرهنگ اسلامی جدا نشوند ! 

فیلم های انتشار داده شده در پیج اینستاگرام یاسی اشکی خبر از ارتباط او با وزارت بهداشت می دهد


 کمی بیشتر درباره‌ی دستور دیروز رهبر انقلاب:حسن روحانی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی از مهر 82 تا آبان 83 سه توافق را در تهران، بروکسل و پاریس با طرف‌های اروپایی(انگلستان، فرانسه و آلمان) منعقد کرد. او علاوه بر تعلیق کامل غنی سازی حتی ایران را متعهد کرده بود که مونتاژ و آزمایش سانتریفیوژها را هم متوقف کند. ایران در این توافقات حتی از حق داشتن یک سانتریفوژ تحقیقاتی برای نشان دادن به دانشجوها هم منع شده بود و در عوض تقریبا هیچ چیزی دریافت نکرد.علی_لاریجانی توافقات حسن روحانی با اروپایی‌ها را با این‌جمله توصیف کرد: "مروارید دادیم، آبنبات چوبی گرفتیم چند ماه بعد رهبر_انقلاب با اشاره به بدعهدی غربی‌ها و شکست توافقات، دستور از سرگیری غنی‌سازی و شکستن پلمپ‌ها را صادر کردند و ایرانی که از داشتن حتی یک سانتریفوژ منع شده بود طی چند سال به نوزده‌هزار سانتریفوژ و غنی سازی 20 درصد رسید.ولی باردیگر حسن روحانی سر رسید و با برجام، جمهوری اسلامی را به 15 سال قبل برگرداند!و حالا باز هم رهبری خود وارد میدان شده همان دستور را صادر کرده‌اند: از_همین_فرداد ستور دیروز باز هم تکرار نقش آفرینی رهبری بود در بزنگاهی که ایران در آستانه‌ی یک ورشکستگی بزرگ تاریخی قرار گرفته است.حسن روحانی در دو مقطع حساس دوبار در بالاترین سطوح، ظرفیتهای کشور را به معطلی کشانده، او هر بار گفته کاری که کردم کاملا موفقیت آمیز بوده است!

حالا که بنا نیست از کفایت او در مدیریت کشور سخنی بگوییم لااقل از مجلس شورای اسلامی درباره کمّ و کیف نظارت بر دولت و عملکرد رئیس جمهور که می‌توانیم سوال کنیم


5/3/97شمایی که این را میخوانید ممکن بود وجود نداشته باشید و حالا که وجود دارید ممکن بود یکی از مولکولهای این صفحه گوشی یا تخته سنگی در کف اقیانوسها یا حیوانی در هزاران سال قبل باشید و یا حتی یکی از سلولهای بدن خودتان باشید که مدتی متولد و مدتی بعد نابود شود ، زمانی بود که هنوز خلق نشده بودید که حتی بتوانید از خداوند درخواست موجود بودن داشته باشید. در میان تمام این احتمالات خداوند تصمیم به خلقت شما نمود آن هم بزرگترین موجود خلق شده اشرف مخلوقات و برایتان آینده ای جاوید در بهشت در نظر گرفت که بعد از میلیاردها قرن دیگر هم تمام نخواهید شد.این حقیقت ماست که تغییر نخواهد کرد و این اتفاق مهمیست که دیگر رخ داده است بقیه مسائل حاشیه و موقتیست. و شمارا در آخرالزمان و چند قدمی ظهور امام زمان عج آخرین ذخیره الهی قرار داد تا بزرگترین عالم دنیا را به زودی درک کنید ، مدتی بسیار طولانی تر از عمر کنونی و در دنیایی شگفت انگیز که حتی تصور نعمات و کشف قدرتهای خودتان را هم پس از آن ندارید. در میان میلیاردها فرد غافل بنا بر دلایلی شیعه شده اید و این مطالب به گوشتان رسیده است .چقدر باید ذلیل و پست بود که این موقعیت استثنایی را درک نکرد و امام زمان عج را که نقش اول دنیاست رها کرد.هرچند که بسیاری از رخدادهای مقدماتی ظهور که از چند ماه قبل در کانال اشاره شده بود بنا به دلایلی بداء شد (مقدرات الهی به تاخیر افتاد) و هم اکنون ممکن است منجر به دلسردی یا به شک افتادن عده ای گردیده باشد. به عنوان اطلاعی به صورت کلی که باعث دلگرمی منتظرین واقعی ظهور گردد باید گفت بداء و به تاخیر افتادن یک حدی دارد و به زودی نام حضرت مهدی عج در کل جهان بلند آوازه خواهد شد. تمام کسانی که مسائلی را دور از ذهن یا خرافات میپندارند شوکه و متوجه اصل قضیه خواهند.اکثر علائم ظهور که برای دانستن نزدیکی ظهور است رخ داده است اما عده ای بیسواد و کج فهم تصور میکنند اگر بر اساس همین علائم که ائمه بیان نمودند بگوییم ظهور نزدیک است ،برای ظهور وقت تعیین کرده ایم. ازین جهت فقط بلدند بگویند فقط خدا خبر دارد و تعیین کنندگان وقت ظهور دروغگویند. در حالی که تعیین وقت یعنی اینکه سال و ماه و روز ظهور را بیان کنیم.این افراد قضیه را اشتباه متوجه شده اند یا در مادیات غرقند و یا اینکه میخواهند از چیزی که در مقابل شهواتشان و نافرمانی خداوند است فرار کنند ازینرو غافلند شیء نورانی شبیه شیپور که شیپور خداوند بود در آسمانها دیده و صداهای عجیبی شنیده شد بعد از 150 سال پدیده ابر ماه خونین در 11 بهمن 96 رخ داد. شرایط جوی عجیب و تگرگ و سیل در اواسط بهار حتی در کشورهای گرمسیر رخ داد «که ماخوب علتش را میدانیم» توفان عجیب گرد و خاک و تاریک شدن آسمان در دل روز.فعال شدن آتشفشان ژاپن بعد از 250 سال و مواد مذاب گسترده اتشفشان هاوایی و به رنگ خون در آمدن اسمان عراق .نابودی موقتی داعش حمله سه جانبه به سوریه و مقابله اسرائیل و ایران و اخراج ایران از سوریه و عراق که به زودی تکمیلتر نیز خواهد شد و بسیاری مسائل دیگر برای کسانی که علائم ظهور را خواهده اند یا چشم بینایی دارتد فریاد میزنند که ای انسان گناهانت به کرانه های آسمان رسیده و دنیا در آستانه اتفاقات بزرگ و کشتار گسترده و گذر از پیچ تاریخی و رسیدن به عرصه جدید میباشدآنان که نشانه های این رخداد را میدانند خیلی واضح متوجه نزدیکی آن هستند، در این که ظهور و قیام امام مهدی عج بسیار نزدیک است هیچ شکی نیست اما عده بسیاری غافلگیر خواهند شد و ممکن است چیزهایی را ببینند که پس از آن دیگر توبه هیچ فایده ای برایشان نداشته باشد. دروازه های عجایب و شگفتی گشوده خواهد شد.اگر بر اثر اشتباهات بشر رخدادهای ناگواری رخ داد نباید نا امید شد این اتفاقات ناشی از خود ما انسانهاست و برای جدا شدن مومن از منافق. اما خداوند حضرت مهدی عج را ذخیره نجات بشر قرار داده است تا ازین منجلاب که هر کسی سازی میزند نجات پیدا کند. چه خوب است با خداوند آشتی کنیم و برای یاری امام خود را آماده کنیم شاید وقت اندک باشد.امام زمان هرچند غریب اما خواهد آمد و حرف اول مردم دنیا خواهد شد