سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

«انبار بذر قیامت» برای نسل برگزیده در دنیای بعد از «جنگ اتمی» 

  • بعد از سخنان جو بایدن رئیس جمهور آمریکا مبنی بر نظم نوین جهانی(2)، کاملا واضح است «اتاق فکر طراح جنگ جهانی»، خیلی شتاب دارند جمعیت دنیا را کاهش دهند. با کاتالیزوری مثل کرونا آغاز؛ با قحطی در جهان، ادامه و در نهایت ایجاد جنگ اتمی برای کوچک کردن سایز جمعیت دنیا. 
انبار بذر قیامت هم سالها است آماده است. برای چه موقع؟ بعد پاکسازی جمعیت دنیا در اثر ایجاد قحطی و وقوع جنگ جهانی برای زندگی «نسل برگزیده».
گویی اینکه «چهار سوارکار آخرالزمانی» انجیل قدم به قدم در حال اجرا توسط این جماعت است.
بویژه اینکه آخرین پلن عقیده مذهبی صهیونسیم مسیحی برای بازگشت مسیح، ایجاد جنگ آرماگدون هسته‌ای است که به اعتقاد آنان، روسیه نیز در محور شرارت قرار دارد. عجب اینکه وقتی به این عقیده اعتقاد دارند، در تلاش هستند در راستای منویات فوق، برنامه‌ریزی کنند و اکنون تبلور این دیدگاه را به وضوح می‌بینیم.
لازم به ذکر است، «انبار بذر قیامت» در نروژ، قادر به ذخیره? بیش از چهار و نیم میلیون گونه (2 میلیارد دانه? کشاورزی) می‌باشد(3) و جزو چهار مکان ممنوعه در جهان است(4)؛ «انبار بذر قیامت» (doomsday seed vault) که بیل گیتس هم مشارکت دارد(5)، در مقابل انفجار مقاوم است و همچنین در بحران گرمای زمین در بدترین شرایط تا 200 سال دوام می‌آورد. 
یورونیوز رسانه اروپا این انبار بذر را چنین توصیف می‌کند: «منوی غذایی بشر برای آیندگان»(6). البته کدام آیندگان؟ 


نظر

 *آیا زنی در آخرالزّمان پادشاه رومیان می‌شود؟!*«رومیان» در بسیاری از روایات اسلامی بیانگر رویدادهای آخرالزّمان، اروپاییان و گروه هایی از آمریکاییانی می‌باشند که از فرزندان رومیان‌اند.در روایات، روایتی یافت می‌شود که از آن برمی‌آید در آخرالزّمان، زنی رومیان را فرمانروایی می‌کند که سپاهش را به فلسطین می‌آورد تا با سپاهیان امام مهدی (عج)، آنگاه که آنان کشور اسرائیل به‌ویژه بیت المقدس را تصرف میکنند، بجنگند، و چون این روایت تنها از طریق کعب الاحبار رسیده است، و به پیامبر و امامان جانشین وی (صلوات‌الله‌علیهم) نیز نسبت داده نشده بود، برخی میگفتند قابل اعتماد نیست، اما به نظر این اتفاق (ریاست جمهوری یک زن در آمریکا) خواهد افتاد.*

 حذیفة بن یمان از رسول خدا (ص) نقل می‌کند که فرمود: 

بین شما و رومیان، متارکه واقع خواهد شد اما آن ها به فرماندهی زنی شما را فریب می‌دهند و با دو گروه دوازده هزار نفری، یکی در خشکی و دیگری در دریا به مقابله شما می‌آیند و بین یافا و عکا اردو می‌زنند، پادشاه آنان کشتی هایشان را می‌سوزاند و به سپاهیان می‌گوید: از سرزمین خود دفاع کنید، جنگ در می‌گیرد، سربازان یکدیگر را یاری می‌کنند تا این که مردم حضرموت یمن به یاری شما می‌آیند، خداوند در آن روز آنان را هدف تیز می‌سازد و با شمشیر می‌کُشد و کشتار بزرگی رخ می دهد.*

 

 التشریف بالمن (سیدبن طاوس)

 

مدرک داشتن الفتن، ص 345، الجزء 6، ح 1299؛ ترجم? سیّد سلیمان مدنی تنکابنی اصلا!عَکّا از بزرگترین و کهن ترین شهرهای تاریخی فلسطین است که امروزه در استان شمالی اسرائیل، بر کنار? شرقی دریای مدیترانه جای دارد، و از قدس نزدیک به 181 کیلومتر از شمال غربی آن‌جا دور می‌باشد.

 

#فتنه_فلسطین

#رومیان


تخریب مسجد الاقصی، بعد از ظهور


موضوع در بیان تلاش برای تخریب مسجدالاقصی از سوی دو جریان یهود و مسیحیت با «هدف متفاوت» بود. دیدگاه اول بیان گردید.

مصطفی امیری

در سال 1948میلادی، فلسطین اشغال شد. یهود صهیونیسم خوشحال و شادمان از فتح «ارض موعود» بعد از 2000سال ترک سرزمین فلسطین.

سپس در سال 1967میلادی، یهودیان اسرائیل، قدس را نیز اشغال کردند و به تعبیر خودشان وارد «کوه معبد» شدند. البته بعد از اینکه کشورهای عربی را شکست دادند و جولان سوریه، صحرای سینای مصر و ضفة غربی را از تحت قیمومیت اردن خارج کردند.

علیرغم همه این پیروزی‌‌ها، چرا تاکنون به تخریب مسجدالاقصی همت نکردند و معبد سلیمان را رونمایی نکردند؟ با اینکه می‌توانستند در همان سالهای که انقلاب ایران و محور مقاومت شیعی، هنوز قوام نیافته بود و در آغاز راه بود و از طرفی شکست سختی را بر کشورهای عربی تحمیل کرده بودند. آیا در آن زمان از کشورهای عربی، می‌ترسیدند؟ خیر. زیرا اعراب را شکست داده بودند. 

پس چرا صرفا به تملک «دیوار ندبه» اکتفا کردند؟ داستان چیست؟ آیا منتظر انتخاب زمان مناسب هستند؟

تلاش برای معرفی منجی مسلمانان به عنوان دجال و آنتی‌کرستی زیرا اگر قبل از بازگشت حضرت عیسی مسیح، مسجدالاقصی را تخریب کنند و معبد سلیمان را جایگزین کنند، به همه عالم ثابت خواهد شد که تورات و انجیل تحریف شده است. زیرا در کتاب مقدس، ذکر شده است: «مسیح بعد از بنای معبد سلیمان و آنتی‌کرست، خواهد آمد».  وطبیعتا، یهود و جریان مسیحیت انجیلی، نمی‌خواهند این حقیقت آشکار شود و آبروی چندهزار ساله‌شان به باد رود. از این‌رو کماکان مسجدالاقصی را تخریب نکردند و نخواهند کرد. بلکه منتظر فرصت مناسب هستند و آن، بعد از ظهور منجی مسلمانان است.

بنابراین تخریب مسجد الاقصی، در دوران بعد از ظهور، انجام خواهد شد. تا یهودیان اعلام کنند منجی که ظهور کرده، «مسیح دجال و دروغین» (آنتی‌کرست) است و باید مسجدالاقصی، تخریب و معبد سلیمان رونمایی شود تا «مسیح واقعی»، ظهور نماید.

آیات سوره اسراء دال بر بقای مسجد هنگام ظهور است

ضمن اینکه ادله قرآنی دال بر وجود مسجدالاقصی تا ظهور است. مطابق ظاهر آیه هفت سوره اسراء، مسلمانان و شیعیان وارد قدس و فلسطین خواهند شد و نقشه‌های یهود برای رونمایی از معبد سلیمان، خنثی خواهد شد و بیانگر این است تخریب مسجدالاقصی، ناتمام باقی خواهند ماند. زیرا مطابق ظاهر آیه، از وجود «مسجد الاقصی» در هر دو انتقام، سخن به میان آمده است (وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَما دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ).

یهودیان، قبل ظهور موفق به رونمایی معبد سلیمان نخواهند شد اما بعد از ظهور و به قرینه عبارت قرآنی «لِیُتَبِّرُوا ما عَلَوْا تَتْبیراً»، معبد سلیمان را در دوران دجال*، رونمایی خواهد کرد اما در مجازات دوم یهود که بعد ظهور است، توسط امام مهدی در معیت حضرت عیسی، این مظاهر علو و فساد یهود، تخریب خواهد شد.

پاورقی: نقد و بررسی دیدگاه دوم:

در قرآن صرفا سخن از ورود به مسجدالاقصی استما اینکه بیان می‌شود ادله قرآنی دال بر وجود مسجدالاقصی تا ظهور است، اشکالی مطرح است: اولا مراد از مسجدالاقصی در آیات سوره اسراء شامل تمام بیت‌المقدس است که در عصر معاصر شامل مسجد قبةالصخره با گنبد طلایی، دیوار براق (دیوار ندبه)، محل معراج پیامبر و ... است؛ ثانیا در آیه هفت سوره اسراء، سخن از ورود شیعه به مسجدالاقصی و فلسطین است و سخنی از حفظ و ابقای امکان مقدسه آن الزاما به‌صراحت به میان نیامده است. پیروزی دجال بر اسرائیل، عقیده «مسیحیت انجیلی» است و نه «یهود سیاسی»

توضیح اینکه طبق مبانی یهود سنتی (صهیونیسیم دینی)، معبد سلیمان توسط ماشیح (منجی یهود) بعد از ظهور وی، بنا می‌شود و نه قبل از منجی.

اما «صهیونیسم سیاسی» که تبلور آن در دولت اسرائیل است و خواهان حاکمیت بر «نیل تا فرات» است (تصویر)، قائل به بنای معبد سلیمان قبل از ظهور منجی یهود (ماشیح) است. اگر چنین نیست، پس حفاری‌های زیر مسجدالاقصی و ساخت ماکت هیکل سلیمان چه معنایی دارد؟ و به‌نوعی زمینه‌سازی برای دوران ماشیحایی است که البته بیان شد مخالف اندیشه‌های «یهود سنتی» است.

واما تلاش برای معرفی منجی مسلمانان به عنوان دجال، بیشتر عقیده «مسیحیت انجیلی» است. و زمانی که مسیح دجال (آنتی‌کرست) در جنگ با اسرائیل، در حال غلبه و پیروزی است، عیسی خواهد آمد.

حال اگر بتوانند در این دوئل، این نقشه را بر «یهود سیاسی» تحمیل کنند، بحث دیگری است. البته سکولارهای اسرائیل، مساله تخریب مسجدالاقصی را به دلیل خوف شدید از آینده این رژیم، در هاله‌ای از ابهام می‌دانند.


 مرتبط:


??دیدگاه اول: تخریب مسجد الاقصی، قبل از ظهور


??در دوئل بین یهود و مسیحیت، کدام جریان برنده خواهد شد؟


??احیای معبد سلیمان، قبل ظهور منجی، خلاف آموزه‌های یهود


??

کشیشان و مبلغان انجیلی در آمریکا چنین تبلیغ می‌کنند که عیسی مسیح ظهور نخواهد کرد الا اینکه جنگ آرماگدون اتمی در سرزمین شام اتفاق بیفتد.

 

??مصطفی امیری

 

? آمریکا: مسیح فقط بعد از جنگ اتمی، ظهور خواهد کرد

 

??قدرت‌های بزرگ جهان، سیاست خارجی خود را بر مبنای حوادثی که پیش از آن رخ می‌دهد، جهت داده و نقشه‌های نظامی خود را به شکلی سامان داده‌اند که آمادگی‌های لازم در آن لحاظ شده باشد. این در حالی است که مؤسسات دینی و رسانه‌های این دولت‌ها نیز، مردم خود را برای استقبال از حوادث آماده می‌سازند.

 

??مؤسسات دینی در تمدن غرب بویژه در آمریکا به همراه رسانه‌های دیداری و شنیداری، شهروندان غربی را به «ایمان جمعی» به وقوع حادثه‌ای بزرگ در سرزمین شام که به نبردی هسته‌ای خواهد انجامید، توجه می‌دهند.

 

??این مؤسسات، پیوسته مردم خود را به ایمان به این نکته فرا می‌خوانند که به‌زودی لشکری از دشمنان مسیح که بدنه اصلی آن از میلیون‌ها نظامی تشکیل یافته، از عراق حرکت می‌کند و پس از گذشتن از رود فرات -که در آن زمان به خشکی گراییده است- به سوی قدس رهسپار می‌شود. اما نیروهای مؤمن به مسیح، راه این لشکر را سد کرده و همگی در «آرماگدون» با یکدیگر برخورد خواهند کرد و در این مکان است که جنگ اتفاق خواهد افتاد و این نبردی نهایی و جنگ اتمی است. سپس مسیح برای بار دوم بر زمین فرود می‌آید و زمام رهبری جهان را در دست گرفته و صلح جهانی را برقرار می‌کند. و پایتخت خویش را در فلسطین بنا خواهد نهاد.

 

??کشیشان و مبلغان انجیلی در آمریکا چنین تبلیغ می‌کنند که عیسی مسیح ظهور نخواهد کرد الا اینکه جنگ آرماگدون اتمی در سرزمین شام اتفاق بیفتد. و اسف‌بارتر اینکه معتقد هستند مقدمات فرایند جنگ اتمی را نیز باید فراهم آورند.

 

? اضلاع مثلث «مالی، اجرایی، دینی» در آمریکا

 

??لازم به ذکر است شناخت اندیشه غرب در باب «مهدویت، آینده بشر و آخرالزمان»، به ما در تحلیل سیاست خارجى دولت‌هاى غربى بویژه آمریکا در جهان و مخصوصا در خاورمیانه و جغرافیای ظهور، کمک بسزایی می‌کند.

 

??پیوند بین «یهود صهیونیست» و «مسیحیت انجیلی»، بیش از این‌که سیاسی باشد، خاستگاه فرهنگی دارد که در دین و اعتقاد آنها به سرنوشت و آینده جهان نهفته است و بر مبنای الهیات الهیات آرماگدون و جنگ نهایی هسته‌ای در خاورمیانه استوار است.

 

??در آمریکا، از اتحاد سه نیروى فعال و قدرت برتر در عرصه سیاست آمریکا، یعنی «صهیونیست‏‌ یهودى» به‌عنوان قدرت مالی، «نومحافظه‏‌کاران» به‌عنوان قدرت اجرایی و «صهیونیست‏‌ مسیحى» به‌عنوان قدرت دینی، تشکیل یافته است. این مثلث، تمام آمریکا را در اختیار دارد و آمریکا، نیز تمام دنیا را در اختیار دارد.

 

??قدرت دینی و اعتقادی در آمریکا معتقدند، مسیحیان باید براى رسیدن به صلح جهانى و حاکمیت جهانی مسیح، مقدمات «جنگ هسته‌ای آرماگدون» را فراهم کنند. از این‌رو، مبناى نظرى اعتقادی و بالطبع آن، سیاست‏‌هاى خاورمیانه‏اى دولت آمریکا، برگرفته از آموزه‏‌هاى مکتب "مبلغان انجیل" می‌باشد که آن نیز مبتنى است بر پیش‏گویی‌‏هایى درباره آخرالزمان که " آپوکالیپس" و "الهیات آرماگدون"، خوانده می‌‏شود و از "سفر دانیال" در تورات (عهد قدیم) و رویاها و "مکاشفات یوحنا" در انجیل (عهد جدید)، برگرفته شده است (تصویر).

 

#صهیونیسم_مسیحی

#مسیحیت_انجیلی

#مسیحیت_صهیونیستی

#بنیادگرایی_مسیحی 

#هزاره‌گرایی

#آرماگدون

#بازگشت_مسیح????110


?? هشدار درباره سد جدید ترکیه??

 

??منابع عراقی درباره احداث سدی به نام الجزیره از سوی ترکیه که تاثیرات بسیار مخربی بر روی این کشور خواهد گذاشت به شدت هشدار دادند. 

 

??سدی که ترکیه قصد احداث آنرا دارد یکی از خطرناکترین سدها به شمار می‌رود که اگر احداث شود یک قطره آب هم از ترکیه به عراق وارد نخواهد شد و این خطری بزرگ برای عراق است.

 

#توطئه_عبری

#خشک_شدن فرات

#ضاهر شدن گنج عظیم

 


نظر

یک تاکتیک عملیات روانی برای تغییر انگاره‌هاست مبنی‌بر اینکه برای جابجایی ذهنیت افکارعمومی از نقطه A به نقطه‌ B لازم است تا روی نقطه C تمرکز شود تا ذهنیت‌ها به‌طور میانگین به نقطه B نزدیک گردد.طبق این تاکتیک است که برای اینکه محبوب یک ملت بودن قاسم سلیمانی (A) را نفی کنند، منتهی الیه قطب دیگر این انگاره را با پیش‌انداختن چند نفر برای اهانت و ابراز خوشحالی از ترور او (C) و موج‌سازی سنگین روی آن آغاز می‌کنند تا افکارعمومی به این تصور برسد که سردار سلیمانی، موافقان و درعین‌حال مخالفان دوآتشه بسیاری داشته است (B).مصادق دراین خصوص بسیار است که جدیدترین مورد آن ابراز همدردی در اعدام روح‌الله زم بود.پاتک این تاکتیک چیست؟استفاده از همین روش علیه آن؛ یعنی اگر طرف مقابل از لزوم آزادی سران فتنه می‌گوید، تا همان حصر نیم‌بند را هم تخطئه کند، باید در سوی دیگر از لزوم اعدام سران فتنه بگوییم تا نه تنها حصر تثبیت شود که حتی تخفیف و ترحمی از سوی نظام به حال آنان تلقی گردد.تاکتیک مذکور خصوصا در فضای مجازی بسیار پرکاربرد است و تقریبا در تمام پدیده‌های سیاسی استفاده می‌شود و در افکارعمومی و حتی نخبگان سیاسی قربانی می‌گیرد.

 

@besoyzohor243@ تلگرام


نظر

?? بودن در این زمان شانسی نیست ?? تبریک به همه روح هایی که در کالبدهای مختلف در جنسیت های مختلف، امشب بعد از 26 هزار سال وارد عصر آکواریوس گشتید. هیچ شکی نداشته باشید که این دوره طلایی پیامدهای بسیار عظیمی در آینده نزدیک خواهد داشت، وارد دوره ای شدیم که حالا نور انتهای این پل دیده میشود اما باید از بلایا عبور نمود و هرکسی به مقصد نخواهد رسید، دوره عجایب و عظمت هاست نکند سکوتی موقتی فریبتان دهد نکند دلسرد باشید. ?? دزدی و دروغ و فریب و حرام خواری و شهوت طلبی همگی انرژی منفی دارند و همه انجام دهندگانش این را حس میکنند، و آثار آن حتی روی چهره و طرز راه رفتن و طرز صحبت کردن فرد تأثیر بسیار زیادی دارد. همین چیزهای منفی ممنوع است و با کلمه عربی حرام شناخته میشود اما انقدر که اعمال شیطانی را از افراد به ظاهر متدین دیده ایم که کلمات عربی و اصطلاحات دینی در ذهنمان مانند عقب ماندگی و خرافات تداعی میگردد، تقصیر هم ندارید. به هرحال این گناه ها موجب خط خوردن فرد از لیست بازماندگان دنیای ظهور میگردد و اعمال مثبت و خیر و الهی فرد را نورانی نموده و جایگاهش را تثبیت میکند....

تلگرام besoyzohor243@


.. عملیّات آماده‎باش و هشداردهی در نظام هستی در حال اجراست!!!به هر رمضان که می رسیم یک سال به سالهای سخت پیش از ظهور نزدیک می‎شویم. در زمستان و جمادی دوم و رجب هر سال که می‌رسیم باران و سیل می‎بینید، و اکنون که به رمضان رسیدیم، رعد و برق و باد و بوران فراوان شده است، و در میان این دو نیز بیماری کرونا و ملخ و ... همه اینها رویدادهایی بیدارباش و هشداردهنده‎ برای آینده‎ای نزدیک‌اند که در چنین روزها و چنین ماههایی زمین و آسمان دست به دست هم می‎دهند و تغییرات گسترده‎ای را در این کره آبی خاکی پدید خاهند آورد. مردمان که پایه‎های حکومت جبّاران جهان بر گرده‎های جسم و جهل آنان نهاده شده‎اند، دچار گرفتاری و بیچارگی می‎شوند و پایه‎های حکومت ستمگران لرزیده و سست خاهد شد.مرگ سلطان قابوس پادشاه عمّان در مسقط که دیر زیست و حکومتش بسیار پایید، پس از خورشیدگرفتی 5 دی 1398 سرآغاز کابوس مرگ پادشاهان مشرق‎زمین و سقوط و فروپاشی فرمانرواییشان خواهد بود. پادشاهانی که به گفته نسرآداموس پیشگوی فرانسوی: «... حکومتها عوض خواهد گشت ... تمامی شاهان مشرق زمین تبعید یا شکنجه و قتل عام می‌شوند... .» و به تعبیر روایات اسلامی: «مهدی برنمی‎شورد، مگر آن‌که هیچ سرور و فرزند سروری نماند، جز آن‎که نابود شده است... .».

ای دی تلگرام

besoyzohor243 @