سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

 

پیش بینی های مدیر سایت ظهور از حوادث سال های آینده ایران و جهان تا سال ظهور



از سال 1431 هجری قمری ، رژیم اشغالگر قدس با شناسایی شخصی خاص در سوریه بصورت پنهانی با او ارتباط و او را در منطقه ای کاملاً سری تقویت و به تجهیزات پیشرفته و مدرن نظامی مسلح مینماید و طی سالهای آتی بسیار نزدیک او با کودتا در سوریه علیه بشار اسد و بعد از سوریه اردن را نیز با قتل عام بسیار تصرف و از آنجا بسمت عراق مجهزتر حرکت نموده و در مسیر خود دست به نابودی و کشتار میزند و با رسیدن به عراق که مقارن با ایام ظهور خواهد شد بسمت مکه مکرمه حرکت میکند اما بهیچ یک از مقاصد شوم خود نخواهد رسید و زمین او را بکام خود فرو میکشد.

 


تقویت و عزت روز افزون جمهوری اسلامی ایران و حضرت آیت الله خامنه ای

ازجمله آثار در این دوران تقویت و عزت روز افزون جمهوری اسلامی ایران و رهبری آن تا آنجا که بر خلاف میل و اقدامات عوامفریبانه مغرضان داخلی (با نام و نشان) و حمایت های دشمنان خارجی با خیال واهی تغییر رهبری نظام ، بزودی حضرت آیت الله خامنه ای محبوب قلوب ملتهای آزاده جهان میشود و ولایت پذیری از آن جناب روز بروز در سایر نقاط عالم افزون تر میشود و مردم عالم احساس نیاز به منجی را تا ظهور از این طریق متوجه خواهند شد .

تمام حکومت های منطقه بقاء خود را در پناه جمهوری اسلامی ایران خواهند یافت.

بدنبال آن اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران و احساس نیاز کشور های حاشیه خلیج فارس به حمایت های معنوی و مادی جمهوری اسلامی ایران در این دهه ، تمایل به گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران یکی پس از دیگری .


وضعیت جمهوری اسلامی ایران در دهه منتهی به ظهور

تا سال ظهور تمام دشمنی ها و توطئه ها بر علیه جمهوری اسلامی و رهبر حکیم آن ابتر خواهد بود. به مؤمنین و اهل تقوا در سراسر عالم خصوصاً در جمهوری اسلامی ایران در این دهه هیچ گزندی نمی رسد و خدای متعال مراقب آنان بوده و خواهد بود.

و من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لایحتسب


بروز حوادث و فتنه هایی در داخل کشور

پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله و سلم:

شما را به مهدی (عج) بشارت می‌دهم، او زمانی در امت من ظهور می‌کند که مردم در اختلاف و اضطراب شدیدی به سر می‌برند . بهار ج 52 ص 266

حوادث و اتفاقات دیگری در این دهه پیش از بروز علائم حتمی قبل از ظهور مانند صیحه آسمانی و خروج سفیانی و ... رخ خواهد داد ، از جمله وقوع زلزله شدید در تهران در سال 1439 هجری قمری ، بحران اقتصادی تورم ، بیکاری ، تظاهر به دینداری ، تجمل گرایی ، سخت گیری در ازدواج ، طلاق فراوان ، آمار بالای دختران بی شوهر در سنین بالا ، اختلافات خانوادگی و قومی و جناح بندیهای سیاسی غیرمفید همه از سختی های این سالها میباشد.

همچنین وقوع حوادث طبیعی و غیره مانند زلزله های مکرر و بروز فتنه ها، اختلاف ، اضطراب و عدم تشخیص حق از باطل در عده ای از مردم بخاطر گناه و حتی دربین بعضی از مراجع دینی و سیاسی و نخبگان ، از طرفی ثبات در دین و دین باوری در گروهی از مردم .


راه نجات از فتنه ها و تشخیص حق و باطل

از این رو در این سالها مردم باسختی ها و فتنه ها در جریانات و دسته بندی های سیاسی امتحان می شوند و در این دهه قبل از ظهور بهترین راه نجات از این فتنه ها و تشخیص حق و باطل و اصل از بدل و حل مشکلات و ایمنی از حوادث غیر مترقبه ، پناه بردن به قرآن کریم و دعا و توسل به اهل بیت علیهم السلام خصوصاً امام مهدی عج و امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (ع) در مشاهد مشرفه و دیگر اماکن مقدس مانند جمکران و ... و عمل صالح و دوری از گناه و گذشت نسبت به بندگان خدا خصوصاً خانواده ها و برّ به والدین و صله ارحام و تطهیر اموال با پرداخت سهم امام و خمس و زکات و پر کردن صفوف نماز جمعه و جماعات و عمل به احکام و دستورات قرآن است .

حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده سپاه امام مهدی عج و پیروی از ایشان راه نجات از فتنه ها

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب نایب امام مهدی (عج) و فرمانده سپاه امام در هنگام ظهور می باشد .

وپیروی از فرامین و رهنمود های حکیمانه نایب الامام حضرت آیت الله خامنه ای ولی فقیه و ولی امر مسلمین جهان (707- فرمانده سپاه امام مهدی عج ) نیز راه نجات از فتنه ها می باشد که بنظر ما اطاعت از ایشان خصوصاً در خط و مشی های سیاسی در روزها و ایام آتی حتی ارجح از نظر مراجع تقلید می باشد.

آگاه باشید هر کس در هر مقامی مطیع ولایت فقیه باشد مشمول دعای امام ره و مورد تأیید امام مهدی عج خواهد بود . خصومت و حسادت و مخالفت با ولی فقیه (مقام معظم رهبری) دانسته یا ندانسته مخالفت با ولی الله الاعظم امام مهدی عج است.


فتنه خواص سیاسی در کشور و رسوا شدن برخی از خواص

وقوع فتنه های قبل از ظهور به وسیله بازندگان سیاسی با حمایت بعضی از منسوبین به حضرت امام (ره) بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری ایران ، رسوا شدن چهره نفاق و عوام فریبانه بعضی از خواص در جمهوری اسلامی ایران در پی حسادت به مقام معظم رهبری بدنبال جریانات اخیر اشخاص سرشناس و افرادی که خود را منسوب به امام ره میخوانند . در آینده نزدیک با ولی فقیه مخالفت خواهند نمود که منفور امت ، امام خمینی ره و امام مهدی عج خواهند شد . امّا امید به پیشگیرِی و جلوگیری از هزینه شدن افراد و بیت المال هنوز باقی است.



زلزله شدید در تهران و حمله آمریکا و اسرائیل به ایران

در اول محرم سال هزار و چهارصد و ... هجری قمری زلزله شدیدی در تهران واقع خواهد شد . بدنبال آن حمله همه جانبه آمریکا و اسرائیل به جمهوری اسلامی ایران و نهایت ظلم و جور به ملت مسلمان ایران که منجر به ظهور امام مهدی (عج) میشود .

هر سه حادثه ( زلزله ، حمله و ظهور) درظرف ده روز واقع می شود ( از اول تا دهم محرم سال هزار و چهارصد و...)


توصیه برای در امان بودن از بلاها در این دهه

به همه بندگان خدای رحمان در سراسر جهان توصیه مینماییم در این دهه با رعایت تقوی و عدالت ، بصیرت و تفقه در دین خود را از حوادث قبل از ظهور همچون تفرقه ، بلاهای زمینی و آسمانی مانند سیل و زلزله های شدید و فقر و گرفتاری مصون نمایید .


چگونه از مستقبلین ظهور گردیم

با توبه و استغفار و ترک گناه و یاد امام مهدی عج و پیروی از رهبری های حکیمانه رهبر معظم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نایب امام مهدی عج نام خود را بعنوان یکی از مستقبلین ظهورش ثبت نمایید تا از عنایات وی‍ژه آن انسان کامل در دهه ظهور بهره مند شوید .

انّ الدین عندالله الاسلام . توصیه مینمایم پیروان دیگر ادیان الهی در این دهه به دین مبین اسلام و مکتب انسان ساز تشیع دین مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف بگروند تا در پیشگاه خدای متعال مقرّب شوند.


طرفداران دجال

از سال 1431 هجری قمری با شروع فعالیّت مخفیانه سفیانی در اردوگاهی اطراف سوریه زیر نظر اسرائیل برای انجام کودتا در سوریه ، در جمهوری اسلامی ایران نیز مقدمات اولیه شکل گیری طرفداران دجال با پیدایش گروهی اندک آغازمی شود که بمرور تمام مخالفان با اسلام و جمهوری اسلامی و دشمنان ولایت فقیه در سراسر جهان به این جنبش می پیوندند و حرکات ایذائی آنان با حمایت آمریکا ، انگلیس و اسرائیل تا نزدیکی ظهور و پیدایش دجال ادامه خواهد داشت و فتنه دجال هنگام ظهور که در روایات کثیری به آن اشاره شده را همین گروه تحت امر دجال تشکیل خواهند داد.

در جلد 13 بحار ترجمه مرحوم علی دوانی صفحه 965 آمده است :

غالب پیروان او (دجال)درآنروز اولاد زنا هستند و چیز سبزی بر سر و دوش دارند.! (جلد 13 بحار الانوار «مهدی موعود»ترجمه مرحوم علی دوانی ص 965)


دیدار رهبر جمهوری اسلامی ایران با امام مهدی 1438 هجری قمری


اکثریت اصحاب حضرت از ایران و از ولایت مداران آیت الله خامنه ای هستند


بعد از 313 نفر اصحاب خاص یاوران دیگر آن حضرت در قبل و بعد از ظهور آن حضرت (عج) و سران لشگر و سپاه امام عج تعداد 10147 نفر به عدد ابجد سوره حمد می باشند وهمه آنها در این دهه (دوران ظهور صغری) انتخاب می شوند که اکثریت آنان از جمهوری اسلامی ایران و از ولایت مداران با اخلاص به نایب آن حضرت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای هستند و بیشتر اینان بدون ادعا و بی توجه به اعتباریات دنیوی با مراقبت واخلاص مشغول خدمت هستند.


زمان ظهور حضرت مهدی (عج)


و دیدن صدا و تصویر حضرت در سراسر جهان از طریق موبایل


امیر الحاج و فرزند منا و عرفات که هر روز نمازش را در بین رکن و مقام اقامه میکند در جمعه دهم محرم سال هزار و چهارصد و ... هجری قمری روز عاشورای حسینی قبل از اذان ظهر عاشورا ندای انا المهدی سر میدهد و همزمان بصورت زنده مردم سراسر عالم چه در منزل یا محل کار در شهر یا در بیرون از شهر به کف دست خود مینگرند و امام مهدی عج را میبینند و صدای او را میشنوند و با آن حضرت سخن میگویند و اشک شوقشان جاری میشود ، حضرت علیه السلام سیصد و سیزده نفر اصحاب خاص را به حضور میطلبند در گوش آنان مطلبی میفرماید که آنان با طی الارض به اقصی نقاط عالم میروند تا با سران کفر اتمام حجت کنند و...

در کتاب "مکیال المکارم" آمده است که :

پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله وسلم فرمودند : وقتی مهدی (عج) در مکه ظهور میکند مردم سراسر عالم به کف دست خود نگاه میکنند و او را میبینند و با او صحبت میکنند و هیچ شکی نیست که منظور از کف دست نگاه به همین موبا یل است که تمام مردم جهان حتی ضعیف ترین افراد در نقاط دور افتاده نیز امروزه از آن بهره مند می باشد و لذا می توان گفت که فلسفه پیدایش این وسیله ارتباطی قبل از هر استفاده دیگر برای این امر مهم بوده و تا سال ظهور به اوج تکامل خود می رسد که هر گوشی موبایل در هر کشور نرم افزار ترجمه به زبان همان کشور داشته باشد تا همگان مطالب آن حضرت را در روز ظهور به زبان محلی خود استماع نمایند.

ظهر روز ظهور امام علیه السلام در کنار خانه خدا به نماز می ایستد و اکثریت مطلق ملل غرب مسیحیان با دیدن حضرت مسیح که به امام مهدی عج در نماز اقتدا میکند و یکجا اسلام می آورند.


ورود امام مهدی (عج) به تهران فقط در سال ظهور


زیارت امام مهدی (عج) از کربلا فقط در سال ظهور( برای انتقام از خون جدش سید الشهداء علیه السلام)


رد برخی از شبیه سازی ها در خصوص سفیانی ، شعیب ابن صالح ، سال 2012 و ...


1- مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین (ولی فقیه ) ، نایب امام و فرمانده سپاه امام می باشند .

2- آفای دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور محترم کشور عزیزمان هست اما ایشان شعیب ابن صالح نیست.

3- پادشاه اردن عامل شیطان هست اما سفیانی نیست.

4- سال 2012 و سال 2015 هم هیچ خبری نیست.

5- تمام شبیه سازی های دیگر افراد از مقامات فعلی بی پایه و اساس است .

6- تا ظهور امام مهدی عج آسیبی به ایران اسلامی نخواهد رسید و روز به روز بر عزت و محبوبیّت رهبر حکیم آن افزوده خواهد شد.

امّا باید ملت خدا جوی وپیروان ولایت همواره در مقابل حوادث احتمالی خارجی و داخلی( فتنه ها ) هوشیار باشند.


اگر پیش گویی های این حقیر را مطابق با آنچه اکنون در جهان اتفاق افتاده می بینید به این توصیه ها نیز عمل نمایید:

1- حتما درنمازهای جمعه شرکت نمایید2- نمازهایتان را دراول وقت اقامه نمایید و با فرزندان خود برای نماز به مسجد بروید.3- به والدین و خانواده خود نیکی نمایید با همسران خود با گذشت و ملاطفت رفتار نمایید.4-پشتیبان ولایت فقیه باشید .5- به منویات مقام معظم رهبری توجه نمایید6-در دعا های کمیل و ندبه شرکت نمایید7- روزانه 1111 بار ذکر یا مهدی بگویید8-از لقمه حرام و شبه ناک اجتناب نمایید9- دروغ نگویید10- غیبت نکنید11-خوش خلق باشید12- حتی المقدور فرزندان خود را به حوزه های علمیه بفرستید ( دانشگاه های ما فرزندان سالم شما را میگیرند و بی ایمان تحویل می دهند .اگر دانشگاه های ما سالم هستند چرا مقام معظم رهبری هر چهار فرزند پسر خود را به حوزه علمیه فرستادند ؟13- به سریال های تلویزیون نگاه نکنید اکثر این فیلم ها خصوصا ایرانی برای از بین بردن حیاء و عفت و ارزشهای اخلاقی در خانواده ها ساخته میشود این سینما و تلویزیون جمهوری اسلامی مورد تایید امام زمان عج نیست14- داشتن ماهواره در منازل و در دسترس فرزندان برای پیروان امام مهدی عج حرام است اوقات خود را با مطالعه و تدبر در قرآن کریم که برای هدایت شما نازل شده است سپری نمایید15- با توبه و مراقبت ویاد امام مهدی عج خود را آماده امری بسیار بزرگ نمایید ظهور نزدیک است!16- خواندن زیارت عاشورا وجامعه ونوافل را فراموش ننمایید توصیه امام مهدی عج می باشد17- درمجالس دراویش شرکت نکنید لا رهبانیّت فی الاسلام این دراویش خودشان مشکلات اخلاقی وشخصیتی عدیده ای دارندومورد تایید اسلام نیستند.18- واما توصیه به کارگزاران وخواص درجمهوری اسلامی ایران این مهم است که تنها کسانی عاقبتشان به خیروموردتوجه امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهند بود که با رعا یت تقوی وعدالت ، بصیرت و تفقه دردین وبا خلوص نیّت گام به گام پشت سرولایت فقیه ولی امرمسلمین جهان حرکت کنند و با بصیرت مراقب اوضاع وفتنه هاباشند ودرتبری وتولی به موقع عمل نمایند که فتنه های بزرگی درپبش است فتنه های قبل از ظهور که همه مدعیان با آن فتنه ها امتحان خواهند شد. و تنها راه نجات از فتنه ها وبلاهای طبیعی پیروی از فرامین و رهنمود های حکیمانه نایب الامام حضرت آیت.الله خامنه ای ولی فقیه و ولی امر مسلمین جهان می باشد که بنظرما اطاعت از ایشان خصوصاً در خط و مشی های سیاسی حتی ارجح از نظر مراجع عظام تقلید می باشد.


اظهار تأسف از نظرات برخی از خوانندگان

جای بسی تعجب است که تعداد اندکی ازخوانندگان محترم این سایت با وجود اینکه بی شک دارای اعتقادات اسلامی می باشند خصوصا هم وطنان مسلمان که دارای پیشینه درفرهنگ وتمدن ودین باوری هستند به پیشگویی های یک مسیحی و به قولی یک یهودی، به نام " نوستر آداموس " بیشتر اعتماد دارند تا به گفتار و پیش بینی یک شیعه ی دوازده امامی ومقلد امام خامنه ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی.لذا می بینید که تغییر وتحولات سیاسی در منطقه وجهان وسرنگونی حاکمان ظالم و عزت روز افزون جمهوری اسلامی ایران و رهبری حکیم آن وهمچنین وقوع سیل هاو زلزله های شدید و ویرانگر در این دهه، بخشی از پیش بینی های قبلی مدیر سایت ظهوراز تاریخ 1387/11/11 بود که در این مدت واقع شد و رخداد آن بر کسی پوشیده نیست و این پیش بینی ها سخنانی نبوده که هر کسی قادر به بیان آن باشد،وقصد ما نیز انشا الله اظهار فضل وحود نمایی نیست بلکه پیش گویی این حقایق ضمن قوت قلب به همه دین باوران ومنتظران منجی در سراسر عالم باعث ترغیب انسان های موحد به خود سازی وایجاد آماد گی در خود وگرایش به ارزش های معنوی و باعث بصیرت در شناخت حق از باطل خواهد شد.در ادامه ومستند به آنچه که نزد ما است خبر می دهم که. ظهورانسان کامل امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف که آرزوی همه انبیاء الهی بوده به قدری نزدیک است که این نظام مقدس به رهبری حضرت آیة الله سید علی خامنه ای ولی فقیه ونایب آن حضرت علیه السلام متصل به ظهور خواهد شد.

تمام اطلاعات مربوط به حوادث گذشته ، حال و آینده جهان و همچنین ظهور امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و جمهوری اسلامی ایران و رهبر حکیم آن در سایت ظهور مستند میباشد که بخشی از مستندات آن استناد به استحصال علم ارزشهای حروف قرآن کریم بوده و نزد مدیر سایت می باشد و ذکر آن در سایت های دیگر شرعاً مجاز نمی باشد. سئوالات خود را در این خصوص از طریق ایمیل ارسال فرمایید. 


مدیر سایت ظهور


سایت ظهور http://zohoor.ir


برای اطلاع بیشتر به سایت ظهور مراجعه کنید. 


توضیح پایگاه صالحات: هیچگونه اظهارنظری مبنی بر رد یا تأیید مطالب فوق نمی نماید . آنچه که در نظر ما با توجه به جمیع جهات قطعی بنظر می رسد ، ظهور حضرت (عج) در آینده بسیار نزدیک می باشد . البته انشاءالله

قابل توجه اینکه بسیاری از احادیث و همچنین برخی از بزرگان و معتمدین به زبان دیگر و یا با ایماء و اشاره بسیاری از مطالب فوق را بیان نموده اند از جمله زلزله تهران ، ظهور پس از چهل سال از انقلاب ، مقام معظم رهبری فرمانده سپاه حضرت ، بسیار نزدیک بودن ظهور ، مرگ ملک عبدالله قبل از ظهور ، بروز فتنه ها ، غربال خواص و ... 

توضیح مدیر وبلاگ: توجه داشته باشید که بسیاری از علائمی که از دوره آخرالزمان در روایات آمده محقق شده و علائم خاص و قطعی قبل از ظهور هم مثل ظهور دجال و سفیانی و صیحه آسمانی و ... میتواند در مدت زمان کوتاهی به وقوع بپیوندد بنا بر این دلیلی برای واقع نشدن ظهور در این زمان وجود ندارد بلکه شواهد بر نزدیکی ظهور حضرت صاحب الزمان ارواحنا لتراب مقدمه الفداء دلالت میکند. 

توجه:نمی شود به راحتی به کسی اعتماد کرد مخصوصا در این زمانه و ما این پیش بینی ها را صد درصد قبول نمیکنیم ولی چیزی که باعث میشود این پیش بینی ها مورد اعتنا قرار بگیرد این است که این مطالب مطابق با روایات و گفته های بزرگان و حوادث جهان است، در سخنان مدیر سایت ظهور انحراف دیده نمیشود بلکه ضد انحراف است مثلا با انحرافات مستند ظهور بسیار نزدیک است و همچنین انجمن حجتیه و رهبانیت مخالف است و مقابله می کند ، توصیه هایی هم که دارد همه توصیه های دینیست و مهمترین توصیه اش هم ولایت مداری است .در کل میشود پی به صداقت و درستیه مدیر سایت ظهور برد.

به هر حال بنده مدیر سایت ظهور را نمی شناسم و هیچ گونه ارتباطی با ایشان ندارم و چون صحبت هایشان معقول و درست به نظر می رسید و انحراف خاصی هم در آن دیده نمی شد این پیش بینی ها را در وبلاگ قرار دادم، باز هم تاکید می کنم که ما نمی توانیم به کسی که نمی شناسیم اعتماد کنیم و باید با احتیاط با این پیش بینی ها برخورد کنیم. 


پاسخ به بعضی انتقادات:

اولا توجه داشته باشید که بنده این مطب را ننوشته ام بلکه فقط پیش بینی های مدیر سایت ظهور را در وبلاگ قرار داده ام .

انتقاد اول مربوط به به نهی از تعیین وقت ظهور است:

مدیر سایت ظهور در ابتدای سایتش در این باره آورده است:

کذب الوقاتون

تعیین کنندگان وقت (خاص الخاص) ظهورامام مهدی عج را تکذیب کنید
«فضیل‏» از امام باقر (علیه السلام) پرسید: آیا براى این امر وbr / بیشتر اعتماد دارند تا به گفتار و پیش بینی یک شیعه ی دوازده امامی ومقلد امام خامنه ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی.لذا می بینید که تغییر وتحولات سیاسی در منطقه وجهان وسرنگونی حاکمان ظالم و عزت روز افزون جمهوری اسلامی ایران و رهبری حکیم آن وهمچنین وقوع سیل هاو زلزله های شدید و ویرانگر در این دهه، بخشی از پیش بینی های قبلی مدیر سایت ظهوراز تاریخ 1387/11/11 بود که در این مدت واقع شد و رخداد آن بر کسی پوشیده نیست و این پیش بینی ها سخنانی نبوده که هر کسی قادر به بیان آن باشد،وقصد ما نیز انشا الله اظهار فضل وحود نمایی نیست بلکه پیش گویی این حقایق ضمن قوت قلب به همه دین باوران ومنتظران منجی در سراسر عالم باعث ترغیب انسان های موحد به خود سازی وایجاد آماد گی در خود وگرایش به ارزش های معنوی و باعث بصیرت در شناخت حق از باطل خواهد شد.در ادامه ومستند به آنچه که نزد ما است خبر می دهم که. ظهورانسان کامل امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف که آرزوی همه انبیاء الهی بوده به قدری نزدیک است که این نظام مقدس به رهبری حضرت آیة الله سید علی خامنه ای ولی فقیه ونایب آن حضرت علیه السلام متصل به ظهور خواهد شد.قتى تعیین می شود؟ امام سه بار فرمود: «کذب الوقاتون‏» تعیین کنندگان وقت دروغگویند.غیبت شیخ طوسی -261 
اگر وقت ظهور خاص الخاص امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف معلوم مى‎شد این همه حرکت‎هاى ارزشى وبانشاط وامید وانتظارسازنده درشیعیانش به وجود نمى‎آمد، زیرا تمام شیعیان آن حضرت ،(عج ) به جز،آنان که در آستانه /pعصر ظهور قرارمى‎گیرند مى‎دانستند دوران ظهور را درک نخواهند کرد، لذا با غم واندوه محرومیت از /pرویت آن عصاره خلقت زندگی را سپری می کردند.البته باید توجه داشت که درروایات از تعیین وقت خاص الخاص نهی شده است؛ مثلا گفته شود که امام علیه السلام در فلان روز از فلان سال ، ظهور میکنند؛ این می شود تعیین وقت خاص الخاص، اما اگر گفته شود که امام علیه السّلام درسالی که فلان اتفاق روی خواهدداد یادرسالی بافلان مناسبت ظهورخواهند نمود ، در اینجا در واقع وقت خاصی تعیین نشده است کما اینکه روایات متعددی در خصوص علایم واتفاقات خاص ایام مصادف با ظهورازمعصومین علیهمالسّلام وجود دارد؛ چون مناسبت ها یا وقا یع خاص میتواند درهرسالی رخ دهد.اماآنچه حایزاهمیّت است واین حقیرازسال هزاروسیصدوهشتادوهفت متذکرشده ام اینکه ازاین پس ادعا های کاذب پیرامون مهدویت وظهوربسیارخواهد شد. لذاباید مراقب بود تا بهانه دست دشمنان اسلام وامام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف ندهیم .تمام مصداق سازی ها کاذب است وهد فمند وناشی از رفتارهای غلط سیاسی تعیین وقت دقیق خاص الخاص ظهور امام مهدی عج ،دروغ وتعیین کنندگان وقت خاص الخاص را باید تکذیب نماییم. فریب عناوین ومحتوای غلط وبی پایه و اساس سی دی ویا مقالات وکتب وهمچنین مطالب پوچ سایت ها ی عوام فریبانه با اظهار نطر های غیر کارشناسانه در مسائل دینی خصوصا امر مهم مهدویّت وظهور را نخورید. سوالات خود را در ارتباط با اسلام وموضوع بسیار مهم مهدویت وظهوردر این ساbr /لهای حساس تاریخ ازمراجع عظام وعلمای دین شناس و متخصصین در امر مهدویّت در حوزه های علمیه خصوصا قم المقدس پرسش نمایید. "

دوستان توجه داشته باشید که:

1_مدیر سایت ظهور زلزله تهران را با ذکر تاریخ آن پیش بینی کرده است.
2_وقتی به پیش بینی زمان ظهور می رسد به خاطره نهی از تعیین وقت ظهور و حدیث کذب الوقاتون تاریخ آن را ذکر نکرده است.
3_در بخش پیش بینی زلزله تهران هم نگفته است که این همان زلزله اول محرمی است که در آن ظهور اتفاق می افتد است. 
دقت کنید.
اگر چه می شود فهمید که زلزله تهرانی که با ذکر تاریح پیش بینی شده همان زازله اول محرم سال ظهور است اما مدیر سایت ظهور این را نگفته
.پس می شود گفت که تاریخ ظهور را مشخص نکرده. 


انتقاد دوم برخی دوستان به این توصیه مدیر سایت ظهور مبنی بر فرستادن فرزندان به حوزه های علمیه بود:

این دوستان به این مطلب که همه به حوزه های علمیه بروند اشکال داشتند.

در این توصیه آمده است:
"حتی المقدور فرزندان خود را به حوزه های علمیه بفرستید ( دانشگاه های ما فرزندان سالم شما را میگیرند و بی ایمان تحویل می دهند .اگر دانشگاه های ما سالم هستند چرا مقام معظم رهبری هر چهار فرزند پسر خود را به حوزه علمیه فرستادند؟" 

ایشان توصیه کرده اند که حتی المقدرو به حوزه بفرستید که این توصیه اشکالی ندارد، البته به نظر بنده استدلالشان درست نیست ولی حوزه ها فضای بسیار بهتر و مناسب تری دارند که البته دانشگاه های اسلامی هم باید همین طور باشند که نیستند دانشگاه های امروزی ما از غرب آمده اند هم ظاهرشان که در آن اختلاط جنسیتی وجود دارد اعم از اختلاط دانشجویان و هم حضور اساتید غیر همجنس سر کلاس ها امری غیر اسلامی است و هم محتوای درسی آن ها و طرز فکر بعضی ار اساتید. البته مطمئنا با این توصیه همه فرزندان خانواده های مذهبی به حوزه های علمیه نمی روند.در ضمن در شرایط کنونی به خاطره نیاز به مبلغ شاید رفتن به حوزه واجب کفایی هم باشد علما هم توصیه می کنند در صورت داشتن زمینه و استعداد فرزندانتان را برای رفتن به حوزه های علمیه تشویق کنید.برای کسانی که  می توانند خودشان را حفظ کنند اشکال ندارد ، ما سراغ داریم شاید شما هم در اطرافتان سراغ داشته باشید افراد با ایمانی را که بعد از رفتن به دانشگاه (مخصوصا در بین کسانی که از شهرستان ها به تهران رفتند) عوض شدند و ایمانشان و حجاشان را از دست دادند. به هر حال این توصیه بیشتر متوجه علوم انسانی است.


روایت هایی درباره آخرالزمان و مرگ عبدالله(منبع شیعه آنلاین)

از امام‌ صادق‌(ع‌) نقل‌ شده‌ که‌ فرمودند:
حضرت‌ جز در سال‌ فرد مانند یک‌، سه‌، پنج‌، هفت‌ یا نه‌ قیام‌ نمی‌کنند (اعلام‌ الوری‌، ص‌430؛ بحارالانوار، ج‌2، ص‌291؛ منتخب‌ الاثر، ص‌464).

«از ابوبصیر نقل شده است که گفت: خدمت امام صادق (ع) عرض کردم : ابو جعفر (امام باقر (ع)) می فرمود: قائم آل محمد (عج) 2 غیبت دارد که یکی طولانی تر از دیگری است. فرمود: آری. این امر تحقق نیابد مگر آنکه در خاندان فلان اختلاف به وجود آید و حلقه تنگ شود و سفیانی ظهور کند و بلا سخت گردد و مرگ و کشتار مردم را فرا گیرد و آنان به حرم خدا و پیامبرش پناهنده شوند.

 روایت دیگری نیز با مضمون مشابه از امام رضا(ع) نقل شده است: «بزنطی از حضرت رضا (ع) روایت می کند که فرمود: از جمله نشانه های فرج، حادثه ای است که بین 2 حرم مکه و مدینه رخ دهد. پرسیدم آن حادثه چیست؟ فرمود: تعصب قبیله ای بین 2 حرم بوجود آید و فلانی از خاندان فلان، 15 رئیس قبیله را به قتل رساند. 

در روایت های ذکر شده، ملاحظه فرمودید که از آخرین خاندان پادشاهی حجاز، با عنوان خاندان فلان یا آل فلان نامبرده شده است.

ذکر یک نکته بسیار مهم: بنا بر نظریات عالمان دین یکی از دلایلی که ائمه ی اطهار (ع) عبارت بنی فلان یا آل فلان را برای آخرین خاندان پادشاهی عربستان برگزیده اند و صریحاً به نام دقیق این خاندان اشاره نکرده اند، می تواند این مسئله باشد که ذکر نام صریح این خاندان، موجب می شده است تا
خاندان های پادشاهی که در عربستان حکومت کرده اند، هیچ کدام نام ذکر شده در روایات را بر خود ننهند؛ چرا که هیچ خاندانی قاعدتاً دوست نمی دارد که نامش، همنام آخرین خاندان پادشاهی حجاز در روایت های ذکر شده از معصومین (ع) باشد. زیرا درصورت همنام بودن نام این خاندان ها با آخرین
پادشاهی عربستان در روایات، موجب عکس العمل شیعیان اهل بیت (ع) می شده است.

در مورد آخرین خاندان پادشاهی حجاز، روایات ذکر شده از معصومین (ع)، تنها به ذکر عبارت بنی فلان اکتفا نکرده و مختصات دقیقتری از آخرین پادشاه مقتدر عربستان نیز ارایه کرده اند. به طوری که برخی از روایات، نام آخرین پادشاه عربستان را « عبدالله » عنوان کرده اند.

روایت زیر از آن جمله است: «امام صادق (ع) فرمودند: هر کس مرگ عبدالله را برای من تضمین کند، من ظهور قائم را برای او تضمین می کنم. سپس فرمود: وقتی عبدالله بمیرد، مردم برای حکومت با کسی توافق نکنند و این اختلاف و درگیری به خواست خدا تا ظهور صاحب الامر (عجل الله) ادامه یابد. حکومت های چند ساله پایان یافته و تبدیل به حکومت چند ماهه و چند روزه شود. راوی می گوید: سئوال کردم: آیا این ماجرا به طول می انجامد؟ فرمود: هرگز. ( بحار 52 ص 210 و 240 ) 

 

[گلایه امام زمان عجلل الله تعالی فرجه الشریف

آیت الله مجتهدی تهرانی:یک روز در ایام تعطیل در نجف اشرف،پس از اقامه نماز پشت سر آیت الله مدنی،دیدم که ایشان گریه میکنند و شانه هایشان از شدت گریه تکان می خورد،رفتم و عرض کردم اتفاقی افتاده است که اینگونه گریه می کنید؟ فرمودند یک لحظه امام زمان علیه السلام را دیدم که پشت سر من اشاره نمود و فرمودند:آقای مدنی! نگاه کن شیعیان من بعد از نماز سریع می روند دنبال کار خودشان و هیچ کدام برای فرج من دعا نمی کنند.انگار نه انگار امام زمانشان غایب است. و من از گلایه ایشان به گریه افتادم. منبع:کتاب 1100 سال غربت تنهایی ..]


برچسب‌ها: پیش بینی های مدیر سایت ظهور از حوادث سال های آینده