سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

برای همیشه از دست انسولین و متفورمین خلاص شوید

علت دیابت غلبه سودا در لوزالمعده

پرهیز از روغن مایع و جامد . مواد کارخانه ای دارای نگهدارنده (تقریبا همه).

پرهیز از نمک ید دار بهداشت. پرهیز از اب کلر دار . سیب زمینی . ظروف چدن و تفلون و الیمینیوم و کارخانه ای . پرهیز از قره قروت .کشک. لواشک .قند و چای سیاه و سبز و سفید . پرهیز از کلیه مواد قندی کارخانه و شیرینی جات . ادامس . 

ماکارانی و سویا . نوشابه . دلستر . مرغ و ماهی . برنج های خارجی و ...!

?و از همه مهم تر مصرف مایعات وسط غذا ممنوعه  ? یعنی تا 20 دقیقه قبل و بعد از غذا خوردن اب و دوغ و ... ممنوع!?

 استفاده از روغن های حیوانی و ارده کنجد و زیتون بو دار تلخ! 

نمک دریا فقط مارک روازاده . شربت حیات روازاده . دوغ شتر و شیر شتر روازاده . عرق مرکب دیابت . داروی قند بالا و قند زرد از ایت الله تبریزیان . اگر قند همیشه بالاست و کبد هم چربه عرق زول و بوقناق !

ظروف مسی و اب چشمه یا جوشانده شده!

نان سبوس دار در صورت دسترسی ارد دولتی نباشه !

ارد دولتی سرطان زاست!

حجامت اگر نبض قوی دارن!

و صاف کننده های خون مثل سکنجبین عسلی . شیره توت . عسل بالای 95 درصد بدون سم کنه روازاده!

برنج ایرانی سبوس دار کته شده! یا دمی 

ابکش ممنوع


گوشت گوسفند و شتر و بوغلمون . بلدرچین.  استفاده شود!

 توجه

مورد داشتیم با قند 700 در استانه رفتن به کما با دو بطری دوغ شتر و دو بطری عرق مرکب دیابت و نمک دریا قند شده 100 و انسولین هم نمی زنه  ولله اگر دروغ بگم !

اگر رعایت غذایی نکنید قند پایین میاد اما ممکنه مجدد بالا بره اما اگر همه موارد بالا را رعایت کنید 100 درصد چربی . فشار خون . قند . کبد چرب . نفخ معده .زخم معده . سرطان . کم خونی . مشکلات قلبی و .... همه و همه درمان میشه !

اگر با رعایت موارد بالا تاثیر نداشت و مداوا نشدین هر چی دوست داشتین بگین!

اما اگر خوب شدین قول بدین دعا کنید مارو !

هشدار 

طب جدید به جز قطع دست و پا کاری از پیش نمی برد و این بیماری با قرص های متفورمین بیشتر در بدن جولان می دهد و قلب و کلیه و کبد و بینایی را از دست خواهید داد ! و پزشکان فقط اعضای بدن را قطع می کنند!

اعضا را قطع نکنید و به پزشکان طب اسلامی سنتی مراجعه کنید با زالو درمانی و تدابیر طبی اسلامی کاملا زخم خوب می شود


مقایسه ای زیبا


سعودی:    اگر بیش از دوملیون حاجی وارد خاکشان شود اعلام نارضایتی میکند.


  عراق :    اگر کمتر از بیست ملیون زائر داشته باشند ناراحت می شود.


 سعودی : برای تنظیم امور دو ملیون حاجی وزارت تشکیل میده.


 عراق :  کوچکترین موکب چایی اونها ( چای ابو علی منظور چایی امام حسین) امور 8 ملیون زائر رو میچرخونه.


 سعودی: در مقابل خدماتی که ارائه میده دلار میگیره .


عراق: تمام خدمات کاملا رایگان است.


سعودی:  حج برای آنها موسم بهره وری اقتصادی.


 عراقی:  زیارت را موسم بخشش وعطا میدونه.


 سعودی: تعداد دومیلیون حاجی باعث ایجاد ترافیک و مسدود شدن راهها در کشورمیشه.


عراق :  تعداد دو ملیون رقم طبیعی در کوچکترین خیابان در کربلاست.


عربستان سعودی:شاهزاده ها وامرای آنها با لیموزین طواف میکنند.


عراق : روسا وملت پابرهنه بسوی امام حسین روانه میگردند.


سعودی: علاوه بر  هزینه هنگفتی که میگیره از حجاج منت هم بر سرشون میذاره.


عراق:  از زائران بابت هر گونه کوتاهی وقصور ناخواسته عذر خواهی میکنه.


 سعودی: ورود ده هزار حاجی به یک خیابان باعث ایجاد خفگی و مرگ مردم شد .

 عراق : اگر سه ملیون زائر در خیابان باشه مسوول موکب یه نگاه میندازه به خیابان ومیگه: الان   خیابون خلوت پس کو زوار؟


سلامتی ه همهء شیعیان عالم صلوات...


?? اللهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفرج ??


 آیا وضعیت سوریه و عراق بهبود خواهد یافت و جنگ و کشتار در آن به پایان خواهد رسید در پاسخ به چندنکته اساسی اشاره می کنم آرزو  و خواسته ما و انسان های با وجدان و نوعدوست ، صلح و امنیت و آرامش برای مردم این دو کشور و همه مظلومان عالم است. ما باید این آرزو ی قلبی و خواسته خود را به هر زبانی و در هر قالبی ( حتی در قالب دعا و ...)ابراز کنیم و  زورمندان و مفسدان و خوارج و یزیدیان  بخواهیم که دست از شرارت و جنایت بردارند . در این راستا باید بجد  از رفتار خشونت افزای آنها اظهار برائت کرده و نفرت خود را نشان دهیم و از هیچ کاری ( فرهنگی ، هنری ، سیاسی  و... برای برقرای صلح و آرامش در این منطقه دریغ نکنیم از لحاظ سیاسی و تحلیل مسائل این دو کشور ، می توان به این نتیجه رسید که حد اقل تا دو سه سال آینده هم این جنگ ها و نا امنی ها و تعارض ها وجود خواهد داشت و چه بسا شدیدتر خواهد شود ؛ چون مولفه های مختلفی وجود دارند که موجب بروز کشمکش و نزاع در این دو کشور می شوند ؛ از جمله وجود گروه های مختلف افراطی و تکفیری ، مسائل قومی و مذهبی ، دخالت همسایگان و نقشه های خبیثانه انگلیس و آمریکا و...از منظر روایی و نشانه های آخرالزمانی ، این دو کشور دچار فتنه ها و ابتلائات فراوانی خواهند شد و تا زمان ظهور ، این مرگ و میرها و نا امنی ها از این دو کشور رخت بر نخواهد بست. مرگ بر بالای سر مردم آنها پرواز خواهد کرد و  هر روز صبح مردم با ترس و دلهره روز خود را آغاز خواهند کرد. هر چند عوال خارجی در بروز نا امنی های این دو کشور قبل از ظهور نقش دارد ؛ اما ضعف و اختلاف و دنیاگرایی و زیاده خواهی گروه هایی از مردم این کشورها نیز در بروز این مشکل نقش خواهند داشت. پیامد وضعیت نابسامان این دو کشور منتهی به خروج سفیانی و جنگ قرقیسیا و دخالت های بیشتر غرب  و... خواهد شد. از منظر دینی امکان تغییر این وضعیت توسط خود مردم وجود دارد؛ اما پیشگویی های غیبی خبر می دهند که مردم و گروه ها متنبه و آگاه نشده و اقدم خاصی برای اصلاح این وضع انجام نخواهند داد. البته مظلومان زیادی در این میان قربانی خواهند شد. جنگ ها و نا امنی های این دو کشور ، تقریبا آخرین سختی ها و فتنه های آخرالزمان خواهد بود....


این روزها عده زیادی هستند که تا نیمه های شب و حتی تا سحر بیدارند و پای اینترنت و شبکه های اجتماعی و موبایلی و بازی های مجازی و ماهواره های کذایی ،گذران وقت می کنند و عین خیالشان نیست. یعنی بسیار بسیار راحت و آسوده تمامی شب را به بطالت و تفریح و سرگرمی و کامروایی و گاهی هوس بازی و شهوت رانی و... می گذرانند و نه رنج بی خوابی را می فهمند و نه درد بیداری شب را دارند. البته شبکه های ارتباطی بخصوص همراه اول هم سنگ تمام می گذارند و از نصف شب تا صبح روز بعد اینترنت را رایگان می کنند تا جمعیت بیشتری را به فضای مسموم مجازی بکشانند بدتر از این عاشقان فوتبال و شیدایان ورزش اند که ساعت ها بیدار می مانند تا بتوانند مسابقه های مورد علاقه خود را ببینند و... اما مدعیان عشق خدا حاضر نیستند و نمی توانند حتی پنج دقیقه به خاطر محبوبشان بیدار بمانند و ذکری بگویند و نمازی بخوانند و در هجرانش اشک عارفانه بریزنند... بین ما کسی نیست که حتی پنج دقیقه  برای مناجات با خدا -که شیرین ترین و لذت بخش ترین کار دنیاست - وقت بگذارد و رنج بیداری چند دقیقه را تحمل کند!! عجب بندگانی هستیم که سخت ترین و پر رنج ترین کار برای ما شب زنده داری چند دقیقه ای و راز و نیاز با معبود بی همتاست واقعا ما به کجا می رویم؟! گاهی به شیطان غبطه می خورم که این همه پیرو پا به قرص و محکم دارد!! راستی باید کسی به ما بگوید: فاین تذهبون