سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

  چند وقتیه طب اسلامی سنتی در فضای مجازی و حقیقی سر و صدای زیادی به پا کرده و هر روز خبر از بهبود بیماری های صعب العلاج توسط حکمای طب اسلامی منتشر می شود در این بین عده ای از پزشکان برای جلوگیری از بازار فروش دارو و منبع درآمد خوب از بیمار شدن مردم و وزارت بهداشت و یک عده غربگرای جاسوس که از طرف اسرائیل ماموریت دارند غذا و دارو و جمعیت مردم ایران را کنترل کنند به مخالفت با #طب_اسلامی_سنتی برخواسته اند و لابی های انها چنان قوی هستن که به زودی مجلس شورای اسلامی قرار است طبایت با طب اسلامی را جرم تلقی کند  ایا به راستی طب اسلامی وجود ندارد؟ پس چرا علمای اسلام عمری طولانی و تنی سالم دارند و بالای 80 سال عمر می کنند چرا علما در سن 80 سال از قوه عقل و حواس سالم برخوردارند و تدریس دانشگاه می کنند اگر غذا های کارخانه ای به سبک غربی و روغن های نفتی و مرغ های هورمونی و هوای الوده و ... نبود علما بالای 130 سال عمر می کردن اما به پاس خدمت یهود در ایران عمر مفید مردم عادی 40 سال است  همه مردم از سن 20 به بعد دچار بیماری شده اند به هر حال در طب شیمیایی 80 درصد نتیجه درستی نمی گیرند و اینقدر دکتر عوض می کنند تا به نتیجه برسند ان هم با مصرف دارو تا اخر عمر نبود تشخیص درست و زیاد بودن ازمایش های مکرر و پاس دادن مردم از پزشک مغز به قلب از داخلی به غدد و ... و امار فوت بالا . قطع عضو و تبدیل مشکلات عادی معده که با تجویز قرص ها به سرطان معده تبدیل می شود ... از مشکلات عمده طب روز است  به گفته وزیر بهداشت 800 نفر در صف پیوند کبد و بیش از 1000 نفر در صف پیوند  کلیه .... خب ادعا می کنید چرا هیچ فوق تخصصی نمی تواند این کبد و کلیه ها را ترمیم کند؟  چرا نمی توانید کیسه صفرا را درمان کنید حتما باید بکنید و بریزید دور؟ تا کبد را از بین ببرید در طب اسلامی سنتی  چنین چیز هایی وجود ندارد ... بدون ازمایش تشخیص داده می شود غذای بیمار درست اصلاح می شود و در مرحله دوم دارو داده می شود که اگر بهبود پیدا نکرد لااقل عوارض خطرناک که بعید است تاثیری نداشته باشد اگر در طب نوین از 1000 نفر 900 نفر جواب نمی گیرند در طب اسلامی از 1000 نفر 800 نفر جواب می گیرند و ان 200 نفر یا رعایت  نکردن و یا تشخیص اشتباه بوده که این طبیعیه و در همه طب ها این نتیجه ها هست اما عاقلانه ببینیم کدام طب تلفات کمتر هزینه کمتر و کدام موثر تر است ! کدام طب قطع عضو ندارد ... کدام طب پیوند ندارد و همان عضو را ترمیم می کند اگر راست می گویید بگذارید مردم ما انتخاب کنند که با کدام طب دوست دارند بهبود پیدا کنند! شکر خدا همه با سواد هستن و می دانند که کدام طب برای انها بهتر است!! اصلاح غذا پیشگیری از بیماری ها و درمان اسان یا درمان هزینه بر بدون بهبودی و با قطع عضو و...وقتش رسیده مردم عزیز یک بار هم که شده با اصلاح غذا و سبک زندگی اسلامی  خود را مداوا کنند و به هیچ پزشکی نیاز نداشته باشند!!

اساس اسلام فرهنگ سازی از طریق دین است تا هر کسی خود پزشک خود و خانواده خود باشد


اختلاف شیعیان و تف انداختن به روی هم، در عصر نزدیک به ظهور 

 روایتی از کتاب دست اول اصول کافی ، اثر ثقة الاسلام کلینی متوفای سال 328 هجری قمری.

   ثقة الاسلام کلینی (ره) در کتاب ارزشمند کافی برخی از علائم ظهور را ذکر می کنند که از جمله روایتی است از امام صادق (ع) در مورد اختلاف شیعیان، که چنین نقل شده است:

  ابان بن تغلب گوید: امام صادق (ع) فرمود: چطور باشى تو وقتى که میان دو مسجد (مکه و مدینه- یا کوفه و سهله- از مجلسى ره) کوبشى شود؟ (کنایه از واقعه بزرگى است چون جنگ، فرو بردن زمین، بلاء- از مجلسى ره) و علم برچیده و نور دیده شود، مانند مارى که در سوراخ خود به هم پیچد و شیعه اختلاف کنند و یک دیگر را دروغگو خوانند و به روى هم تف اندازند؟ عرض کردم: قربانت، در این وقت خیرى نیست، به من فرمود: همه خیرها در این وقت است- تا سه بار- (منظور از خیر، ظهور امام عصر" ع" است- از مجلسى" ره").

{ اصول کافی، ج 2 ،ص559 ،ترجمه کمره ای }

  گرچه این روایت ممکن است مصادیق متعددی داشته باشد ولی بی شک یکی از مصداق های بارز آن در عصر کنونی ما ، حال امروز شیعیان ایران ،یعنی تنها حکومت شیعی جهان است. 

 شیعیان هم به معنای عوام و هم به معنای خواص آن، در چارچوب این روایت قابل گنجاندن است. چند مدتیست سران و مسئولین رده بالای مملکتی شامل روسای جمهور ، افراد صاحب نفوذ و دارودسته هرکدام ،خصوصا در دهه اخیر ،چنان به جان همدیگر افتاده و هرکدام دیگری را تکذیب می کنند که نمونه آن در میان شیعه ، کم سابقه است.از جمله این تکذیب ها و تف به خودی را ، می توان در مجادله و درگیری های اخیر در انتخابات ریاست جمهوری، و بحث های قوه قضائیه و برخی سران مملکتی دانست که خود برای همه عیان است.

     مصداق دیگر این اختلاف و تف به صورت خودی انداختن شیعه در عصر نزدیک به ظهور را ، اختلاف دو حزب حاکم در ایران یعنی اصلاحطلبان و اصولگریان می توان دانست که در رد و تکذیب افکار و اعمال دیگری ، بیشترین سعی را به خرج می دهند ، تا آنجا که در انتخابات 88 کار به جاهای باریک و خطرناک و فتنه رسید.عده ای قائل به تقلب بودند عده ای عدم تقلب،علیرغم دلایل آشکار. در ادامه این کشمکش ها بیشتر شد تا همین سال های اخیر که بحث برجام پیش آمد و دوباره تنش های سیاسی چه در میان مردم و چه در میان سران دو حزب، بیشتر شد.

    به هرحال از حال روایت معلوم است که شیعیان در عصر ظهور دچار فتنه ها و آزمایش های سخت خواهند شد تا سره از ناسره معین شود و حقیقت به دست گروه مشتاق ظهور برای همه آشکار شود. و همانطور که در حدیث شریف آمده همه خیر یعنی ظهور مولا در این زمان رخ خواهد داد.ان شاءالله


 

دود اسپند سریع جذب مغز میشود و آنرا گرم می کند.


نوشیدن شیر فقط با عسل و خرما توصیه میگردد در غیر اینصورت باعث سردی تن میشود.


عطسه عروق را منبسط میکند و عروق ریز مغز را باز میکند.


بی حسی های دندانپزشکی باعث سردی تن میگردد و موهای صورت را سفید میکند. برای رفع این مشکل اگر همان لحظه نمک روی آن قرار دهید سردی را از بین میبرد.


بهترین رقیب حجامت پیاده روی است.


غذاهای سرد پوکی استخوان می آورد. میتوان کلسیم لبنیات را از انجیر و بادام درختی که گرم هستند تامین کرد .


اگر بخواهید اعتیاد را یکدفعه ترک کنید باعث سکته خواهد شد. مواد مخدر گرم اول و سرد آخر می باشد و باید برای ترک آن غذاهای گرم را جایگزین غذاهای سرد کنید. 

 

گشنیز بیش از حد غم زاست "به خاطر سردی"


سوپ گندم بهترین خونساز است و برای همه مزاجها خوب است. 


انواع ویتامین ب12 در نان جو وجود دارد که باعث می شود موهای سر سفید نشوند. 


خرما برای مادران شیرده بسیار مفید است و باعث افزایش شیر و صبور شدن فرزند می گردد. 


آبگوشت حکیمانه ترین غذای ایرانی است. 


خوردن آب یخ و آب بین غذا اصلی ترین عامل در بروز مشکلات کبدی از جمله کبد چرب است.


قارچ بسیار سرد است و استمرارش بدن را سرد می کند. 


ملاک تشخیص چاقی اندازه گیری مچ دست است که اگر مچ کوچک بود و تن چاق بود شخص اضافه وزن دارد که باید ناهار را از وعده های غذایی اش حذف کند.


آواز خواندن سودای مغز را از بین می برد. 


تمایل به بوهای بد مانند بوی بنزین و گازوئیل و .... به دلیل سودای زیاد مغز است. 


در یک فرد متعادل برای هر 100 سی سی خون باید به اندازه 1 سی سی صفرا، 49 سی سی دم، 49 سی سی بلغم و 1 سی سی سودا باشد که اگر این مقادیر بیشتر یا کمتر شود بیماری پدید می آید.


غذاهای سرد چاق کننده و غذاهای گرم لاغر کننده است. 


هر چه قدر رطوبت معده بیشتر باشد اشتها بیشتر می شود. 


بهترین زمان مصرف دارو اول شب و سپس صبح است. 


زیره برای لاغری خوب است اما باعث چین و چروک می گردد.


تومور ناشی از افزایش سودا در سر و بواسیر یا هموروئید ناشی از افزایش سودا در انتهای روده است.


عسل خودش را به موضع درد میکشاند همانطور که آهنربا به سمت آهن می رود "سرعت اثر دارو را افزایش می دهد"


حضور ضد و نقیض در هوای سرد و گرم باعث ایجاد سودا می گردد "مانند کسانیکه به سونا می روند"


اگر انواع فلزات و مواد معدنی در بدن کاهش پیدا کرد با خوردن روزانه 14 عدد بادام درختی این مشکل برطرف می شود.


درمان کسیکه زنبور نیشش زده است مالیدن سرکه روی موضع و خوردن عرق نعناع است.


کسانیکه بد زخم اند و زخمهایشان دیر خوب می شود به علت صفرای کم بدنشان است که باید غذاهای صفرا ساز "گرم و خشک" بیشتر بخورند. مثل: سیاه دانه، زیره و ...


ده عدد بادام به اندازه پنج پرس چلوکباب ارزش غذایی دارد.


چربی دنبه گوسفند هر چه قدر وارد بدن شود به همان اندازه بیماریها از بدن خارج می شود


 

باز کردن عروق قلب بدون جراحی ،


( توصیه ابوعلی سینا که به تازگی در دانشگاه آرلانگن آلمان نیز تحقیق و اثبات شده است )


21 دانه سیر و 7 عدد لیمو سنگی (لیمو ترش بزرگ ) را با مخلوط کن میکس کرده و یک لیتر آب ( 4 لیوان ) به آن اضافه کنید سپس روی شعله ملایم تا 48 درجه برسانید ، سپس اجازه دهید ترکیب سرد شود . آنرا در یخچال نگهداری کنید و هر شب بعد از شام یک استکان به مدت 20 شب میل نمایید

بعد از شب بیستم یک هفته وقفه بیندازید و پس از گذشت یک هفته همین پروسه را به مدت 20 شب دیگر تکرار کنید اگر خواستید این درمان را دو باره انجام بدهید باید پس از یک سال اقدام نمایید .

تمام گرفتگی رگ ها در سراسر بدن بخصوص قلب باز می شود و چربی ها ی درون رگ ها می سوزد .

این درمان برای همه افراد حتی کسانی که مشکل حاد ندارند نیز توصیه می شود.

کسانی که طبق تشخیص پزشک به عمل جراحی نیاز دارند بهتر است قبل از اقدام به عمل یک بار این شیوه را امتحان کنند شاید پس از آن نیازی به عمل نباشد...


طرز تهیه:


عدد 21حبه ی سیر را پوست بگیرید و همراه با7 عدد لیمو ترش (شیرازی) با پوست که قبلا هسته های آنها را گرفته اید، در هم زن (میکسر) بریزید. پس از آن که همه ی محتویات در میکسر له شد، با یک لیتر آب مخلوط نموده و بجوشانید (نکته ی مهم: فقط و فقط، یک بار جوش بخورد).

پس از سرد شدن، آن را از صافی رد نمایید و محتویات را داخل یک شیشه بریزید و در یخچال نگهداری کنید


 

 مضرات خوردن ماست با غذا


 امروزه در اکثر سفره ما ایرانیان، ماست همراه غذا مصرف می‌شود و متاسفانه مردمان امروزی، بدون آن که از خوب و بد بودن آن آگاه باشند، آن را به این شکل مصرف می‌کنند و کودکان خود را نیز به خوردن آن تشویق کرده و آنان را نیز به این رویه اشتباه عادت می‌دهند و ناخواسته به مرور زمان بر بیماری‌ها و مشکلات خود و خانواده‌شان می‌افزایند و هرگز نمی‌دانند که چوب ندانم ‌کاری ‌های خودشان را می‌خورند. باید بدانیم که خوردن ماست همراه با غذا هرگز توصیه نمی‌شود، زیرا مخلوطی که ماست همراه غذاهای پختنی به ویژه غذاهای گوشتی تولید می‌کند، مخلوط سالمی نیست.

ماست را در قدیم همراه غذا نمی‌خورند، بلکه آن را به صورت میان وعده مصرف می‌کردند. دانه‌هایی مانند گردو، کشمش، بادام زمینی، پسته و فندق را درون ماست می‌ریختند و به صورت عصرانه یا چاشت به عنوان میان وعده میل می‌کردند. با این کار اثر بدی که ماست همراه با غذا، در تولید مخلوط نا‌سالم دارد، از بین می‌رود؛ چرا که با فاصله از غذا مصرف شده و افزون بر آن سردی ماست نیز گرفته می‌شود.

برای بچه‌ها و سالمندان خوردن ماست به صورت تکمیلی توصیه می‌شود. بیشتر بچه‌ها‌ی امروزی ماست را خیلی دوست دارند، لذا به جای دادن ماست همراه غذا به کودکان، توصیه می‌شود ماست به همراه دانه‌های خوراکی به صورت میان وعده یا حتی در برخی مواقع به عنوان غذا؛ بدون این که در کنار آن غذای پختنی دیگری مصرف شود، با مقداری نان سنگک خورده شود. حتی می‌توان با کمی دم کرده زعفران هم سردی ماست را گرفت و هم آن را رنگی کرد تا برای کودکان جذاب‌تر شود. آب لبوی پخته شده نیز برای جذاب کردن رنگ ماست پیشنهاد می‌شود.


یادتان نرود خوردن ماست با سرکه (ترشیجات) یا آبلیمو در دراز مدت باعث لک‌های پوستی می‌شود. خوردن ماست با ماهی آن هم در یک شب زمستانی با توجه به این که هر دوی این خوراک‌ها سرد هستند و طبیعت زمستان و شب نیز هر دو سرد است، افراد مخصوصا سالمندان را که طبیعت سنی آنان نیز سرد است در هنگام خواب که آن هم دارای طبیعت سرد است، مستعد سکته مغزی می‌کند‌.


وجود فراوان کلسیم در لبنیات باعث کاهش جذب آهن در بدن می شود زیرا اولویت جذب با کلسیم است و آهن جذب نشده و مستقیما دفع می گردد.


یادآور می شوم کمبود آهن بیماری خطرناکی است که در زنان جوان بسیار مشاهده می گردد که ان هم خوردن ماست با غذااست و باعث اختلالات شدیدی در بدن می شود چون علت اصلی این بیماریهالبنیات می باشد


  آیا می توان باز هم توصیه به فواید لبنیات کرد


آیا می دانید شرط اصلی بهبودی این بیماریها

نخوردن لبنیات و ترشیجات می باشد. و بازهم به اطلاعتون میرسونم از مضرات ماست چکیده نشده که دوستان زیاد از ان مصرف میکند .

 باید دانست که طبع ماست سرد و تر بوده و اسید لاکتیک زیاد تولید میکند. ماستی که چکیده نباشد در آب آن سردی زیاد است. مضرات مصرف زیاد ماست چکیده نشده:


1- پوکی استخوان و سائیدگی استخوان

2- شب ادراری بچه ها

3- یبوست

4- ناراحتی اعصاب و روان

5- صرع (برای کسانی که طبع سرد دارند)

6- عرق کردن زیاد

7- آلرژی

8- عرق کردن  (کف دست – زیر بغل – کف پا)

9- ارتروز

10- رماتیسم

11- سیستم ایمنی بدن را کم می کند خار استخوانی در پاشنه پا یا در استخوان دنبالچه ایجاد می کند و نمی تواند روی صندلی بنشیند.


 اگر ماست میل داشتید از ماست چکیده + نمک + پونه کوهی یا نعناع + کاکوتی + پودر موسیر به مقدار کم استفاده شود


دو چیز رو خوب یاد بگیرید و خودتون رو نجات بدید.

1. سردی

2. گرمی

نبض خودتون رو بگیرید 

اگر سرد بود مزاجتان سرد است

اونقدر گرمی بخورید تا نبضتان گرم شود

و نبضتان کمی ارتفاع داشته باشد

خانم ها وقتی سرد مزاج میشوید بدبین و بدگو و بداخلاق میشوید

راه درمان خوردن گرمی است

بچه ها که توی مدرسه تیزهوشان بودن

بعداز مدتی معدلشان میاد پایین...

استاد تحقیق میکنه و متوجه میشه که توی بوفه مدرسه سوسیس کالباس فروخته میشه...

با تغییر غذای بوفه 

معدل بچه ها بعداز سه ماه خوووب میشه

کند فهمی ناشی از سردی مغز است

ابوعلی سینا میگه

اگه میخواهید بر جامعه ای حاکم بشید

به اونا ترشی بدید ولی خودتون عسل بخورید


و این مصداق همونه که میگن ترشی نخوری یه چیزی میشی

اگر نسل زیبا شجاع باهوش و قوی میخواهید

باید غذاهای گرم مزاج را بر سر سفره افزایش بدهید

ترسویی افسردگی و بی حالی و ضعف و بی ارادگی ناشی از سردی است

شب نان و هندوانه نخوردید 

شب ها غذای سرد نخورید

چون صبح همراه با کسالت بیدار میشوید

شام را ماست و هندوانه و سردی نخورید

شام باید گرمی باشد

که هم با مقدار کم سیر شوید و هم خواب خوب و سنگینی داشته باشید و صبح سرحال و سحر خیز باشید

شام گرم حجمش کمتر و قوتش بیشتر باشد

اگر شام سردی بخورید صبح به زور از رختخواب بلند میشوید

غذاهای گرم زود هضم تر هم هستن

یکی از غذاهایی که میتواند معده را جمع کند و گرمی به تن بدهد نعناست

نعنا به عنوان استریل کننده معده و گوارش و به عنوان قوت بخش مصرف میشود

و بهترین ضد سم است

خانم ها

به روش های مختلف از نعنا استفاده کنید

و لای انواع غذاها به طور مناسب بریزید

اونایی که حال ندارن غذا درست کنن سردی نخورند

و کوکوی نعنا درست کنن و بخورن

????


دختری 21 ساله از شدت سستی پاها و ضعف میگه دارم ام اس میگیرمو....

جناب دکتر خیراندیش میفرمایند 

دلیل سستی بدن و پاهات فقط سردی است


قابل توجه که دختر شدید ماست خور بوده

تا سه روز از ماست دوری میکنه و غذای گرمی میخوره

و شکرخدا خوب میشه


پس سردی و گرمی بدنتان را تنظیم کنید

ما اگه فقط و فقط کاری کنیم که غذای ایام زایمان خانم ها رو توی بیمارستان کاچی کنیم...

افسردگی پس از زایمان جمع میشود

زن مزاجش سرد است

دختر هم که باردار بوده

بر اثر زایمان ضعیف هم که شده

توی بیمارستان هم بهش ماکارانی و گوشت گاو دادن

بوی بیمارستان و....

خلاصه افسرده میشه دیگه...


ولی کاچی خصوصا اگر از مواد خوب و روغن حیوانی باشه افسردگی نخواهد گرفت.


پس به عزیزانی که زایمان کرده اند

فقط شربت عسلی نعنایی و کاچی بدهید

تا سلامتی اورا تضمین کنید

البته کاش میشد بپرسم

خب با این گرمی آیا گرفتار زردی نخواهیم شد!!

دوستان 

لازمه همینجا بگم که

بدترین و طولانی ترین زردی رو میشه با حجامت پشت لاله گوش بچه مداوا کرد

نترسید

فقط دوقطره خون بیشتر نیس

ولی در عوض سلامتی بچه حاصلشه


فصل پاییز

فصل سرماخوردگیست

به قول قدیمی ها هوای پاییز دزد است

سرما را جذب تن میکند

توی موقعیت های گرم سیری سرما شدیدتره

مثل قم وکاشان

و باسرعت بیشتری توسعه پیدا میکنه


درمانش:

عرق نعنا

عسل

و مالیدن اسانس نعنا به پیشانی است

اگر پیشانی سرما خورد

روی سینوس ها رو

ترکیبی از روغن بادام شیرین و اسانس نعنا رو داغ میکنیم

همینجور که داغ شد میمالیم به پیشونی

اونقدر اسانس نعنا توی آب بریزید

که وقتی میخورید داغ شوید

این داغی کار همون دگزا رو میکنه

کافیست که بدن داغ بشه

هواگیری ریه که کم میشه و تنگی نفس شخصی که نمیتونه بخوابه وبالشت بزرگ بر مثمیداره...

قلیون نعنایی میدهیم

قلیون نعنایی

به این صورت که؛

پایه قلیون رو بجای آب ،

عرق نعنای غلیظ می ریزیم و

بدون دود و آتش.

عزیزان ب فکر سلامتی خودتون باشید