سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر ظهور

 

ساخت قرص کلسیم از استخوان مردار و خوک

 

بعد از صحبت های اشتباه و منحرف کننده در صدا و سیما بر ان شدیم ماهیت قرص های کلسیم را بر همه افشا کنیم تا دیگر عده ای بی سواد غرب گرا استخوان خوک را ضد سرطان معرفی نکنند

 

 کلسیم از استخوان انسانها و حیوانات مرده ساخته می شود

سخنران تاکید کرد: حال خوردن این نوشابه ها باعث ایجاد آرتروز، کمبود کلسیم و… می شود و برای درمان آن هم خودشان قرص کلسیم تولید می کنند. از استخوان انسانها و حیوانات مرده قرص کلسیم درست می کنند و بدنیا می فروشند. بعد میگن ژلاتین کم دارید ،کولاژن می خواهید که برای آن هم 104 نوع ژل درست می کنند که 96 درصد آنها از استخوان، روده و پوست خوک است و بعد می گویند ژل را بخورید استخوانهایتان قوی می شود. ژلاتین یک ماده پروتئینی است که از هیدرولیز کلاژنی که در پوست، استخوان و بافت پیوندی حیوانات وجود دارد، تهیه می شود.ژلاتین یک ماده پروتئینی است که از هیدرولیز کلاژنی که در پوست، استخوان و بافت پیوندی حیوانات وجود دارد، تهیه می شود.

 

وی اظهار کرد: صهیونیستها به همین سادگی با سوءاستفاده از بی سوادی ما، ما را حرامخوار و نجس خوار می کنند. در صورتی که می توانیم با خوردن سکنجبین و سنجد به جای زیان زدن به سلامت خود و خانواده، سلامتی را به بدن خود هدیه نماییم. کاش بلد بودیم، سنجد را به عنوان سوغات و تنقلات، به دوستان خود هدیه نماییم

 

 اگر چای سبز و سیاه و نوشابه ها و دلستر ها و مایعات وسط غذا را کنار بگذارید هرگز کمبود  کلسیم نخواهید داشت!  و الا با استفاده هر بار از اینها 6 ماه جذب کلسیم فسفر و اهن در بدن مختل خواهد شد!

همچنین از مغز بادام درختی پوست کنده + عسل و اب ولرم برای کلسیم استفاده کنید!

و شیر و دوغ شتر

 

 توجه : قرص ها به دلیل سرد و خشک بودن باعث سرطان و بیشتر شدن درد مفاصل می شود ! در کشور ما 90 درصد درد مفاصل و کمبود کلسیم از مصرف بیش از حد سردی ها و غذای نامناسب است و باید از سیاه دانه و عسل و بادام و لبنیات شتر استفاده کنند

 

تمامی قرص ها سودا زا عامل سرطان بوده و  به فرموده ایت الله تبریزیان خوردن انها حرام است!

 مرگ خاموش در انتظار مردم ایران 

عوارض مصرف ویتامین D و توطئه جدید غرب

متاسفانه مسولان وقتی بیدار می شوند و ممنوع می کنند که دیگه فایده ای نداره 

به جای مصرف قرص ها غذا را اصلاح کنید تا 100درصد مشکلات شما رفع شود!

 

..مصرف قرص ویتامین D باعث:

 

..از دست دادن اشتها

..تهوع

..استفراغ

..بالا رفتن فشارخون

..سنگ کلیه

..اختلال عملکرد کلیه

..اختلال رشد

..ضعف عضلانی

..سرطان و مرگ

 

 اگر تمام افراد کشور را برای ازمایش ویتامین D ببرید می گویند کمبود دارد

کافیست امتحان کنید! توطئه جدید برای ترور بیولوژیک  (مرگ خاموش)

 

تا کی باید به حرف پزشکانی گوش کنید که بدون تحقیق و ازمایش فقط حرف های محققین غربی را دیکته می کنند؟ 

 

چرا به شما نمی گویند اصلاح غذا کنید؟

چرا نمی گویند سکنحبین عسلی بخورید ؟

چرا نمی گویند روغن های حیوانی مفید استفاده کنید؟

چرا تمام میوه ها خام و کال وارد بازار می شوند و اجازه نمی دهند توسط افتاب رسیده و سرشار از ویتامین D شوند

چرا نمک یددار مثلا بهداشتی را جمع نمی کنند؟ عامل اصلی 70 سرطان و 1000 مرض همان نمک بهداشتی است! و عامل شفای 1000 مرض نمک دریای مورد تایید حکیم روازاده است ! درمان قطعی فشار خون با همین نمک کافیست یک بار در یک برنامه زنده ازمایش کنید!

 

 منابع غذایی سرشار از ویتامین مخصوصا ویتامین D 

 دقت کنید ویتامین D در نور خورشید است ! طبع خورشید از نظر طب اسلامی گرم و خشک است ! پس در نتیجه این ویتامین در مواد غذایی گرم و خشک است که می تواند منجر به لاغری و چربی سوزی شود ! مثل زیره . ارده کنجد . کنجد . بادام . نارگیل . گردو . شیره انگور خرما توت . خرما . شیر شتر . دوغ شتر . گوشت شتر . گوشت گوسفند . 

?? بر خلاف گفته های  اشتباه کسانی که در طول 10 سال تحصیل تنها 2 واحد تغذیه پاس کرده اند ، ماهی و شیر کم چرب که خامه مفید ان را گرفته اند و هیچ ارزش غذایی ندارند و مواد غذایی با طبع سرد ویتامین D ندارند ! 

ماهی به شدت برای بدن مضر است و عامل چاقی . الزایمر . تپش قلب. گرفتگی رگ قلب . مشکلات گوارشی معده . درد مفاصل و کم کاری تیرویید. نازایی . از کار افتادن کلیه . کبد چرب. چربی خون و ... می شود...!  

ماهی ماهی یک بار با ادویه فراوان و خرما مصرف شود ان هم ماهی جنوب باشه !

امام صادق ع فرموده : ماهی را کم و با 10 عدد خرما مصرف کنید 

تقلب در شیر 

به تازگی شیری که فاسد شده باشد را با اضافه کردن جوش شیرین عین روز اولش میکنند، بدون اینکه خبری از ترشیدگی و بریدگی باشد